kolhamnen

Min lilla vänn clownen sa att han hört från zappo att kolhamnen inte finns längre?
tänkte åka dit nån helg men vill inte mötas av ödemark..
Tjao.

Jag gillar Elk, Elk gillar MIG!!!
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Your friend, The Clown, Is dead wrong !

Klart den finns kvar..
Brutal fucking murder!
tack.. skrota!
klart som fan det finns kvar (=
eftersom att han snackat me zappo om de så lät de lite mer seriöst..
tvivlar på att zappo sagt det!
Lyssna först, snacka skit sen
Skiter väll i vad du gör.
zappo sa att de ba fanns små väggar kvar kan jag tilllägga och att dom har/skulle riva stora väggen.
det kan jag inte tänka mej...
zappo brukar iof inte va snurrig men han kan ju bli senil han också som alla andra :)
men alla väggar lär vara kvar
jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>
fan bryr sig..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Senast jag var där så var det dock jävligt mycket kol så man på det sättet inte hade tillgång till alla väggar. Men det finns kvar helt klart.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Deluxe_ Om du inte tycker tråden tilltalar dig kan du väll bara skita i att droppa ett sådan värdelös kommentar?
yo hiphop r'n'b

Vart där i helgen, fanns gott om väggar. Inget att oroa sig för. :)
Vet du varför tomten har så stor pung?
Nej...
För han kommer bara en gång om året. :D:D
azzå ni hajjaru väl att bunker startade tråden för att säga att han har pratat med zapp0??? :S:S:S:S:S:S:S:S:S
-
Jag har fucking inte pratat me zappo :S Du som e kluddrare ska väll fan lära dej läsa först.
vet ett par större grabbar som gärna vill veta om du e lika cool i verkligheten. pm mej.
Skärp dig,förstå ironin och om man nu har ett problem löser man det väl själv?
-
kan säga att jag inte gillar hur tuff du e på whoa. och att dom andra börjar på riktigt lacka ur att du sitter här på whoa och leker än att du går ut på gatan o förtjänar propps.
Ok, sök upp mig och hoppa på mitt huvud då kanske jag lär mig att gå ut och förtjäna propps samt inte driva med folk på whoa med kontakter.
-
hur får man tag i dig då?
118118 Numret till nästan allt och alla.
-
aah nu va du rolig va.
Skärp dig nu förfan.
-
Sluta hoppa runt inne bland alla trådar med onödiga komentarer.
make peace not war..split a pipe or two...

folk borde va snällare mot sina medmänniskor, specielt oss writers som redan är utsatta av hat från allmänheten å fan gud vet vad..
N-LINE..Kermit The Frog On Drugs