"Här krossar vandalerna vagnen"
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!
oldschool film, s line represent!
Jag gillar verkligen det här uttalandet; "Det handlar om miljontals kronor i varje enskilt fall"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haschplanta X15 Du tror att den var seriös? Tyckte den såg oseriös ut, alltså att dom låtsades bara.
Eller nu e jag inte lika säker ännu, om den var på riktigt så är dom svin.
nej den är äkta tror jag, kolla 32-33s sparken där ser jävligt äkta ut! så jävla fegt 3mot1 och han sitter ju förfan bara ner i snön!
(´) <--- And thats a CP kuk! / / ( ) )
Jo precis det var sparken som fick mig att undra..
Så jävla onödigt att trasha.
http://fotolog.com/baeverbash
man skäms över att vara människa när man ser sånt här
"Som exempel hade priset på månadskortet troligtvis inte behövt höjas." Verkar som artikeln är full av skitsnack, SL gjorde en stor vinst...
A han var ju grym
Evil under Good
va fan är dettta för kommentar! "Dom jävla asen som vandaliserar skall ha stryk och få betala vad det kostar.Har dom inte pengar låt Pappa och Mamma betala kan inte dom sätt skiten i konkurs.Det är föräldrarna som har skyldighet att se till sina barn.Är det utlänningar skicka hem dom .Dom bara parasiterar på svenska samhället. Sverige har blivit som en enda stor socialbyrå för utlänningar." sånna borde fan tas bort av tidningen. riktigt dåligt
Jo, hel värt att torska för nått så meningslöst som att slå sönder en vagn?
Klart man slår sönder en ruta i ett tåg om man får chansen. Dem här som kör tåg kan ju inte klaga. att måla en tågsida är lika mkt skadegörelse som att förstöra något i vagnen då det kostar pengar och vagnen måste tas ur trafik hur som helst. Som jag sagt tidigare: Ska du vara moralkärring passar det sig inte att samtidigt vara graffitimålare.
-
ORKA! vad alla blir tjuriga. BTW FÖR ER SOM INTE FATTAR! dem bombar i filmen också och de tillhör graffitin lr ska ni börja snacka om när graffitin började i rom snart också lr? TRAIN TRASHING!
Producerat material till minst högsta nivå Ingen vågar kicka, ingen vågar kötta så hårt
Sköt ert eget, dem pajjar väl fan hur mycket dom vill. Eller möt dem irl istället för beefa bakom datorskärmen. TRÖTT, och trött på kids. Dags bli van vid det antar jag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tuffa killar det där.
all 'bout the bluntrap
jag tycker som Pank, trashing är jävligt meningslöst och att det kopplas till graffiti ger det bara om möjligt ännu sämre rykte.. visst att det uppenbarligen är graffitimålare som "trashar" också, men det är ändå lika onödigt. värdelös film.. trist att folk inte har bättre för sig än att slå sönder busshållplatser med en jävla spade.. haha ser ju patetiskt ut när han står och inte får sönder rutan..
SL kanske måste gå i vinst pga utbyggnad av vad är det blåa linjen? Är väl därför dom kan säga att det är skadegörelsen som gör att dom måste hlja priset. Det är inte gratis att bygga ut nätet?
Säger 16åringen som har spad röjj som referens.
http://www.expressen.se/webb-tv/index.html?serialid=8790 vadå torska? det är väl upp till var och en va dom gör med sin tid right? propps te Tad's
Triz Ema
Skön video. Bra låtval också... Att slå sönder saker är också graff... Missa inte lasse007´s kommentarer under artiklen. Äkta skön snubbe...
När de unga förövarna till slut grips och döms att betala skadestånd blir de ofta skuldsatta för resten av livet. - Det handlar om miljontals kronor i varje enskilt fall, säger Johan Hedenfalk. Typ ingen som åkt för miljoner, WTF? vilka är på att bomba hans bostad :D?
