Buffa själv.?
okej guys, nu får ni inte ta de här på fel sätt... Iallafall, ja har torskat för första gången, efter att ha målat på ett hus som ja aldrig kunnat tro va privatägt (aldrig vart förr) men iallafall, så har vi fått ett jävligt najs förslag, att om vi tar bort allt själva, så kommer han stryka ett streck över detta, och inte polisanmäla.. så nu undrar ja, kan vi på något sätt få bort det själva, asså finns de nåt medel och sånt? de sitter på en tegelvägg o har suttit en vecka ungefär... peace manen
fuckc
Först och främst - Buffa, inte Boffa! Jag och ett par polare hamnade i samma sitts. Köpte nån burk det stog "Graffiti Remover" på på biltema, allt gick typ bort. Så har du ett Biltema i närheten, knalla dit och fråga om nått som kan ta bort färg. Det var nått medel på sprayburk, inte alls dyrt.
Sandpapper osv. du kan ju prova dig fram.
SaXoR P17 okejokej, sorry... men asså, funkar de på tegel troru? farsan tog hem nån också, men de känns tveksamt de han tog hem.. kosta 200 spänn..
fuckc
WindMiller Vi torskade i en gångtunnel. Köpte våran burk för 40kr typ. Det var skrovlig vägg som fan och vi hade små borstar. Tio minuter efter man sprutat på det där var det bara att borsta bort.
jag säger bara lycka till ja. Skriv gärna sen och berätta hur det gick..
wemcrewclickclackgang!
köp en tvål o en högtryck
Heretic ,Thou Art Cast Down!
Hände mig också en gång. Ringde på klottersanerare. De skickade ut en oerfaren snubbe som gjorde det uselt, så jag behövde inte betala någonting, utan de tyckte att arbetet utfördes felaktigt. Ja, jag hade en jävla tur. Over and out.
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
okey, najs,.. men han som har stället, hade kollat upp va de skulle kosta, o han sa att de kostar 300-400 kr m2, o de blir väl ganska mkt, om man tänker på att de va en "wholewall" :P menmen, vi ska upp me medel o stålborste idag, berättar senare.. :D
fuckc
men asså.. ni vet inga bra medel eller så? va inne på biltema o kolla, men de fanns inget där.. ni vet inte vart man kan hyra en högtryckstvätt annars?? peace ouuut manen
fuckc
det är bara att ringa sanerarna... tror inte att du kommer få bort det där själv kan jag säga... spec inte om du behöver fråga på whoa om råd..
Vila i frid "fulfrihet" du är saknad av många
saneraren ELLER klotterborttagningsspray :D Fick av flickvännens farsa! Funkar bra som fan alltså. Behöver inte spitta folk längre. går fram, sprayar, väntar lite, gnuggar bort :D Bästa fan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett svårt att få bort färg på tegel för färgen suger in som f*n och sanerare änvänder först ett medelsom drar ut själva färgen så dom kommer åt det men starkare grejor men det är ju värt att prova kan ju funka om det är rätt fresh gjort!!!
Life is Ah Bitch, Then Ya Die!
tegel* kanske skrev fel, men tegel ere på.. men som ja sa, nån som vet vart man hittar såna medel?
fuckc
kolla på Clas ohlson, vet ej om dom har men kan ju alltid hoppas :)
Vad glor du på?
Färgtema eller nå sånt färg center då!
Life is Ah Bitch, Then Ya Die!
ni får inte lov å hantera sånna kemikalier själva, detta la vi oxå som förslag när vi torskade men dom sa att man behöver utbildning å speciella skydd eller va d va för å få lov att hantera sånna starka kemikalier
Ingen mera rosa banner
Klotterbortagningsmedel som går att köpa på dom flesta detaljhandlarna som flinks, fredells etc. Sen en högtrycksvätt underlättar ju arbetet. Ni har säkert någon i er närhet som kan låna er en sådan.
vi har testat me diverse kemikalier o andra härligt frätande grejer, o de verkar som de börjar funka, men de skulle ju va gött me högtryckstvätt, går de typ o hyra såna grejer eller nåt?
fuckc
Äger inte din farsa en högtryckstvätt? Pff, det var fattigt..
Cirt, han kanske inte bor i Villa ?
