|
|
|
|
|
Kameror i karlstadbussar :(
Yo alla karlstadbussbombare! Ville bara säga att det har kommit in kameror i en del bussar nu, det är 3kameror 1där framme 1 i mitten och 1 längst bak! kamerorna är skitsmå kupoler i taket... Antingen är det jag som är efterbliven och inte sett detta förut eller så är det nytt...
MEN som tur är är det inte i alla bussar (än så länge) men vi får väl se vad som händer.
Peace och kör lungt i bussarna!
(´) <--- And thats a CP kuk! / / ( ) )
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
ÅH, TUR ATT MAN BOR I STOCKHOLM.........................
Whores from the underground
|
|
|
MEGA_NINJA Det är ju för fan kameror i våra bussar också!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Fett bra att du skriver sånt här mannen, annars kommer vi k-stads bussbomberz åka dit direkt...
"Jag var så fattig när jag växte upp, att hade jag inte varit pojke så hade jag inte haft något att leka med!"
|
|
|
|
|
|
Det är nog du som är efterbliven.
Peace och skit ner dig till knäna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
kameror i busserna här i sundsvall nu med
Skrilla means money, money means power, power makes you a king, so call me king for now on!
|
|
|
ÅÅÅÅÅÅÅH vilken nyhet jag fullkomligen gapar åt den otroliga upptäckten
|
|
|
Fett bra att du skriver sånt här mannen, annars kommer vi k-stads bussbomberz åka dit direkt...
Bra att du håller koll!
|
|
|
steal_a_ninja X1Va? Är det? Fan nu är jag skitnojjig ju! Så du menar att polisen sitter på en förstklassig buss bombing film med mig som huvudperson?
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!
|
|
|
aa nu är du fucked 4 life bre
-
|
|
|
haschplanta X15So what ? Vadå, ska kameror hindra bombingen ? I Västerås är ALLA bussar utrustade men kameror Men vi har lärt oss enkla steg till framgång (: Gör såhär. När du går på bussen och betalar din biljett, håll full koncentration på vart kameran riktar. Riktar kameran mot din spot så kan du inte taga där, men om den INTE riktas mot din spot så är det bara att bomba på. yesbox, där fick du ditt svar som du inte fråga efter :)
|
|
|
Whores from the underground
|
|
|
Kamerorna är endast till som backup bevis. Alltså om du mot förmodan skulle bli tagen för att du klottrar på en buss, och du nekar kan dom kolla på filmen. I vissa bussar och stationer här i stockholm är kamerorna inte ens på.
|
|
|
Och i vissa tåg byter dem aldrig ut hårddiskar hehe.
-
|
|
|
Getenx2 Jo jag vet. Men man kan väl torska för "fuska" med periodkortet.D.v.s att man åker två på ett periodkort...
|
|
|
så bra att du la till den ledsna minen för annars hade jag aldrig förstått om det var en bra eller dålig sak du skrev om. hur som helst så är det ingen större förlust enligt min mening
|
|
|
Hahaha! Men man torskar väl inte om man inte visar ansiktet för kameran?
|
|
|
seriöst har aldrig varit i karlstad men det bor la typ 80000pers där? vafan sätt på luvan luta huvet mot marken så kameran inte får syn på dig kör din grej inga problem!
http://www.myspace.com/sps451
|
|
|
det jag menar med 80000pers är att de inte är några problem om de ser ditt huve litegrana om du inte är känd sen tidigare hos polisen
http://www.myspace.com/sps451
|
|
|
Maskering har fungerat förr?
Bara att ha luvan uppe eller någon mössa ordentligt på- du behöver ju inte gå in med rånarluva, det räcker med att dölja vissa delar för att kunna slippa att bli identifierad..
yo hiphop r'n'b
|
|
|
asså dom har kammeror i alla bussar i malmö nu o folk klottrar o gör allt annat i bussen o inget händer, jag tror nt de riktiga kammeror dom vill bara folk ska inte göra något annars skulle dom fångat många=
http://youtube.com/v/qJoe7Fioro8 http://youtube.com/v/qJoe7Fioro8 http://youtube.com/v/qJoe7Fioro8
|
|
|
kameror i alla bussar .
http://www.myspace.com/recodprod
|
|
|
men dom har satt upp fler kameror i bussarna nu. Förut var kamerorna bara riktade mot utgångarna men såg på en 179 att dom hade satt upp en extra, riktad mot längst bak i bussen. Antagligen eftersom en massa fjortisar skriver deras playahead namn
|
|
|
getenx2 : Spelar dom in nuförtiden? om du menar dom i mitten vid det såkallade ''dragspelet'' ?? , har inte rört en buss på 3 år så i dont know hur dom gör nu this days, men förut så var det bara dom i mitten o dom spelade aldrig in, dom var bara för att busschaffisen skulle ha lite bättre ''koll'' där bak typ.
jaja, det var 3 år sen, och i västerås om ingen fattade det..
