|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grymt fet lunatics. Så sorgligt att de rev dippy så man aldrig får chans att njuta av dina kreationer längre.
"Att kalla graffiti för klotter är som att kalla invandrare för svartskallar"
|
|
|
dope som alltid lunatics
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Står EPMD föresten. glömde skriva. =)
|
|
|
snart så kommer det en ny levererad! :) Ska bara färglägga färdigt, lite speciel dock XD
Me = Toy, så nu slipper ni klaga ! :P
|
|
|
haha, så där xD men bilden blev dålig xD
|
|
|
ser inte graffen i det, men dock snyggt ritat :)
|
|
|
jag ser inga droger i skissen
-
|
|
|
Som sagt så var den inte färdig, och pollen måste bli större xD
|
|
|
tmc P14>> Bilda bokstäver i gubben så blir det grymmt. Så att skälva gubben är och blir bokstäver alltså.
|
|
|
Bara jag som tycker den ser extremt avritad ut?:O Aja jag ska sluta vara avundsjuk på folk som kan rita riddare på häst nu, sry.
|
|
|
Nämentjenare själva gubben är från oblivion, myes! :D men har målat den på fri hand :P
|
|
|
pawtrikah's var ju bara sjuk!
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
|
|
|
pawtrikah's var ju bara sjuk!
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
|
|
|
Bara skissad änsålänge. fixar nytt när den är klar.
|
|
|
|
|
|
Äldre skiss. vet inte om jag haft den uppe kanske redan. större bild
|
|
|
Airbrush freehand textilfärger. står "DEL one CKcrew" lite svårt och se längst ner vad det står tröjjan väckar sig lite.
|
|
|
|
|
|
xzxczxcasdzxczx asasda
"Aaah, they lie about marijuana: Tell you pot-smoking makes you unmotivated. Lie. When you're high, you can do everything you normally do, just as well, you just realise, it's not worth the fucking effort." - Bill Hicks
|
|
|
Lunatics jävligt tunga grejer man
from sunrise to sunset...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
det är en kebab tallrik! vet hut mäniska!
Ays' N 'Beez - Escapades ! Available for free download @ RustyLabel.se & Spotify
|
|
|
erorone
ja det var tamejfan bättre förr...
Cause I got lyrics and you ain't got none So if you come to battle bring a shotgun
|
|
|
|
|
|
.¤¤¤ The prophet has spoken! ¤¤¤.
|
Producent
2008-10-06 16:15
|
|
Producent
2008-10-06 16:16
|
sjukt bra vissa här verkar vara dock !
särskilt Profeten och Lunatics skisser av de jag sett hittills
|
|
|
xlnt P26
man tackar man tackar, detdär är bara skitskissar, du kan få se nått "seriösare" nån gång :)
.¤¤¤ The prophet has spoken! ¤¤¤.
|
|
|
Profeten P21
ser riktigt nice ut ;)
Ingen mera rosa banner
|
|
|
|
|
|
Grundskissen är gjord på fikarasten igår. Kommer troligtvis i färg under helgen...
|
|
|
|
|
|
Här kommer den i färg, lite senare än sagt men jag är seg och lat nu på hösten! haha!
|
|
|
inspeciton- grym läggs det alltid ner så mycket tid på skiss?
|
|
|
ser trevligt ut insepction!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vafan är mina skisser så jävla dåliga att jag inte ens får en kommentar, skämms tamefan =)
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley Myspace: In memory of teraq
|
|
|
Det beror helt på. Vissa lägger jag ned tid på vissa inte. Allt som hamnar i blackbooken läggs det ned en massa tid, det ska glänsa i blackbooken. Snart klar med en blackbook, har hållt på med den sen mitten av 2005 :P haha
Kul att det diggas.
|