Säkra sidan..
Inga namn nämnda men ville bara säga att 2 fames längs 19 söderort är knasiga... någon mer som hört nåt?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sägs att det tittar in poliser då och då i ett av dessa fame men inget jag själv har varit med om.
Mm jag har hört en nästan liknande om csg också
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
var på er vakt vänner
Jepp..Det är rätt knasigt dära,även om man går dit mitt på dan.. så var på er vakt!.
Chilla pa dom har stallena ett tag och sen drar ni dit igen..
Göteborg, heja gais.
och ett fame på linje 17 söderort rivs just nu :(
ANDALE
Hur kul det än må vara att måla, på fame eller ej, så finns det alltid en risk att man torskar, även om den är olika stor vid olika tillfällen. Som några skrev ovan, var på er vakt, som alltid, men kanske lite mer än vanligt.
"Graffiti och läktarkultur går hand i hand."
Säg vilka. Vad är meningen med varningen om man inte vet vart det är!?
Vem fasen vill vara på sin vakt när man målar fame? Men sorgligt att det har blivit så kallt i stockholm.
Säg vilka. Vad är meningen med varningen om man inte vet vart det är!? Jag sa linje 19 i söderort, vill inte nämna namn p.g.a ja de flesta förstår väl... kan säga att det är rätt stort, men känner du till fames där så lär du väl ana!?
Känner till fler än två just därför kan det vara bra att veta vilka att hålla sig borta från.
Bara att säga, är ju ändå knas där så då spelar det ingen större roll att avslöja vilka det är.
Gamla mazthan får nog köra nån annanstans!;)
Med skalpellens precision.
Jag torskade på ett fame igår :(
Live Hard, Die Young
Och hur vet du att dom är knas då Hits? Personliga erfarenheter eller är det bara rykten? För dom Fame som ligger stureby och neråt känns det väldigt konstigt om det skulle dyka upp en blåvit där.. dom ligger ju inte precis vid station så att säga..
Dysläktikär
Vem fasen vill vara på sin vakt när man målar fame? eller hur...palla bry sig om väktare och poliser som lurar runt knuten när man målar i ett jävla fame. då kan man väl lika gärna ta sina chanser på något mer offentligt ställe och ha ungefär samma riskfaktor...
B-hamra e knas o Schanstull e oxså kans :)
var iaf i slutet av sommarn
thedoctor P4 Ja, jag får nog göra det :):):)
Kul att förövrigt chansa vart det är knasigt, visst man kan ju ana men det är mycket bättre att vara helt säker.
mina 2 komipsar ståg och målade i skanstullfamet och helt plötsligt kom det civvare ur mörkret och dom torskade :/
Man kollar ju hela grottan innan man kör skanstull! Doh! Och varför sprang dom inte? Jag menar, det e ju inte direkt springvänligt för civvardojjor från grottan och ut. TIllskillnad från grabbarna i öppningen med försprång på normalt underlag...
Dom kom innefrån tunneln och det är ju portar nuförtiden så man kan ju ej springa ut så snabbt utan man måste krypa.. + att dom kollade ju tunneln innan dom började köra, men tyvär så blev det som det blev
Klart man inte vill vara på sin vakt när man målar fame, men nu råkar det vara så att det är olagligt att måla i sverige, även på fames. Är det så att polisen/väktarna har börjat gå in på fames för att gripa klottrare så får man väl helt enkelt gilla läget och vara på sin vakt, eller bygga upp en egen, laglig vägg.
"Graffiti och läktarkultur går hand i hand."
så gå å ät en kebab istället......................
Waaaariooorrsss, come out to plaayyyy-aayyyyy
Seriösa svar från dem som VET! Vad låg böterna på när du torskade på ett fame? (inte kompisen) Vad yrkade åklagaren på? "olaga intrång"? Saneringskostnader? Anknuten till tag? Husransakan?
Dom fick gå på rättegång och åkte på ; Olaga intrång och skadegörelse. dom fick inte paya saneringskostnader eftersom att deras målning blev spittad typ dagen efter, nejdom blev ej anknuten till någon tag, nej ingen husransakan
så med andra ord dagsböter?
life sux, die. Dinero Primero. Rated X X X.