Dippy rivs!
Nu har dom rivit halva Dippy famet i Västerås! Resten kan stå kvar någon mer dag tror jag! R.I.P Dippy fame 1984 ~ 2008!
Så jävla trist...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Asså, men blir ju lagom lack.. Borde inte komunen kompensera med en laglig vägg om dem gör sånt här!? (Inte för att det hade räckt långt, men tanken räknas..)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
får hoppas att dom som målat där inte slutar måla nu
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
äppleone Antingen så slutar dom, eller så börjjar dom köra olagligt, och säkert mer, som en protest?
Vore osmart av komunen att inte sätta upp ett lagligt ställe någonstans. Klart folk kommer vilja fortsätta måla och då finns bara alternativet olagligt eller åka till någon annan stads lagliga att måla. Skadegörelsen kommer öka i Västerås.
finns ju fortfarande ett par väggar nere i kolhamnen som går att måla så helt kört e de ju inte me halv lagliga alternativ
(url link=http://www.barabazz.com/top/10.jpg)www.barabazz.com(/url)
Fett kefft ! Aja, dags att göra uppror och skriva WE WANT DIPPY BACK ! xD
coolt med lagligt, fy fan riv skiten jämna det med backen.
bju na då
norskendansken P35 Alla är inte så kewla som dig och MÅSTE måla olagligt för att det är dett coolaste som finns. Det finns faktiskt folk som kan tycka det är roligare och samla sig ett gäng och gå och måla vid något lagligt ställe och bara chilla och måla! Och det är väl fan bättre om små kids kan stå vid ett olagligt ställe och träna sig på än att gå ut och måla och det ser förjävligt ut!
Graffare
2008-03-29 12:18
vad ska de ha där istället då?
They called me Mr. Glass
Graffare
2008-03-29 13:51
bostadshus, mångmiljonsprogram,
Fyhelvete asså! Man blir ju så jävla förbannad..
krullet tänk så sött att du tänker på kidsen, gör dig av med va_inan
bju na då
fna ge oss ett plank.. till komunen asså
BBOY 4 EVER
Graffare
2008-03-29 20:55
nån som vet hur långt dom har kommit? och om det har blivit nått målande i helgen?
FUCK THE SYSTEM ! hoppas målare gör uppror och bombar de nya husen, det skulle bli fett ! Väldigt fett !
Graffare
2008-03-30 00:08
husen som redan står där är ju i princip orörda - för att dippy fanns.
äntligen!
Dom vita, fina, dyra husen kommer bli ännu finare snart pga detta...
Inte coolt.
Bättre fly än illa fäkta...
sluta grina, alla ni graffers gå ihop gå runt med namninsamling till laglig väg runt i hela västerås säg att ni är jätteledsna blabla etc.. OM de då inte ger er en laglig väg gå ut i skogen ta med en motorsåg såga ner 200meter träd gå och lägg ihop pengar köp massa plywoodskivor sätt ihop en 200meter vägg wohoo nu har ni ett ställe i skogen ni kan måla lagligt hur mycket ni vill.
http://www.myspace.com/sps451
Graffare
2008-03-31 13:50
sps 451 du har koll på det där med laglighet. byggnadstillstånd? ägare av marken? såga ner träd? slutar dyrt det här.
Skulle bli dyrt med plywooden, och ännu dyrare när någon åker dit på det och väggen rivs.
horkommun, ska köpa 200burkar och bomba stadshuset! peace
Allt är sant på internet.
tycker det är båda bra och dåligt. kul att folk kanske får upp ögonen och ser att det finns bättre ställen än dippy att köra på. tråkigt för att det va ändå rätt nice att stå där varma sommardagar å dricka bira...
Lyssna inte på mig. Jag är vilsen...
äntligen de e ju lätt de fulaste namnet på en laglig vägg höll på hatt garva ihjälmig första gången jag peacea på dippyn ha ha JA va synd rip
im never yet sober
Graffare
2008-03-31 18:30
plywood är inte samma sak som betong leeen, betongdjungelbokeeeen!!!
They called me Mr. Glass
mrzionkc: Det heter/hette The dippy place eftersom målaren dippyone var den som upptäckte famet. Fult eller ej.
vem fan bryr sig om vad det hette?
Lyssna inte på mig. Jag är vilsen...
oHer P20 Då blir det säkert bättre. Moget värre;). Räcker 200 burkar??
mrzionkc P23 Dippy är ju coolt ju, å coolare blir det om man översätter till svenska:)
Wabmf P78 Ja det är fan skit d samma, huvudsaken är ju att det kan målas lagligt där när man vill.
längtar tills någon ringer mig o ber om min ak47 att blåsa huvet av kommunen med .. CALLL
De finns lirare och de finns lirare.
Ta foto på allt, det är jävligt kul att kolla på sen.
västerås blogg graffiti GRYMT bra sida fet mednostalgi, typ prylar man såg när man var 7-8år o satt i morfars bil otyckte graff var svincoolt.
men vafan får inte småkids bygga en koja i skogen eller? wahfan xD gå ut i helvete och röj lite vafan och bygg ni får väll lägga ihop cash till plywood och om ni har mera pengar betong eller åka till andra städer och besöka deras lagliga skit
http://www.myspace.com/sps451
Graffare
2008-04-02 21:47
sps, nej det får dom inte - men det gör dom ändå. Lagligt är det inte iaf.