Rull PSE
Såg en PSE i Tumba vid 12 tiden, tåget var i trafik o skulle no ställas upp precis bredvid stationen, Fyll=Rosa Röd, Svarta lines, sen kommer jag inte ihåg mer hähä Fred ut
ho-ho-hockey frilla!
**********Inte i Trafik*****
ho-ho-hockey frilla!
http://sp2.fotologs.net/photo/34/18/52/galenone/1213359909570_f.jpg
null
ahh fan det där gick ju inte så bra hehehe Men soft panel.. props!
Nu ska det gå, kirrade smuggelgodis länk
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
spännande. inte =)
cry me a river! --> thcrew
eller så kanske bilden är tagen från förövarens fotolog.
I övrigt var panelen tung tycker jag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
FEtt tungt ! den var tung är det riktiga pse?
Relaxtion in the nation
Pse ett crew från m-line med bla. Galen & Mg.
så den i tumba i rull
Den var Ok men så jävla fet var den inte.
-
bara att det är en panel är respekt i mina ögon, dock var den stilmässigt ful. Proportioner min vän..
HMOR
Vadå fet? Rullar 5 gånger bättre grejer på pendeln..
såg den spittad av fame och vin ?
Vim tror jag, dom är vell kända . men jag tycker det är kefft att spitta en Panel !!
pse är ju en förkortning på pulse, vilket va ett namn som va sjukt uppe runt 04 på inomhusstationerna runt sthlm så tycker det är rätt kefft val av crew.
goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...
har aldrig sett ngt pulse .
Pulse e ju med i RGE
Greenline/Uffline
volt X61 Pulse körde som mest 01 och däromkring, väldigt lite 04, kan faktiskt inte minnas nått av han från det året.
Kefft att köra det!
!!!
vadå dåligt att spitta en panel,?? är de en yardfuck så ska den spittas...
BrainDamage. kan nog bara svara med ditt användar namn... stämmer nog när du säger det men säg 01-03 ialla fall....
jag såg den när den var övermålad av sl, jävla horor.
det va feck som spittat den ju!! han har startat beef med hela pse ju går det rykten om
sug min feta neger kuk
volt 03??? Visa mig nått av pse från 03.
!!!
Tror jag körde station med pse 03. men minnet tryter såhär på äldre dar. (skräck)
Ja pulse ägde är det samma pse hoppades att de skulle vara de :D
Relaxtion in the nation
braindamege återkommer efter jag snackt med han på msn och ber om bild om möjlighet finns. shu
http://www.pank.se/bilder/pyss.jpg slussen 2003 http://www.pank.se/vagg18.htm st.eriks plan inga pse men pulse letar vidare
'Fy fan va kefft att de inte var riktigta PSE nån som minns PMS Pse som satt i farsta strand 02-03?
Relaxtion in the nation
Ser inte riktigt ut som Milk's stil det där va?
Den är ju signad T: milk ser det ut som.
-
KINGMIKA P18 stil uppfattning.... och läs kunnighet värkar ju inte va din starka sida. 2:milk med en romersk 2a. och alla som vet vem milk är ser direkt att det där inte är hans stil. allt från att milk alltid skuggar åt höger till att han nästintill aldrig kör mjukstil. och även att han kickat ih pms eller milk dom senaste 25 åren typ. hehe men have fun..
Jo men nu snackar vi just tagen PSE.
!!!
efter ha snackat med pulse nu på eftermiddagen så hälsar han att när han inte är lyst längre ska han knulla sönder stationerna och plocka alla innerstads stationerna en gång till bara för att visa att det fortfarande är möjligt... och han minns inte riktigt om nån pse kom till efter 03. han blev lite fundersam när jag sa att slussen va en 03a. så bara hålla tummarna på en fet comback 08 då...
Haha, bra inställning!
!!!
"efter ha snackat med pulse nu på eftermiddagen så hälsar han att när han inte är lyst längre ska han knulla sönder stationerna och plocka alla innerstads stationerna en gång till bara för att visa att det fortfarande är möjligt... och han minns inte riktigt om nån pse kom till efter 03. han blev lite fundersam när jag sa att slussen va en 03a. så bara hålla tummarna på en fet comback 08 då... " då har du pratat med en annan Pulse....hälsar Pulse
mycket snack här tycker jag. Stäng ner tråden!