Roslagsbanan rull
Rullade en DFC och något mer vid Östra station idag, runt 12 . Någon som sitter på mer information ?
Mkej
Inte en DFG?
Dom dagarna är förbi...
Eru dum eller, DFC DGS av abri och Fluid. Svart och gul fyll vita lines.
-
såg när den rullade in i buffen...
Dgs av abri, vart är scenen påväg.
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
Scenen är redan nere på botten av sjön och trycks längre och längre ner i slammet för var dag..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dmrrocker vet tydligen allt, jävla idiotjävel.
Dmrrocker sug!
Hej, det är jag som är kenny. Jag är 25 år gammal och är bosatt i en trevlig kommun i Jämtlands län. Du får gärna lämna ett spår i gästboken om det är nånting du undrar.
varför lackar alla på dmrockers helt plötsligt
för att han kommer med felaktik information?
större är bättre
Nej det gör jag inte, allt är korrekt.
-
du hade fel på en av gärningsmännen
Ibland
Ok jag hade fel,
svart, gul och orange fyll och vita och blåa lines. Och det var inte Abri och Fluid det var abri och DISONE DIS DIS DISONEwww.fotolog.com/disone1 det var han och fluid och inga andra och DISONE är med i DGS CREW. nöjd nu? Disturbed P62
-
eller nej det var inte abri det var fluid och dis
-
du e bra på att förvirra det hela
Dmrocker X1 Du har fortfarande fel din lilla slyna. Sluta moppsa så jävla mycket och sköt dig själv istället.
dmrocker tycker tydligen inte att yttrandefrihet är så viktigt heller, jävla tönt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kniv X0 du är toy och 12 bast håll käften
-
åhh nej... Dmrocker X1 tror han vet allt men han brukar också suga min snopp :) Det är inte inne att klottra just nu, bli fotbollshuligan istället huligan är inte heller inne längre dmr rocker.. sluta tro att du vet allt och sluta sitta med ordbok framför whoa Men det är bra att du spammar i alla trådar keep up the good work så kanske du blir moderator eller admin om 4 år :)
Relaxtion in the nation
Djollo P21 Då är det antagligen inne att sitta och klaga på folk man har på sin kontaktlista eftersom man själv inte kör någonting eller?
Jag siktar inte på att bli moderator och om det skulle komma på tal vilket knappast är troligt skulle jag förmodligen få psykos för att jag skulle bli tvungen att radera en jävla massa idiotinlägg av folk som dig.
Disturbed P62 Jag saxade beskrivingen av piecen direkt från en msn konversation av din partner in crime så klaga på honom och sluta moppsa dig så jävla mycket och sköt dig själv istället din lilla slyna.
enKenny P24 Du bor i norrland och har inget att säga till om.
kniv X0 Vad har yttrandefriheten med detta att göra?
Är alla på detta forum helt bakom flötet eller?
-
Dmrocker X1 Spelar ingen som helst roll om det var en av männen bakom panelen som sa det till dig, och anledningen till att han sa det till dig var knappast så att du skulle skriva ut det i en tråd på whoa, dom som vet dom vet. Tycker du kan ta dina 170cm och hålla käften istället.
haha Dmrocker får skit !
Disturbed P62 tycker du kan ta mina 170 cm kuk och köra ner i din hals så du håller käften.
-
fuck snorunge toys
Dmrocker X1 Tänker inte ens belöna ett så korkat inlägg med ett riktigt svar.
Om du läser om ditt inlägg så ser du att jag var snäll och gav det ett likvärdigt svar.
-
Knappast likvärdigt jag gav dig kritik för något du sagt. Du klarar inte ens bemöta kritikten utan besvarar det med dagisfason och snack om din penis. Men men, du verkar inte ha något mer vettigt att komma med så vi kan avsluta det här samtalet nu, tack och adjö.
Dmrocker X1 Du har fortfarande fel din lilla slyna. Sluta moppsa så jävla mycket och sköt dig själv istället.
---------------
Kallar du det där kritik?
-
och jag som trode att den här tråden skulle handla om rull på roslagsbanan...
Dmrocker: Yttrandefriheten har att göra med att jag skrev att ltc inte var bra i någon tråd, och direkt har jag massor av gb från dig å dina crewmates om varför jag "dissar ett sthlms crew" och blablabla, medans du själv sitter å dissar crew efter crew, en annan sak du skrev att alla toys blir överlyckliga när det finns magic ink att beställa i sverige, dmr är verkligen inte rätta crewet att utala sig över något sådant, då det ända jag ser av er är magic tags på stationer samt cefo dmr målnignar på famet vid zinkensdamm. Du har alldeles för mycket attityd.
borde fan starta en tråd om att hata dmrocker lr vrf inte ett helt forum
kniv X0 Jag representerar inte hela mitt crew och jag dissar folk som faktiskt är keffa och har dålig attityd d.v.s dem som förtjänar det, har jag varit otrevlig mot dig har det inte varit utan anledning.
-
dmrocker: Jo, bara för att jag tycker ltc är dåliga ska jag inte behöva få massor av provocerande gästboksinlägg, med frågor som vart jag bor, varför jag skriver i ett sthlms rulltråd,vad jag skriver osv, du dissar alla crews förutom dina kompisars och ditt eget.
kniv X0 Varför skulle jag dissa mitt eget eller mina kompisars crews för?
-
dmrocker goes for the win
vilka efterblivna personer det finns
eyeyey
Du behöver inte dissa de, men du borde förstå att crewsen du är med i inte direkt är i montana writer team klassen, vilket du verkar tro att dom är, det här med fou är ett bra exempel, i varje tråd har du dissat dom varför?. Jag har inte sett att dom dissat dig i någon tråd, fou är inte världsklass dom heller, och du har all rätt att tycka att dom suger osv och skriva det, men det har gått för långt, när man bara är nedlåtande mot andra crews utan att ge "rätt" kritik.
"du har all rätt att tycka att dom suger osv och skriva det" - Tack det var allt jag behövde läsa. Jag sätter punkt här.
-
Vart det obehagligt när en 12 årig toy, gav lite motstånd?. Sätt punkt där du.
Nej, jag ser ingen anledning till att bråka med en 12 årig toy med ett uppenbart synfel som hindrar denne ifrån att läsa meningarna där svaren till dennes frågor och synpunkter finns. punkt bokslut.
-
hahaha, skojj läsning :) dmr 1 - 0
"men det har gått för långt, när man bara är nedlåtande mot andra crews utan att ge "rätt" kritik. " For sure! Eller vänta, va?
Shit bre
käften dm
haha, någon gör bort sig
SMÅLAND!
dmrocker rensa bor idiot inlägg från sånns som mig skriver aldrig hära möjligtvis bara för att dissa dig, vilket är bra du borde landa din lilla kashbe kör kanske inget just nu men har kört sen du inte ens hade hår på snoppen. och passa dig vad du skriver för annars får vi se om du e lika tuff utanför whoa så tänk på vad du skriver iaf i mot mig vill inte se nått kaxig från dig igen... naken_anka aa du är ju en av dom keffaste i hela tråden sluta köra...och skriv inget i trådarna...
Relaxtion in the nation