I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

henxs.com ang cans.

Vår Hiphop - Graffiti

2008-06-28 13:59

henxs.com ang cans.

hej alla whooare!

jag tänkte langa iväg en beställning till henxs så jag spar lite pengar.
någon som kan rekomendera vilken sort jag ska köra på?..
ska jag köra¨på Montana hardcore, Molotow, eller bombers?
någon som har tips på vilka som är bra/duger till bra pris?

Om just du har köpt kannor från henxs kan du ju skriva om du vart nöjd och om det var något som strulade i beställningen eller sånt shiit.

peace på förhand :D / jag

2008-06-28 14:14
Jag har hört att bombers är ungefär som mtn hcore./KongeN
Sluta inte förs du är klar.

2008-06-28 14:47
okaj.. tack för info.

mer??

2008-06-28 15:12
jag har hört att man inte behöver fråga på whoa om vilka burkar man ska köpa.
våga testa själv, skulle inte cansen va bra, då e de så men då vet du till nästa gång.
(url link=http://www.barabazz.com/top/10.jpg)www.barabazz.com(/url)

2008-06-28 15:12
Dom har ju sina "random cans" som e rätt billiga. Hur bra dom är kan jag inte uttala mig om

2008-06-28 15:51
Köp inte bombers! Dom heter just bombers för att man bara kan bomba med dom.
Vattnig färg.
!!!

2008-06-28 16:03
håkan
då är det väl bättre att fråga om tips!? istället för att bli missnöjd sen när han fått cansen.
idiot
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-28 16:10
om det ska vara till en pice så är bombers sådär mtn bra molotow bäst!
så här är en liten lista: 1. Belton Molotow
2. Mtn Hardcore
OSV PALLAR INTE SKRIVA!
Money, Graffiti And Vatten-pippa!

2008-06-28 17:03
Molotow e dom bästa burkarna om du ska göra målningar, men ja tycker du ska pröva lite olika. hardcre till t-ups osv. enligt mitt tyckte iaf.. men pröva dig fram de e de bästa.
*jaja! -smack-smack*

2008-06-28 17:40
bombers best är bra. den gula täcker riktigt fint för att va gul. man får skaka dom ordentligt så funkar det fint.
cry me a river!
--> thcrew

2008-06-28 17:41
(att bombers best bara är bra för bombing är alltså bullshit,
som att påstå att montana hardcore bara skulle va bra för hardcore grejer för att den heter så.. den är lite kladdigare än hardcore i mitt tycke dock, kan va värt att nämnas)

cry me a river!
--> thcrew

2008-06-28 18:32
Bomber funkar perfekt att fylla med, även fast dom ljusa färgerna kanske är lite blaskiga (som med många märken..).

Molotow är bäst.

Henxs funkar skitbra, aldrig haft några problem med dom..

2008-06-28 21:08
Dom kanske har utvecklat burken nu men när jag testade den för några år sen var den värre än biltemas.
!!!

2008-06-28 21:19
2006 var den bra iaf.
cry me a river!
--> thcrew

2008-06-28 21:27
bombers best är samma färg som hardcore, men med högre tryck.. det går att läsa sig till om man letar lite.

"This can is designed by Henxs from Amsterdam and is produced at the Montana factory in Spain, so it's a great quality paint. What makes it special is the different colorchart and the fact that it's extremely pressured, perfect for fast action."

Den funkar till att pilla med också, med rätt cap och lite tålamod. Fast hade jag varit du hade jag köpt random cans, de är billiga och bra. Får lite allt möjligt, multona bla och molotow med trasiga lock, bombers best med trasiga lock osv. Eller helt okej bilburkar och annat.

graffitishop.eu lättare att sköta betalnignen än henxs, samma ställe.
Samhället färgar inte längre av sig, vi färgar av oss.

2008-06-28 22:36
Tycker systemebolaget.se är en bra hemsida för cans annars, men det är ju jag....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-28 23:47
Jag och mina polare köpte hardcore och bombers best där ifrån , fast har aldrig gillat bomern , men hardcore är förjäva go , spec, lilac

2008-06-29 12:51
belton ftw...
jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>

2008-06-29 22:33
okej , tack för tips. mer?!

2008-06-30 04:46
jag tycker folk bör måla graffiti istället för att sitta här inne och vara dumma i huvet

2008-07-03 19:26
cool kommentar där! mad proops!

2008-07-03 19:59
Jag tycker du ska testa dig fram istället för att fråga oss randoms! Vi vet ju inte hur du använder en burk eller var och under vilka omständigheter. Om du nu tänker "Jag kan ju inte beställa burkar som jag tror funkar för 2000 och hoppas på att de funkar" så tycker jag att du ska tänka om. Ta dig tid och testa dig fram väl innan du beställer kans för 2000, det är bäst att testa sig fram under en längre tid så du vet vad du trivs med och vad du kan arbeta med.

Shit, blev lite klyddigt. Hoppas du fattar något.
yo hiphop r'n'b

Graffare

2008-07-04 19:14
ååh mtn hardcore är jäkligt sköna till t-ups.
annars är alien skitbra om du ska stå och pilla.
They called me Mr. Glass

2008-07-20 17:58
Ta mina råd grabben. Etta på listan till pieces är ju belton, montana hardcore tvåa men låt dom inte stå för länge bara, Bomber best har jag aldrig testat. men något jag rekomenderar så äre 6-packet randoms utan etikett den svarta där är jefffligt nice till lines osv och alla caps funkar.. Alien är så små och dom trivs jag inte alls med. dom andra random cansen vet ja inget om.. men om du sak ha kvalite så äre ju belton och hardcore man rekomenderar.. Peace, out and do a burner yo!
 www.fotolog.com/gubbkuken

2008-07-22 16:41
meenrwa; beställer man random cans så får man allt ifrån sån svart som man får i den ettikettlösa 6-packen, till multona, beltons med färgstänk på, massa olika skumma karrossfärger (brukar vara sköna), auto-k, bombers best/hardcore som är färgstänk på eller annat fel med.

Det är det lätt mest värda att köpa om man inte är så nogräknad. Alla är med rätt capsystem och sådär.
Samhället färgar inte längre av sig, vi färgar av oss.

2008-07-22 17:20
köp belton!
 Internet Gangsta