- Vi skulle kunna göra så mycket annat för våra resenärer om vi slapp betala för den här fullständigt meningslösa skadegörelsen. MENINGSLÖSA ? nä nu jävlar
Nu brukar de ju traditionellt inte göra annat för sina resenärer än att dumpa pengarna i stora kontrollant/biljettssystembössan. Men det är ju viktigt att folk betalar för sig så man slipper känna sig otrygg.
okey om de va poliser dom slog sönder
"SL har tillochmed speciall personal som sitter och tittar på filmer på youtube och försöker indentifiera personerna" hahaha! låter som en jävla massa slöseri med pengar.
kollade precis klippet på youtube. Vilka jävla apor alltså. Misshandel också. Hoppas de blir påkörda av tåg som han Promoes polare.
Everybody's got something to hide except for me and my monkey!
..eller ett riktigt lugnt och trevligt jobb. Cash för YouTube:ande - iofs sitter redan hela landet och YouTubear frenetiskt under arbetsdagen då de egentligen har betalt för att göra något annat.. Det låter betydligt bättre än att slänga ut outbildade ynglingar utan befogenheter att stå och se dumma ut i fluorovästar vid spärrarna. Var det 40 miljoner om året den konstnärliga installationen kostade?
Man kan tycka vad man vill om SL och deras ekonomiska satsningar, men att stödja skiten som visades i videoklippet är sjukt!
Det Var Vi ;).
*TADSTARS* SPADER ESS!
jävla snorungar asså!
Äh dom är väl inga writers, säkert nazister!
Dmrocker. WSom jag sagt tidigare: Ska du vara moralkärring passar det sig inte att samtidigt vara graffitimålare." Vafan snackar du om? Ärligt, det finns massor av folk som målar för det är en hobby, intresse. Inte alla som gillar att trasha och förstöra, om du gör det skiter jag blankt i. Men säg inte att man inte kan tänka på samhället och folk runt omkring för att målar graff! Jag ser heller inget samband med att trasha en vagn, som att måla en vagn. trashing är ju knappast graffiti.
Det är upp till var och en. Inte något som du bestämmer, det är din åsikt. Tjuris
localareagraffw0rk: Jag håller med Tjurpuppan , tycker inte att det där har med graffitikonsten att göra. Men ingen bestämmer ju vad som är graffiti och inte. Jag skulle kunna sparka nån medvetslös och rista in min tag med kniv överbröstet och kalla det graffiti. Men du måste ju se skillnad på ren förstörelse och graffiti? Jag säger inte att man inte får göra det ena om man gör det andra. Och vaddå "möt dom irl"?
Dmrocker: Egentligen så är det inte skadegörelse när man målar tågen, för vad är det som går sönder av att man sprejar lite färg på tåget. Tåget kan ju fortfarande utföra sitt syfte. Eller?
(´) <--- And thats a CP kuk! / / ( ) )
SL är ju största horungarna av alla! Dom klagar och klagar på skadegörelse och plankare och får det låta som att dom går i ekonomisk konkurs vilken dag som helst. När egentligen faktum är att dom alltid går i plus.
go te boysen! trascha och bärsha! ouuuuuuuuuu...
onödigt att krossa vangnarna .. det e ju grymmare att klottra på den :D
Dmrocker att måla en tågsida är lika mkt skadegörelse som att förstöra något i vagnen då det kostar pengar och vagnen måste tas ur trafik hur som helst. jävligt dumt skrivet Hur fan kan du få en målad vagn att va skadegörelse i klass med att slå sönder rutor ? Att måla ett tåg är enligt mig inte skadegörelse eftersom att de inte ens på något sätt skadar tåget medans att slå sönder rutor, vilket bara ger han ett kortvarit rus för idioten som gör det, helt jävla meningslöst.
Haha graffiti när den är som bäst....
dock funkar ju tåget lika bra med några söndriga rutor som en panel.
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>