Fresh graffklipp, stockholms tuben wildstyle backjump

Vår Hiphop - Graffiti

2008-04-11 01:33

Fresh graffklipp, stockholms tuben wildstyle backjump

Yo!

www.myspace.com/drdrogdisko
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Hahahaha

Graffare

2008-04-11 01:59
Whut?

diskreta grabbar
eyeyey
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
dj mazzot
haha idioter rakt av xD men säkert brutalt chill !

masterpiece!
dj mazzot
Tragiskt nog mer äkta än det mesta numera...

hahahahahahahahahaha

tragiskt , haha
"It was about selling dope to put our kids thru college"
Bra med blank svart på krom haha.

kan detta vara bland det sämsta jag har sett! 
Även den som inte vågar leva dör någon gång.......
Vad heter låten?
Vila i frid, Andrés 'Grioa'.
Hehe :)

hahhaha vad fan står det?
5 minets of shooting on this crazy ass nigger oh shit the clip jammed when i pulled the trigger.
pojken i mössa som kör "bakgrunden" har jag snackat med på msn,  oooch han fick det att låta som att han verkligen var typ 20 år och grymmt skillad............ ja.
Vad glor du på?
underbart kefft :)!!!
De finns lirare och de finns lirare.
hugger av din öra, så du kan inte höra!
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
EY SHU!!
FUCK CSG!!!
857
soft inbox på näsan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bra att visa bilder på sigsjälva också.. fyfarao
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tror inte det var på dom själva..
jag vet med säkerhet att det är inte dom på bilden när det är nån som sitter på taket på en csg bil iaf!
WINO - UNA CREW
hahaha

LateNight; med dom stavfelen han hade så vet jag inte vad jag ska tro
tragedikomik antar jag..

While im whatching the leaves dance in the wind at dawn<br> the feeling is creeping down the spine like a chill and now youre gone<br>
i sånna här fall går d inte o säga " aa dom fick iaf upp något era potatissäckar som sitter hemma o klagar"
Randomz ?
hahahahaha
En dygd är en väg mellan två ytterligheter som båda är laster.
Dem lär sej med tiden, man kan ju nt hoppa på dem o jävlas med dem, låt dem försöka!
Klotter är nått fint, typ som att mista sin oskuld

öhh den där låten...jag vill INTE veta vad den heter och var man kan ladda hem den!!

folk skrattar... dom har en panel mer än vad många på de här forumet har....tyvärr
bie-atch
Tragiskt..

nämen de där va ju en bruner av högste rangnar...
streethooker X3 heldre ingen panel än den paneln

-Kul att det körs?

-Nä skittrisst faktiskt...
SMÅLAND!
håller tammefasn med, man skrattade ju inte ens åt de där.
streethooker X3 må så vara men va fan kom iiiigen du kan inte backa upp de där =D
man kan jue bara skratta de är  jue så sjuukt komiskt! =D

whoa är inte en community, det är en livstil.
Äääääh.. Va ju inge kul alls, kändes som tids slöseri. postkodsmiljonären är ju roligare.
de är skadeglädje typ som när man sitter å inväntar cops å kollar på americas funniest homevideos när det bara skiter sig för folk, och man kan känna ångesten =D
dock så knakse americas funniest homevideos va de bästa alternativet jag ångrar mig å säger  "idol"
hehehe.. när dom där riktiga mongosarna kör sin grej på idol auditionsen så pirrar de ju nästan till bakom gylfen av skadeglädje när dom blir dissade av den där fula jävla rödhåriga skatan me prick mellan ögonen..
heh sen springer dom ut gråtandes med deras orealistiska drömmar krossade till spillror och har gjort bort sig bigtime i rikstäckande television. de e bra teve, de e skönt me teve där man ändå kan känna känslan, typ som här i youtube klippet. ÅNGEST ÅNGEST å mera ångest

men iaf EY SHU BRUSHAN FUCK CSG ;) hehe
Aaaaah!!! Så jävla värt! Likheterna är ju så jävla slående. "Buuuuhuuu dom där killarna i 7b sa ju att jag kunde måla wiiiowiiiiio"
Fett me soft xD
jag är människa, det är ni också jävla idioter.
haha, soft när kromen äter den blanka svarta xD

soft att dom skrivit en häftig rap iaf..

HAHAHAHAHAHA

Det borde finnas körkort för att få köpa kannor xD
hahahaha ja körkort ska det vara... stod det MOA??? soft att vi fick danskt besök da hahahahahhahahahahahahahaha
VAD står det?!??! ?
Relaxtion in the nation
Typ mod.
träning ger färdighet...... eller gör den?
haha =)

2008-04-12 19:49
UOD står det. Tack för alla fina kommentarer.. den svarta burken jag körde med funkade inte så bra då jag hade RACKAT den. Men jag lovar jag är bättre nu! det där var länge sen.. typ en vecka sen
www.myspace.com/drdrogdisko
Graffare

2008-04-12 20:12
här sitter jag å skäms - över graffitin i sverige.

UOD yao de som körde "fuck enc toy hoes" under kristinebergs bron och blev spittade av dart och läds.