Graffare
2007-11-18 13:21
snygga graffitisneakers!
Finns det några sådana?
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Adidas har låtit några writers designa skor åt dom, vet att dom finns att köpa på footlocker, prova googla adidas graffiti så kanske det dyker upp något.
westmills artist series m bla 7th letter.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nej.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Om man skall utveckla det så är väl de snyggaste "graffitisneakersen" de som är så lite "graffiti" som möjligt. Allt annat blir JC.
Graffare
2007-11-18 18:33
Ok, hellre en snygg tag än en toyig skiss.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
dom
här , blir nog svårt att få tag på dock
att insidan räknas e bara en ursäkt för att va ful.
RIKTIGT tunga!
All bitches on the line
Reebok hade några hi-tops som det stod NYC på sidan av, och så fick man med en söt, liten burk i gummi..
Det ser ju bara så "G-unit-silver-jeans-på-trekvart" ut att gå runt med klotter på dojjerna ..
Graffare
2007-11-19 16:34
vad är de för fel på vanliga jävla skor nu för tiden.
Vem har sagt att det är fel på vanliga skor? Jag personligen tycker inte heller att det är snyggt med graffiti på skor, men det är väl en smaksak.
Det där var ett typiskt exempel på när en icke graffiti målare försöker sig på graffiti.
Graffare
2007-11-19 17:05
HAZE och Futura 2000 b.la har designat AF-1'or åt Nike.
mangnola true that men de e synd att hazedojorna e så jävulskt svåra :/
stay high 149's collab med gravis och tillhörande väska. men alla här är ju såna low-five nikeghettowankstaz här inne så vem fan har hört talas om gravis... riktiga g's kör clean.
detta har dessutom inget att göra i graffitiforumet då detta handlar om mode.
nja det e väl inte riktigt sant då det är skor me graffiti på som eftersöks
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Designa egna skor va fan.
Jag saknar jonas!
Mest graffiti just nu måste vara Adidas ZX-modeller, Nike air max 1/90, Reebok Ventilator och nästan samtliga New Balance. YO!
Adidas Forest hill ska de va. man ska vara fett casual asså annars e man ingen cool writer. aquascutum keps stonie jacka o cp company tröja ska du ha också. då är du en riktig writer mannen. abow
Ching ching ching huba baluba
Gå in på Footlocker era toys!
orup P20 Sen när har graffiti nånting att göra med vad man har på sig?
Ok om man disskuterar ett visst motiv och så men om man frågar efter om det finns några schyssta sneakers med graffiti på så hör det hemma i ett annat forum. Kläder & Mode.
Vem vill flasha runt med någon annans tag på sina pjux?
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
jo nu har ja sett att det finns ett kläd forum, men det e ju ganska nytt så visste inte om det när ja skrev det. annars hade det passat i detta forumet
civilklädd X3 det är upp till moderatorer och admins att bestäma, din åsikt är totalt ointressant.
...och för att vara on topic så har jag aldrig sett ett par snygga graffitisneakers. ser bara fruktansvärt smaklöst ut.
Demento P21 tvivlar på att en moderator / admin inte hade hållt med mig i denna frågan. då du är varken eller, blir din åsikt än mer ointressant.
jag har uppfattat det som att forumet handlar om graffiti som en akt. inte skor.
adidas run dmc ett par grymma skor.......
men ett par air force one vita med fat laces det säger det mesta...jag har rätt du har fel!
Kolla in märket Tagür.
Designade av bland annat cope 2 m.m.. läs själva
Tagür
Kan väl va ganska fett att ha på sig ett par dojjer som man själv målat, men att gå runt i ett par med någon annans tag på är inte så coolt.
Cantwo
Ride 13"s y que?