I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vill du måla en båt?

Vår Hiphop - Graffiti

2008-06-16 23:28

Vill du måla en båt?

Bor du i östersund och är less på att de bara finns 2 lagliga ställen i stan?

Jag har en stor båt som behöver två målningar, en på varje sida. Den kommer att ligga i storsjön under hela sommaren och i och med de så blir de en hyfsat rolig grej även för dig antar jag.

Temat ska vara vatten/storsjöodjur eller nått annat roligt.

Är du intresserad så hör gärna av dig! Färgen står du för eftersom de blir ditt verk på ett en båt som bla kommer ligga i badhusparken under hela storsjöyran.

Hoppas nån gillar idén :)

här är länken till en bild på båten;

http://bp1.blogger.com/_AgB7SKqmKiA/SFbaAOB116I/AAAAAAAAAEc/AuaZu9frv4E/s1600-h/DSC00478.JPG

/Jon

(Inlägget ändrat av watakaa 2008-06-17 00:55:14)

- "breaka... är de när man är ute och slåss med polisen?
du är väl inte ute och slåss eller...."
/momma

2008-06-17 00:09
fan de där lät ju jävligt lockande
hon gör sej av med alla som stammar ja inget kan slå svenska 2

2008-06-17 00:23
Idén gillas.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-17 06:35
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-17 09:41
"Färgen står du för eftersom de blir ditt verk på ett en båt som bla kommer ligga i badhusparken under hela storsjöyran."

Jag som hade fått för mig att man betalade för sig här i världen?

Kan inte göra annat än hoppas nån drar ur korken för dig! ´

2008-06-17 11:22
Det är väll den som "står för verket" som ska ta betalt för sitt jobb eller? Sjuk kille :S
Klotter är nått fint, typ som att mista sin oskuld

2008-06-17 12:23
Färg är dyrt.
Intressepenisen hårdnar!

2008-06-17 17:25
betalar du färg för 2500 och 1000 för jobbet så tar jag det! och resn betalar jag själv!
Money, Graffiti And Vatten-pippa!

2008-06-17 17:37
haha nice båt
När en person har en osynlig vän kallas det för idioti.
När en grupp människor har samma osynliga vän kallas det religion?
Groupie

2008-06-17 17:57
Bodde jag i trakten skulle jag lugnt kunna stå för färgen själv...kom igen, det är färg som ska spillas, inte erat blod. Snåljåpar.
"Vill man träffa folk, då ska man gå med i en skytteklubb"

2008-06-17 19:09
det är inget rum som ska målas, ni har ett coolt spot gratis nu.. jag hade gjort det

2008-06-17 21:20
Håller med, hade jag haft tid och bodde nära hade även jag lätt betalat för lite cans och koert jaernet.

2008-06-17 23:48
De är som sagt inget rum som ska målas, det är en glidande "reklamstolpe". Och av just den anledningen tycker jag du som målar, pröjsar.

Sjuka är att om någon frågat mig om jag kunnat komma och måla en båt så hade jag gjort de åt dom. Men den ska målas om hela båten, med rostskydd och skit till hösten och efter de ska jag göra målningen själv.

Sen måste den som gör de inte göra båda sidorna själv, en sida per snubbe kanske...!?

/momma

2008-06-18 00:09

gäääääsp.....

varför målar du inte den själv då?

står skiten i vatten lr på land?

får jag skriva moderaternas lr nationaldemokraternas logga på den om dom PRÖJSAR(?) ,jag vet knappt om d e så många graffare som e sugna på nån direkt reklampelare..hela ideen med graff e ju lite att man Tar plats för sitt egna psynonum...

o inte direkt värt d om du endå ska ta upp den o måla hela skrovet i höst heller....

gäääääsp, ska gå o sova nu, måste upp o jobba tidigt för PENGAR imorn mofackers....

fan , ni e så tröga att ni inte fattar att ni e tröga....

2008-06-18 00:28
Den är på land och jag vet inte riktigt om du själv målar, men ofta är de ju som ganska roligt att göra målningar som syns, där man kan lägga exakt den tiden man vill utan att vara ett jävla dugg orolig för att någon ska säga till en att dra åt helvete typ.

Om du undrar varför jag inte gör de själv bör du läsa ovan.
/momma
Groupie

2008-06-18 13:23
choozeart

Man behöver inte se det som en reklampelare utan bara som en skön spot att köra på, inte varje dag man får pieca en båt lagligt.

Då är det ju lika knäppt att som graffare ta betalt för att göra det...om man inte kan pieca båten för att man ser det som en reklampelare.

Skepp o' hoj!
"Vill man träffa folk, då ska man gå med i en skytteklubb"

2008-06-18 14:33
grejjen är att en båt , färgen kommer flagna eller gå bort efter en vecka typ .. ?

2008-06-18 17:06
Tack OpeL för väl valda ord! :)

de regnar inte i östersund ;) Nerrå men jag förstår tanken. Båten är en glidare och den kommer bo i en lugn hamn när den inte är ute på sjön. Och ut på sjön åker vi inte om inte vädret är fiiiint! :)
/momma

2008-06-18 23:40
skulle lätt kunna tänka mig att måla den bor dock en bra bit bort kommer upp på yran då målar jag den gärna om chansen finns kvar..
(-Okej jag står för eventuela stav fel i inlägget-)

}-----------------Respect-----------------{

2008-06-21 16:16
Beväpnad P15 2500 den ska väll inte se ut som en jävla regnbåge eller?
hon gör sej av med alla som stammar ja inget kan slå svenska 2