Whiskey & Cola !.
|
|
|
Klart dem är igång. Och det är dels bussar med kameror enbart för dörrarna, men även bussar som är utrustade med kameror som ska täcka alla bussens ytor. Dock är kamerans kvalitet som en webcam, om inte sämre; så bara du skiter i att pjuuuuta med läpparna som en fjortis mitt framför kameran så är allt chill !
yo hiphop r'n'b
|
|
|
ditt_skabb P47 Nej inte alla, dom där kamerorna ska först och främst täcka utgångarna, sedan längst bak eftersom det är där man lättast klottrar utan att bli upptäckt. Inte lika lätt att göra det där framme tex
|
|
|
alltså det går till en monitor framme hos chaffisen, rättare sagt..
DÅ
Whiskey & Cola !.
|
|
|
fan vad bull jag menar ni som har så fet o levande scen inuti bussarna....shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiet
|
|
|
STOREBROR SER DIG!!
4:20 KANRK
|
|
|
vem bryr sig, huh vem bryr sig
|
|
|
lillebror hör dig :O
!Helsingborg!Skåne!Danmark!Sver~!
|
|
|
i stockholm har vi kameror på bussar och tåg och stationer och det funkar fint här
diska hårdare, kvinna
|
|
|
först och främst så är kamerorna riktade mot utgången..
While im whatching the leaves dance in the wind at dawn<br> the feeling is creeping down the spine like a chill and now youre gone<br>
|
|
|
"Medan jag skriker åt kameror, kom och ta mig då!" om du är skit nojjig för det kan du väl sätta dig längst bak o köra på sätet eller nått
Just because i stand over you don't mean you understand me
|
|
|
Azom Det är ju kameror längst bak också!?
|
|
|
Vi har haft det i flera år här..
|
|
|
haschplanta X15
täck för kameran på nåt sätt då ? under tiden du drar några tags ?.
vi i helsingborg har ju också haft kameror i ett antal år. och det är inga problem alls.
!Helsingborg!Skåne!Danmark!Sver~!
|
|
|
asså jag ville bara informera att det var kameror i bussarna haha... men vafan tack för alla svar ändå!
Jeo Hmm kan man inte torska för det? jag menar kameran blir svart i 1minut och sen är det tags överallt...? och sen om man typ råkat visa aniktet innan?
|
|
|
haschplanta X15 Nej det går inte att bevisa något om du inte t.e.x var ensam på bussen eller torskat för samma signatur innan. Om du vet vad du ska säga och inte säga så borde det vara rätt lugnt.
-
|
|
|
helt otroligt att det fan kommer nya sånna här tråddar var 5e minut och riktiga skitgrejer..
Vila i frid "fulfrihet" du är saknad av många
|
|
|
EVDB-LiGht X4Tiderna har förendras, en busschaffis blev kniv skuren om jag minns rätt. Sen dess har kamerorna vart igång hela tiden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
åh fyfan men du tror inte ni har sett en blå tygpåse med en broderad mitt hemnummer på. så har ni sett den åka runt på nån av dom bussarna?? väskan är för övrigt prepparerad med en massa bira sofiero ( smakar get piss) och näsgodis. Ser ni den så ring mig (031-220055) //// RasseMaurio
|
|
|
Getenx2 X0
Vad jag vet så spelar kamerorna bara in om bussföraren vill det. Har hört detta då jag har "kontakter" inom vl eller vad man ska säga.. känner folk som känner förare osv... Kamerorna spelar ändå ingen roll så länge man kör under huvudhöjd... de ser knappt längs bak eller. I de nyasta enkelbussarna så ser kameran inte taket heller. Som du sa, bara o titta in vid föraren när man betalar så ser man.
Det är spegeln man ska oroa sig mest för, det är där föraren kan se.
(detta gäller då v-ås, lånade tråden lite)
|
|
|
fan de är vell bara att lira på fasst de filmas, de enda dom har är ditt nylle .de är ju inte så att du blir efterlyst direkt.
|
Hangaround
2008-03-05 15:39
|
Kamerorna precis vid dragspelet ser inte ända bak på bussarna i västerås. Kolla på förarens display när ni går på , då ser ni ifall dom är på överhuvudtaget.
http://www.youtube.com/watch?v=AmBcILu8hCY
|
|
|
Det finns inte kameror i skövde bussar va ? Då ligger jag jävligt illa till ;)
|
|
|
det är väll bara att kolla upp i taket om du ser några kameror ;)
|
|
|
Haha, Jag satt lite längre bak i en buss i uppsala och så drar jag en taag. Sen kollar jag upp och ser kameran. Men kameran aktiveras ändå bara när dörrarna öppnas. Så kolla först innan ni handlar.
Peace out and be on the run
And remember be on the run...
|