Rull från nynäs idag
Rullar en SDLTC wd och en LADD från nynäs mot ullriksdal SDLTC:n varannan bokstav chrome och guld chrome, svarta lines, vita hls och seconds, roströd bakgrund. signad: SKAM, KIFE, METR, LEOF LADD:en chrome fyll, svarta lines, vita hls och seconds, roströd bakgrund. rullade från västerhaninge mot ullriksdal kl 07,34
UFFLINE, TUFFLINE UPPGIVARSAMHÄLLE
galet! Men västerhaninge ligger väl ändå inte på Ulrikdals linje?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
LADDen signad Mkc Ltc 2008 och hade orangea seconds inte vita.
-
På morgonen går det ett snabbtåg till Ulriksdal.
Kul med toys som tar etablerade målares tags...NOT! Kife var ju aktiv tills 01/02 i alla fall haar inte alla små toyus koll på sin historia? tydligen inte. Respekt till dom äldre för fan! Gå hem och snyt dig kife JR.
PRAG natt
håll mun din inskränkta whoamupp. så länge man gör sig förtjänt av tagen så spelar det ingen roll om nån har kört dett fett förut men inte gör det längre. och som du kanske märker är det inte historia som är den viktigaste dele ni dagens graffitiscen, det är kvantitet och nuvarande kvaltitet. kom tillbaka när han som kallar sig kife har börjat klottra igen.
fuck all you haters!
kvalitet menade jag såklart.
fuck all you haters!
cityslackerz P28 Varför i helvete ska man respektera äldre som inte ens kör för att de är för fega? jävla toys...
OOH SHIIIT.... Yeeaahhh shit talking shit! Real talking shit! You couldnt shit if you shit talking shit! The shit talking shit yeah talk to it!
Jag har ett liv, ett välbetalt jobb, en familj, en bostadsrätt i city och jag har målat mer än er snorungar tillsammans. Så jag är ganska nöjd. Jag behöver inte moppsa upp mig på whoa för att må bra eller få credd av er whoa torskar och er armé av toy vänner. Gå och lägg er.
PRAG natt
cityslackerz P28 Om personen i fråga lade ner för 7/8 år sedan är det väl inte så konstigt att folk som tar sig tags nuförtiden inte sett något utav honom. Det kan ju vara så att man är totalt ointresserad av Graffitihistoria eller saknar kunskap om den - Stockholmsk Graffiti är inte var den har varit, många klassiska spots och mycket gammal historia har suddats ut under de senaste åren och har man då inte varit fundamental med scenen så får man väl finna sig i att förlora rätten till sitt namn. I ärlighetens namn skall sägas att jag inte har en aning om hurpass etablerad Kife SR var, inte heller har jag någon aning om från vilken linje han härrörde (Någon?) det jag sett har varit YO från andra, någon "buffsurvived" (Ni förstår, det är den nya tidens vokabulär) charachter och några tags på ett elskåp i City. Det ligger ju liksom i sakens natur att när man slutat köra och det man gjort försvunnit så finns där ingenting, bortsett bildbevisen och den förra generationens goda minne, som kan vittna om att just den/den tagen någonsin existerat. Jag menar inte att alla tags som försvunnit från stadens gator och linjer vore okej att nyttja - Men som jag skrev tidigare, man måste nog ha varit någon riktigt speciell för att förtjäna copyright.
Bra sagt rödkhmer. Råkade posta innan jag hade skrivt klart.
-
dmrocker slickar du allas bollar i forumen och leker fett duktig stavar rätt och sitter med svenska ordenboken för att få ut dom svåraste så du verkar lite äldre en 12
Relaxtion in the nation
cityslackerz Du glömde ta upp gamla Skam när du ändå var igång, det kändes nästan mer upprörande än Kife.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kife hängde väl mest ute i bergsammratrakten samt på roslags? Tror mig minnas att han körde med Show, Rupie, rare , shex och arose eller hur han nu stavade. Amfetaminpsykos: Skam är som det nämndes en tag som mycket väl kan få ha sin s.k copyright. Allt It 303 gjort bör sågas ut med tigersågoch ställas ut=) Rent allmänt ang frågeställningen i tråden anser jag att har man sett en tag eller hör av folk om någon bör man låta den vila. Jobbigt att bli jämförd med andra. Däremot finns det ju sällan en regel utan undantag. Coke har ju lyckats med det. För att nämna någon.
Djollo P21 Jag försöker bryta trenden att graffitimålare är sönderpundade analfabeter.
-
Forumsignatur
Bitch-Viking X0 :histora betyder allt alla vill bli ihåg komna för evigt. ni med kanske ?
dmrocker x0 jag tycker alla försöker med det. whoa nu för tiden är alla sitter och skriver på bästa svenska och läxar upp den som stavat fel
vart är världen på väg
Relaxtion in the nation
Djollo P21 : Så du tycker inte det är fruktansvärt kul när 90% av "whoa-folket" använder sig av s.k "
sär skrivningar" ?
Rastaman vibrations, yeah!
Djollo; Jag förväntar mig inte att någon ska veta vem jag är om jag inte är aktiv.
fuck all you haters!
Amfetaminpsykos Ja det har du rätt i.
PRAG natt
cityslackerz P28 Vad du gjort förut är inte ett skit jämfört med Sthlms situationen idag, du kan ju börja och köra lite idag så kan vi se hur lång tid det tar för dig att torska, skaffa dig ett bättre liv än vad du har och sluta häng på whoa är med en armé snorisar. Det du mer kan göra är att fortsätta leva på ditt rykte för 20år sedan. vi vet vilka de verkliga kungarna från förr är. hej
OOH SHIIIT.... Yeeaahhh shit talking shit! Real talking shit! You couldnt shit if you shit talking shit! The shit talking shit yeah talk to it!
bra sagt.
fuck all you haters!
Bra sagt bitchen, man kan inte leva gamla saker för alltid.
-
jag tycker man inte kan leva på nått som hände förra veckan.. det e gårdagen som gäller grabbar fanns ni inte igår finns ni inte idag
Relaxtion in the nation
Djollo: Det där var bara dumt.
fuck all you haters!
Forumsignatur : skojjade lite, ni i denna tråd är some serious shit
Relaxtion in the nation