Varför är alla på Whoa så oseriösa?
Beror på vart du bor, "Hyrboden" har butiker lite överallt... city,sollentuna,väsby,södertälje
Dysläktikär
Du har ju inte alls torskat. Vad har brygubben för bevis egentligen skit i att ta bort det och säg att du vill bli polisanmäld sen nekar du bara? Och tegel är skitjobbigt att buffa.
-
Hoppas du har starka naglar, för detta kan bli några jobbiga dagar att skrapa bort..
men vi kan fixa högtryckstvätt o shit o sen ere bara å kämpa!!!! walla maanen!! nyår för faaan och dessutom e inte farsan fattig, han har bara ingen använningt för högtryckstvätt
fuckc
Eller så nekar du din dumme jävla fan slipper du göra någonting, istället kan du sitta och dricka folköl och garva åt ägaren till väggen som tror att han kan sätta dit dig samt till polisen eftersom de inte kan sätta dit dig.
-
Testa med det starkaste ammoniaket du kan få tag på? Vad är det för slags material?
dmrrocker. Är du helt jävla dum i skallen på riktigt? Varför inte bara buffa skiten och slippa förhör och shit då gubben förmodligen kommer ringa snuten på han. Bevis lr inte fuck that. Bit bara ihop och se att du har tur som inte torskar på riktigt.
Dmrocker X0 men orka, va fan ere me dej.. kan du inte säga nåt viktigare behöver du inte ens hänga på den här tråden, okey?
fuckc
haha men jag har ett tips .. gå och köp gripen ''aceton' tror jag det heter jag brukar köpta det när jag har fått färg på kläderna .. men har kompisar som har tagit bot tags från ställer med en trasa och gripen testa de det är värt det 40 kr tror jag burken kostar på villken butik som hälst .. allt från willys till konsum osv.. hoppas du fixar det !
vila i frid jonas, alex och putte
GraffMan X3 haha, vad har villa med saken att göra? får man inte ha en högtryckstvätt i sin lägenhet?
Nån galen tjej bankade på min dörr hela natten inatt så till slut fick jag släppa ut henne.
Nee köp en graffiti remover. det är det medlet du kan köpa på biltema. så spruta ENBART på de du ska buffa, sedan så låter du det torka i 10 min, sedan så kör du samma sak om och om igen, det funkar och det blir snyggt.
Nån galen tjej bankade på min dörr hela natten inatt så till slut fick jag släppa ut henne.
hörde också om den, men sökte på biltema.se o hitta inget =/ får väl pallra dit imorrn o kolla hur de e me den.. men ja fattar inte riktigt hur du menade, men de står väl antagligen på flaskan/burken... Tack som fan för alla svar, ska se hur de går.. Ska hyra en högtryck på freda också.. PEACE manen
fuckc
Stål borste o typ metanol eller om de va etanol :P de lär funka om ja kan buffa mina grejjer i rummet :P Eller om de inte skulle funka så kan man juh föröska me att göra mallar precis stora efter teglet o försöka kirra den exakt samma färgen o spruta :P
Skit i vad allting kostar, se bara till att du aldrig torskar!
Windmiller ring sanerings bolaget å be om privat känst det gjorde mina polare dt kostar 1000kr timmen
"...Renrasigt dalahäst med små stänk av inavel..."
tack för alla tipsen, men de löste sej så fett lätt till slut.. när ja o polarn skulle upp o buffa endag så va hela skiten borta, då hade kommunen vart där o tatt bort.. men ja har lite tips om att ta bort, om nån behöver! peace evrybods
fuckc
Handlar Graffiti om att skriva på en vägg och sedan ta bort det själv.
-
Ja ja, du kommer få räkningen hemskickad om någon dag ändå.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
Nej, dom som tog bort de vet ju inte vem som gjort de...
fuckc
om man torskat...måste man buffa självv då ??
PODS YUM GOON4S LK EASTLAND FRIA DREGL FTP FTS FTW
Jag har en gammal burk "klotterbortagare", säkert flera år gammal. Tror ni det kan bli bra om man blandar i sitt ink? Typ att det fräts dit bättre eller kommer det bara att förstöra?
Kannan P66 Haha..
- Våffelstövel -