Graffiti Movie Västerås!
Den nya filmen som min bror o några av hans kompisar har samlat ihop, GMV kan ni kalla den! årets sämsta film inom graffiti kulturen.. http://www.youtube.com/watch?v=Qe39RwF_Eec håll till godo! Pejz!
alla vet ju att klottrare e knarkande monster som knivhugger pensionärer o rånar aschmed nere på hörnet..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
måste säga en sak!!!! BIG UPPPPPP TUNGASTE PÅ LÄNGE SYND ATT DEN E SÅ KORT!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
70is: Grejen är att det skulle lika gärna kunna ha varit dig som var på filmen...
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
hahaha taskigt och ha så dåligt självförtroende och säga så där om sig själv!
fan va Hardcore!!lycktstolpe bombingen va nice.. riktig adrenalin kick bara av att se det=)
The pen is stronger than the knife,,
Ska man gråta eller gråta?
Från Blackzezack / neger din lilla kuk hoppas ni lägger av och slutar måla era jävla horor får jag tag på er blir de synd om er ska jag lova ! Som jag skrev, det är min bror som är 13 år gammal som håller på på detta sättet med sina vänner, det kan la vara kul o titta på?
alla vet ju att klottrare e knarkande monster som knivhugger pensionärer o rånar aschmed nere på hörnet..
men lolzor
Reprezent 2007
vafan är det här ? skämtar ni lr ?
det är bra, seriösa pojkar nu// idrottslärarn
real-zArL : tyvär inte.. det är det min bror o hans polare gör på fritiden.. tragiskt? som fan..
art__ : jo eller hur, skulle jag proppsa mig själv om jag hade gjort det så in i hel****s dåligt? shiii.. vissa borde få sitta på mental
institution
ribe när han va liten du vet .. haha vafan sakar han på pennan varje gång han har kört en tag .? TOY!
Lyssna först, snacka skit sen
fyfan detta var det värsta jag vart med om
Vila i frid "fulfrihet" du är saknad av många
Jag bor själv i v-ås, jag har sätt WNS "crew" och RIBE och jag vill bara säga en sak. DOM är hatade utav alla västerås graffare! Vill vill inte se sånt här skit på våra gator! och en sak ribe kan lägga av för det är bajt i från RIBA och det är en tung graffare så passa er allihoppa för snart blir det kryss över er;) MVH han
Den som sa att kunskap var lätt att bära, har aldrig bärt 50st lexikon!!!
Dem var ju sämre än mig till och med. Då är det illa.
Roc Nation Invasion! 19/7 - 2008
haha då vill jag se dig också;) haha:D
Efter att ha sett hela filmen. Så tror jag att jag är mycket bättre än vad dem är, och DET är illa.
Roc Nation Invasion! 19/7 - 2008
hahahahahahahahahhahahahahhaa alla har vi varit toys. Men jag började fanemej inte skissa ute, det första jag jorde;)
Konsertbesökare
2007-10-13 01:37
Skojjar dom där lr? :S
Looptroop äger !
Lyssna först, snacka skit sen
www.myspace.com/drdrogdisko
"Vill vill inte se sånt här skit på våra gator! och en sak ribe kan lägga av för det är bajt i från RIBA och det är en tung graffare så passa er allihoppa för snart blir det kryss över er;)" Ja eller så är det en bite från den riktiga ribe
Haven't found a way to say Fuck You politely!
"Vill vill inte se sånt här skit på våra gator! och en sak ribe kan lägga av för det är bajt i från RIBA och det är en tung graffare så passa er allihoppa för snart blir det kryss över er;)" Säg mig nu.. hur kan man ta ngn annans tag och sen bli kallad för bajtare? är det inte hellre stilen man skulle bajta då? T.ex. En toy börjar skriva "puppet" ... skitsamma, finns liksom säkert 100 puppets i hela världen. men det är kanske bara är EN som verkligen har stil i sina bokstäver, och sånt märker man om man är intresserad av graff. Jag tror inte den riktiga Ribe, Riba eller Rape eller vem fan ni nu vill "vara", skulle göra en fattig målning med rastafari fill-in och rosa bubblor i bakgrunden. dessutom en charrachter (gubbe) som är typ halvt uppskissad ..... lägg av med att förstöra gatorna... skissa hemma först i en ca. 1000 timmar... och få det att se acceptabelt ut för andra erfarna graffare åtminstonde.
Eller så är det så loosah, att du igentligen inte tycker att filmen är dålig..Du tycker det är bra vågat utav er att köra.
oops..man går inte över 138 ostraffat. må era skinkor brinna i helvetet.
Man får verkligen en adrenalin kick av att bomba i lekparker! Speciellt på rutchkanan, fan vad phett!
Den där mannen.
haha! Kul att se att "Ribe" börjat köra igen! hoho! fan grabbar - ni kan ju inte sno tagna namn! fy skäms!
BadAssCrew
Ahmen, för helvete grabbar... ligg i 10 år till och kom tillbaka sen...
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!
HAN KAN JU FÖR FAN KNAPPT CYKLA!
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!
hahaha kanske ska stanna hemma och skissa lite först
hahah palla.. de har e ju fan otroligt..
toys
shit asså de här va de värsta jag sett....
Fyfan va ni är tunga!! Får jag joina 343 crew?!?! SNÄLLA! ( IRONI ) Herregud..Jädra snorungar..
soft att bära leopard-stringtrosor vid 03.21
crewwt består ju bara av en dårre som inte har någon stil alls på sinna tags snaka om attityd lössa men shyst att du gör något ialla fall du är ju endå ett toy som ska ta över hahahah
Jag känner att det brusar upp och jag vill slå nån när jag ser den här filmen, jag vill mest av allt slå han som kör 343.
Twee, Twee Yo mitt namn är Emil P, jag gillar att slåss så akta er!
haha! fan va härligt att se att folk gör sånt som man själv gjort för 15år sedan! riktigt tung film! bra virke i dom där grabbarna!
.:Raiders of the lost fultjack:.
hahaha, varför är det samma gröna tröjja som spattar runt men det står att det är olika writers!!....jag dööör..det var det roligaste jag sett på länge men samtidigt måste man ju tänka på att träning ger färdighet.....fortsätt killar, men skippa lyktstolpar 10 mil utanför stan!hahaahaa
Punkass!
De rätt grabbar! kötta,mosa, skit i allt som skrivs i forum, dom flesta som skriver här håller på med exakt samma saker men dock har dom inte filmat och sliper komentarena som ni får! stå för de ni har gjort! Gör mer o skit i va alla tycker o tänker, gör de som känns rätt! VÄSTERÅS!
343 bajt på 138 kanske? hahahaha suck.. kids
Allt är sant på internet.
kul att dom zoomar in en uff haha
Greenline/Uffline