I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Graffiti butik.

Vår Hiphop - Graffiti

2008-09-11 21:06

Graffiti butik.

Tja, har kollat forumet och hittar inget så provar lyckan här. Jag bor i Stockholm och min far ska åka till danmark så tänkte spara lite pengar med att be han köpa burkar/cannor, någon som vet någon nice affär på vägen så skriv. Det spelar inte så stor roll vad det är för burkar/cannor bara jag sparar lite pengar.
Tacksam för svar.
Peace!

2008-09-11 21:50
I Köpenhamn finns det två riktigt fina butiker, Fresh Connection samt Copenhagen Streetwear.
Tyvärr så kostar Molotow 35,- danska där, alltså 42,- svenska. De tar 25,- danska för Alien och ibland har de 4 för 100,- för Hardcore. Men det blir 125,- i svensk valuta så du sparar nog inget.
Så det är nog billigare för dig att antingen beställa burkar online av någon av oss som håller med burkförsäljning eller besöka din lokala Highlights butik så sparar du pengar.
mvh
Fatcap
www.fatcap.se

2008-09-11 21:59
Tackar för svaret. Tycker det är väldigt synd att inte ni ger ett såkallat "henxz erbjudande" för fatcap har ju så jävla fint och stort sortiment, men tyvär ligger det i västerås och frakten blir alldeles för dyr. Dock så skulle man kunna hämta upp paketet menär sällan i västerås. Om nu ni skulle skaffa ett sånt erbjudande så skulle ni få mycket mycket fler kunder det kan jag lova, som då ni säkert redan vet och har försökt ändra på men ville bara säga det.

2008-09-12 15:38
Jag var i köpenhamn i helgen, köpte 20 st cans för 875 svenska kronor. Det var 10 st 600ml cans och 10 st 400 ml cans. 500 svenska och du får välja vilka 600 ml du vill som dom har där. 375 svenska kronor och du får välja dom 400 ml dom har där, hardcore. molotow premium b.l.a.
Jag tycker det var jävla värt det. Dom har burner chrome där så ska du ha chrome ta dom.
Dom har även massa markers, N2G 500ml, alien o.s.v. Btw 10 caps = 20 danska. så köp caps hemma dom har inte många heller.

2008-09-12 16:02
alexxxj, det blir knappast billigare, om 600 ml chrome kostar 45,- / st i sverige så blir det 450,- totalt. 35,- per Molotow blir 350,-, det får jag till 800,-. Billigare är de inte där men man slipper frakten såklart om man ändå är där så då sparar man ju lite förståss.

2008-09-12 19:58
Tror du inte de hade erbjudigt gratis frakt om de kunnat?
yo hiphop r'n'b