|
|
|
|
|
Vad ska man ta med sig?
Tjenare!
Det är så att tänkte ut och måla lite inatt. Och är andra gången, så lite tips på vad ska jag ha med mig och vad ska jag tänka på? Tex föra gången hade jag mobil med mig och nyckar och mera sånna där grejer?
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Okej! tack ska se hur det går!:)
|
|
|
ta på dig varma kläder och ät dina grönsaker så ska det nog gå vägen
Just because i stand over you don't mean you understand me
|
|
|
Legitimation kan ju vara värt att ha när du torskar och polisen vill veta vem du är.
Intressepenisen hårdnar!
|
Graffare
2008-01-03 18:45
|
dra i dig några bärs först så känner du dig lugnare och mer avslappnad.
They called me Mr. Glass
|
|
|
göm dina nycklar någonstanns nära vart du bor så du kan springa bättre(kan göra lite ont och irritera huden om man springer i säckiga jeans med nycklar i fickan) och mobil behövs inte (i dom flesta fallen). eftersom du är så pass ny så är du kanske lite nojig för att måla ha me nå knasare så att du kan fokusera på piecen ifred när du vet att dina polare ser efter dej.
ANDALE
|
|
|
ta med dig magneter.. så låter burkarna mindre.. ta inte med väska.. om det inte det är en väska du kan tänka dig slänga.. (system påse kanske) om man tycker att det blir för kallt för burkarna alt fingrarna finns det små handvärmare som man kan ha.. netonnet t.ex
om du ändå tar väskan så töm den riktigt! lägg en lapp i väskan med namnet på nån du hatar..
ta bara med en liten skiss(typ ätbar) hahaha.. inget A3
bra löparskor good luck..
|
|
|
Skaka burkarna innan du går ut
|
|
|
bättre att skriva vad man inte ska ha med sig..jag har tappat båda plånbok o mobil framför målningar,så dom sakerna röstar jag på att man lämnar hemma
Heretic ,Thou Art Cast Down!
|
|
|
Sunt förnuft äger typ. Brukar klara mig ganska bra med burkar för att klottra med, självklart caps på burkarna, ficklampa modell cp bra, en hanske beroende på väder, mobil för att jag känner mig handikappad utan den och ett par nycklar till dörren så jag kan komma in i värmen igen. Beroende på föremål som ska klottras på så tar jag även med kamera, för att ta dassiga bilder i mörkret och gå tillbaka dagen efter och ta bra bilder om saken sitter kvar.
större är bättre
|
|
|
skit i burkarna. ta med dej roller å 3 roller hinkar med olika färger
Greenline/Uffline
|
|
|
Tack för det seriösa svaren=)
|
|
|
- Systemet eller Pressbyrå påse (inget annat funkar) - Sprayfärg - Munstycken - Några bärs (drick dig varm) - Maskering
och förhelvete, gå inte runt som nåt ghetto slusk om du inte vill ha närmsta pikébuss i arslet hela natten .
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Vart fan tog mitt inlägg vägen?
|
|
|
ta me dig burkar!! viktigast!!!annars kan du inte måla!!!
OBS FÅR EJ GLÖMMAS!!! Glömde cansen en gång o de fuckade min piece!!....Den var bara helt grå utan nån färg...så lyd mitt råd!!!!
It's a matter of bombin' , knowin' that I can do it.....
|
|
|
ta med dej en morot om du blir hungrig
|
|
|
Ta endast med det nödvändigaste, dumpa nycklar utanför nånstans, pissjobbigt o springa o hålla reda på saker. Burks+caps + valfri påse, system kanske inte är smart om du är under 20.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
haha allt du behöver är cans
yo:sebbe
|
|
|
|
|
|
ta riktigt tajta kläder å inga nycklar eller nå för när det blir knas så kan det hända nån frammåtvolt över staket eller så då kan nycklarna eller mobilen försvinna å hittar dom din mobil torskar du dirr samma med nycklarna lämna allt sånt i brevlådan typ sen kör du bara på
"...Renrasigt dalahäst med små stänk av inavel..."
|
|
|
Sprayburkar, tjocka pennor, smörgåsar och ficklampa om det skulle behövas. Lägg mobilen någonstans där den för allt i världen inte kan tappas om det blir svettigt. Lycka till.
|
|
|
För det första så måste du ha med dig burkar.. Sen skulle jag ta med mig lite sällskap som står för maten och så står du för ett bra humör!
Dysläktikär
|
|
|
ta med dig lädertanga så blir du fett snygg..
WINO - UNA CREW
|
|
|
Jag kan ju lika gärna skriva vad du inte ska ta med dig, så att det inte uppstår missförstånd. 1. Blackbook. 2. Skissbok. 3. Kamera med känsliga bilder. 4. Mobiltelefon. 5. Vapen el. droger. 6. Inkompetent vakt. (läs även berusad vakt). 7. För mycket klotterutrustning. Ta med endast med dig sånt som du faktiskt kommer att använda.
