Intervju m. karma, tiger, blue @ SVT2 18.45
Som rubriken säger. Kort lerfilm med intervjuer från tjejklottrarna karma, tiger och blue. Om 10 minuter på tvåan.
dumåsteröka(hasch)
Får kollas in
Just because i stand over you don't mean you understand me
den sändes väl på svt första gången 2006 eller något sånt? den har ju funnits ett tag iallafall.
Ibland
Den var sisådär om jag får säga det själv.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag missade den någon som vet om man kan kolla på nätet?
har gått många gånger förut.. finns att hitta på vissa torrentsidor.
Medans svensson åt plankstek!
men så ska man missa skiten :S kan nån länka?
De finns lirare och de finns lirare.
www.svt.se
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Den hade jag sett innan. Dom får fram mycket bra saker, men upplägget fick mig att inte vilja kolla, faktiskt.
Toastare
2008-05-27 13:07
Den kom ut 2006 ja.. gå in på SVT's sida och sök på "Blue Karma Tiger" så kommer länken till den upp.
Jag skyller allt på Emma!
den e nice....speciellt med saneraren som dricker kaffe
fan va keff film :s
http://fotolog.com/baeverbash
Saneraren verkar ju rätt skön ju, Blue däremot verkar som en riktigt psykopat
Blue är verkligen en fascinerande människa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nice
blue låter som ett mongo
(url link=http://www.barabazz.com/top/10.jpg)www.barabazz.com(/url)
Toastare
2008-05-28 00:26
håkan021 Säger du som är från västerås?
tyckr hon sa intensivbra sak
tjejer som målar e sexigt!
så jävla bra..
BountyBoo F28 att jag bor i västerås har väl inget med att jag tycker att hennes röst låter muppig? om de inte är du som skriver blue förstås
Toastare
2008-05-28 13:24
håkan021, nej det är inte jag. Menade att du klagade på hennes dialekt när du själv är v-åsare
fonetik är fögga interssant för den krävande undersökaren sk realist, för semantikens roll
bountyboo f28 dialekten har jag inget problem med de e sättet hon pratade på som gjorde att hon låter helt mongo
Toastare
2008-05-29 21:10
kommko, fina ord faller med stavfel.. håkan021, då är jag med..
vill inte vara konservativ ang tjejer som målar men vad sjutton har dom gjort egentligen i graff förrutom å bli kända för att dom e kvinnligamålare? blue e tung på wildstyle, karma på sin sak, tiger hmm..men iaf kan måla..men ärligt talat e jag nog av den skolan att jag intefattar deras s.k fame med tanke på att man aldrig sett tags med dom eller liknande. Karma har jag sett på något elskår på söker, ofta ihop med hotel elller robob. blue har jag aldrig sett. tiger , mja nån sak men inte mkt. Ska man nämna några e det i min mening, Jersy, Theo och Zino. over n out.
men herregud boyntyboo, om han ogillar hennes röst får han väl göra det utan att få tillbaks en kommentar om att han själv inte låter bra, du är ju en admin! ;P
Håller med Illektronik Alldeles för mkt för att digga ''kort filmen''
Tack för tipset! Har velat se denna mycket sedan den senast sändes på tv!
Fan va tung kanna, langa upp en hel piece me en kanna
Jag hade en öl sen drack jag upp den...
jag såg den för typ 2 år sen... den är bra
dope-3*dope-3*dope-3*dope-3 || Graffiti
Graffare
2008-06-28 19:40
fan va SVT's sida är helt jävla omöjlig att hitta på
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
var det nån av dom som var snygg då? deras ansikten fick man väl såklart inte se? titsen? var det något att hänga i granen eller var det bara hängigt över lag? Låt mig få veta.
Dubstep changed my life!
Någon som kan vara schyst och lägga upp den så man kan få en chans att se den?
orkar fan inte leta längre