WANTED! Vättertåg

Vår Hiphop - Graffiti

WANTED! Vättertåg

Nu i veckan har det rullat ett vättertåg på sträckan skövde-falköping och falköping-nässjö

Paneln har rostgråfyll och röströd bakrund,vad det står är ointressant

om någon har bild skulle jag bli väligt glad om ni kunnde skicka den. Inga bilder i tråden heller. tackar så mycket!

Peace

..Debut Album 2010..
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Jag har bilder, men det kanske inte är dom

Ska igentligen inte uttala mig då jag inte har sett skapelsen.

Men rent spontant så fick jag känslan av att detta var ett slöseri på både yard, tåg och färg.

Finns liksom inte att köra grå röd roststopp på vättertåg...dem förtjänar bra mycket bättre!

Men självklart, med rätt skills så funkar ju allt. Dock inte den känslan jag har om detta som sagt.

Lycka till med bilder iaf. Bless.

alltså vad är skillnaden på om man fyller sin bakgrund med en molotow eller en rostoppburk? Jag hänger inte med.. tror du tåget mår bättre om det blir klottrat med cool graffitifärg?
yo hiphop r'n'b

klart det blir gladare med tuff graffiti färg vafan
rost stop är äkta.. montana å internet förstör graffen

eruduja - ORD!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
erudja WORD!!!
När en person har en osynlig vän kallas det för idioti.
När en grupp människor har samma osynliga vän kallas det religion?
Massa tjafs! Vem bryr sig om vilka burkar man kör med?

Roststopp röd har ju en oslagbar täckförmåga!
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain.
http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Wörd på att ni säger wörd till Erudja
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rce crew, det är ju du som förstör internet idiot

Åt helvete häller att internet förstör graffen. Nu blir jag arg.
Det var sjukt inne att droppa den frasen redan 2006. Sen har den endast repeterats utan något vidare argument som backar den.

Graffitin blir så mycket mer tillgänglig. Man kan hämta inspiration från mer distanta städer lättare byta åsikter och sitt material med andra.

Men visst va konservativ och säg att det var bättre förr, men vad fan gör du här då?

Det som förstör graffen är thugs som vill vara graffare eller graffare som vill vara thugs.

racka o röka spliff vem behöver måla för att vara graffare?
RCE CREW P14
vad far wordar du för !?
http://www.aftonbladet.se/vss/goteborg/story/0,2789,1104598,00.html<br>