Lycka till.
Ride 13"s y que?
|
|
|
Kidd-Z satte den.
|
|
|
För mycket klotterutrustning? det går ju inte! Ta alla burkar du har och kör så mycket du hinner!
för att citera min homie Mange Schmidt "det är så vi gör det här i stockholm, fyra stationer på en natt om det är brottom"
större är bättre
|
|
|
|
|
|
det bästa är att inte ha med sig en större liga luffare till kompisar. Lägg alla grejjer som kan flyga ur i en ficka med blixtlås.
|
|
|
ta med dig en ost fralla och lite varm oboy. skit i cansen. dom 2 sakerna är det enda som behövs sen sätter du dig i en snö driva och njuter för stunden... fuck graff word up to ost fralla och varm oboy =D
|
|
|
skit i legetimationen också!
|
|
|
leg underlättar ju om man trots allt torskar, men man ska väll se till att man verkligen inte tappar det.
ett annat tips om du fotar är att ta ut minneskortet när du fotat klart o lägga de i strumpan eller ngt. o förhoppningsvis hittar dom det inte då om de skulle hända ngt.
|
|
|
icetea
Ett ännu bättre tips är att istället för att bara ta ut kortet ersätta det med ett annat tomt. De får så mycket energi när de vill kolla på bilderna i kameran och bemöts av "no card inserted" eller dylikt.
|
|
|
allt man behöver e la cannor å caps å sen kan du väl tänka på å kanske ha varma kläder nåt å maskera dej me å kanske en kamera om du vill fota ditt värk
Ingen mera rosa banner
|
|
|
det ända som behövs är några polare, feta pennor och cans!
------------------------------------------------------------------------- Jag ska måla hela världen lilla mamma....
BiG Lööve to my crew FLAVA FOOLS... http://www.myspace.com/garderobspoesi
|
|
|
ETT GASOLKÖK OCH POTATIS ,LITE KONSERVER,NU E DET SNÖ UTE DÅ KAN DU SMÄLTA SNÖN FÖR ATT KOKA POTATISEN OCK GLÖM INTE BESTICK !,Å ÄNNU MINDRE FÄRGEN,VARFÖR DU SKALL HA MED DIG DETTA ÄR IFALL DU ÄR TVUNGEN ATT SPRINGA IFRÅN BROTTSPLATTSEN Å GÖMA DIG I SKOGEN EN LÄNGRE TID TYP TVÅ DAGAR ELLER SÅ ,DÅ BLIR MAN HUNGRIG DET KAN JAG LOVA DIG,., GOTT NYTT FÖRRA ÅR !
|
|
|
hoppsan jag råkade stava fel, ber så mycket om ursäkt för eventuella missförstånd iochmed detta . ,,, och
|
|
|
ta med dig din hjärna....om du kan hitta den...
"Ett iq har alla, men jag antar att du menar ett högt iq. Det har jag redan."
|
|
|
oops..
|
|
|
krångel. ta med dig dina cans, pennor och caps, och klädseln är ju ganska uppenbar. klä dig stiligt, inte som nån slusk. vanliga jeans nån vanlig jacka och bra skor att springa i. vrf ska man ta med sig mat? man ska väll inte ut på nån picknick? ta bara gatuköket påvägen hem. kanske donken har öppet. lycka till.
"asså när vi bajsade var vi kungar"
|
|
|
haha, håller me dig BIT. det va smartare asså ,
|
|
|
Kaffe Bulle Kexchoklad nått varmt att sitta på.
Sen är allt kalas!
ps. glöm inte burkarna och kannorna och cansen och färgen och sprayen..
|
|
|
haha...du tänkte ut och måla i natt ? lycka till
|
|
|
hur mår du, din lilla gurka är du så slut och förslappad att du behöver internets hjälp till att tänka? vad hadde du gjort om detta forum inte fanns.
...stackare
Andres.
FUCKKENEFÖREVIGT
|
|
|
Är inte detta slöseri på bandbredd?
|
|
|
En jäger allt som behövs !
SMÅland
|
|
|
ett vapen, vodka och lite roppar så att du kan mörda snutar påvägen hem
|
|
|
ööööö, har världen blivit galen?
Punkass!
|
|
|
ta med dig katten
De finns lirare och de finns lirare.
|
Graffare
2008-01-17 19:28
|
|
|
|
En dator med internet uppkoppling så du kan ställa fler frågor under nattens gång.
Bara för att d..d..d..dduuuu är rädd ff.f...förrr miiiig!
|
|
|
Alltså, svaren är ju redan sagda ... så typ lås tråden ;) Eller skriv in dom i Faq:en
Bara för att d..d..d..dduuuu är rädd ff.f...förrr miiiig!
|