Vad anser ni om beef (?)
Har inte hängt här på whoa allt för länge, men så fort någon lägger en tråd så äre oftast hälften som klagar på det? Rätt onödigt tycker jag alltså, Beefa gör man väl på gatan om någon går över eller snackar skit? e jag helt ute och cyklar eller?.. Visst fan äre kul att klanka ner på folk som inte kan en skit. Men det blir mest jobbigt här på whoa, testa bilddagboken istället... eller vad anser ni om beef, de är inte så lyckat att börja beefa här på whoa, beefa i era städer eller med farbror blå och svensson... Peys aout... Hjärtliga hälsningar "Nangiala"..
www.fotolog.com/gubbkuken
håller med till 100% Speciellt herr blå e rolig att beefa med. :D
"Polisen håller förhör med de och försöker utröna om det kan vara fler fönster som har blivit utsatta för skadegörelse." - DN
DU SUGER KUK ALLTSÅ SHIT DU ÄR BARA HELT VÄRDELÖS ( MAD PROPS PÅ INTERNET 100 HIPHOP POÄNG WOHO! )
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Beefa över Whoa? Visst, många på Whoa är extremt omogna och överdrivet kaxiga, men jag skulle nog inte vilja kalla det för att beefa. Sådant gör man i verkligheten - inte över Internet.
saprofyt X1 Vad kallar du det då när folk följer efter vissa med p15 efter sina namn gång på gång i olika trådar?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
LOKALGRAFFARBETE.. Vafan vill du horunge jag tar dig till gatan.. jag vet vart du bor din horjävel.. Ska spitta allt du gör, skiter i om jag vart me och gjort de du gör <3.
Orka, ( tar bort min användare för jag är rädd )
Ah de hoppas jag vill aldrig mer se ngt här av dig förståååruuuuu "G-Sunda stajlish" Välkommen till platsen där jag bor, vissa dom jobbar dom andra dom snor...
i got beef with everybody i dont make money with
-
Graffare
2008-07-11 12:39
Dmrocker X1 Varning!!Varning!!Varning!!Varning!!Varning!!Varning!!Varning!!Varning!!Varning!!Varning!!Varning!!Varning!!Varning!!Varning!!Varning!!Varning!!Varning!!Varning!!Varning!!Varning!! Akta er för DMROCKER han är civvare! Jag fick en husrannsakan när jag snackade med honom om rackställen och layups! Nu väntar jag en rättegång med skadestånd på över 750.000 kr. Varning!!Varning!!Varning!!Varning!!Varning!!Varning!!Varning!!Varning!!Varning!!Varning!!Varning!!Varning!!Varning!!Varning!!Varning!!Varning!!Varning!!Varning!!Varning!!Varning!!
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Jag e civvare alla mina kontakter kan intyga det
-
FUCK DMROCKER.. Haha " En bra polis är en död sån "...
Graffare
2008-07-11 13:18
meenrwa P1 W0RD!
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
#!?#%##%¤ ta't lugnt nu grabbar!
WINO - UNA POSSE
Vem fan e du som säger till mig och ta`t lugnt liksom, Haha skojja bara, verkar som toysen och alla hatare håller sig borta från den här tråden azzo!...
Ahmen gud mitt konto är typ likzåm inaktiverat nu ??? För jag har likz0m beeF med dig meen .... CRY RIVER INC
Meen va oldschool... Nuvarande börjar på B och slutar på E föståru?
Dummer, din användare heter Meen....
Meenrwa första gången du fått smaka på vodka av storebror? lägg av
Whiskey & Cola !.
EVDG-LIGHT, Vad menar du?, Vafan gaggar du om liksom?
idiot...
Whiskey & Cola !.
Va saru saru saru?.. De är sånna som dig tråden handlar om idiot..
självpropps
det kostar på att ligga på topp
meenrwa:: Tvärtom mot det som Verkligen är sant?
Whiskey & Cola !.
EVDB.. Ah just de ja... jag fattar inte ens va du gaggar om..
haha döp om tråden till beef tråd istället!
(´) <--- And thats a CP kuk! / / ( ) )
haha säger detsamma.. elr stäng trådfan
WINO - UNA POSSE
biff är ju ganska gott
kul att det körs
Därför att på detta form finns det för mycket folk med för höga tankar om sig själva.
vågar man inte köra själv kan man alltid klaga på dom som kör!
cry me a river! --> thcrew
Joda är tung fatta! ps. ingen ironi
meenrwa: förstår du ens vad du själv ''gaggar'' om? vore ju lite komiskt..
Whiskey & Cola !.
Ja, jag tor iaf jag har koll på det, men jag skiter i dig nu Sloppy ass bitch!... Ha de bra gabben..
vad är BEEF? he :S
http://www.fotolog.com/sonenone/
japp ''grabben'' ....
Whiskey & Cola !.
Ja knollar eyer alla! Abo, jag har fetta massa cannorna som ja spittade kommer spitta allt ni slängeer upp, jag kommer bazza er i röve horungar knullarey, jag kommer barra spitta era toys, ass kinngs som KUE och USI och SPAQ och annrda LEGENDS kommer asså ja inte spitta, ja lovar. BARA TOYS SOM LEKER FETTTUNNGA OCH G, ASSÅ JAG FUCKING HORAHATATRTOYS!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111ETTETTETTELVATOLVA!!!!!! //KEROES - KING OFFF WILDSTAYLE - 2008 - COPYWRIGHT.
all 'bout the bluntrap
hur kunde spaq hamna bland alla dom dära??
http://www.fotolog.com/sonenone/