I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Oslos tunnelbanetåg- kameror?

Vår Hiphop - Graffiti

2008-09-24 20:51

Oslos tunnelbanetåg- kameror?

Vad mitt öga kan avgöra är det inga kameror i oslos tunnelbanetåg, någon som kan dementera detta? eller säga hur det ligger till?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-25 02:28
Norge är sveriges efterblivna och mesiga lillebror, där de fortfarande använder sig utav länsman. Dvs säger länsman till så lyder man, varför tror du att politin inte behöver bära puffror?

2008-09-25 08:04
hade ju inte mycket med mitt inlägg att göra med?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-25 08:56
word chana

2008-09-25 19:46
Någon måste ju fan ha koll på det här!

2008-09-25 20:19
cashu6 vad är det du vill få fram med det inlägget?

2008-09-25 20:47
Chana så sant, men på whoa är det tveksamt!

2008-09-25 21:11
Men om det skulle finnas så skulle du väl sätt det eller??
drx fr brxx...

2008-09-25 22:55
Räven P21

ja men dem kan ju vara dolda på något sätt. haha..
känns ju galenskap att inte ha det

2008-09-26 01:16
chana_masala
Utifrån vad jag minns så finns det kameror på stationerna, men inte i tågen. Finns dock en del civila väktare..

Men kolla i oslo, troligen någon som vet exakt där. Lycka till!

2008-09-26 12:12
Vet inte hur det ser ut med den nyaste modellen,men det vore konstigt om dom inte petat in några kameror där.dom gamla har vart fritt fram dock..
Men som tidigare sagts,så finns en del civilare..

Kan ju även tillägga att det är inte speciellt jobbigt att torska dit för lite bombing,blir eventuellt en natt sen kliver du ut med skadestånds kravet i handen dagen efter.
Reputation is the cornerstone of power.
Graffare

2008-09-26 12:44
Fråga chobbie_chobb :)
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain.
http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded

2008-09-27 00:53
Måste man inte skylta om man har kameror?

tv-övervakning=någon sitter och kollar på en massa skärmar, larmar om de ser något
tv-övervakning med inspelning= Samma + att de spelar in det och kan kolla på det efteråt

är jag helt ute och cyklar? vet inte hur norska lagarna är, men är det kameror lär det vara någon skylt någonstans.

2008-09-27 01:00
tv-övervakning=någon sitter och kollar på en massa skärmar, larmar om de ser något
tv-övervakning med inspelning= Samma + att de spelar in det och kan kolla på det efteråt

Du men väl endå först: Tv-övervakning å andra kameraövervakning? eller?

2008-09-27 06:18
det är lugnt.
Dear God give us what you gave Moses, a burning Bush.<br> <br> 413 änna!

2008-09-27 10:36
Du men väl endå först: Tv-övervakning å andra kameraövervakning? eller?

Du förstod uppenbarligen vad han menade?? Men du var bara tvungen att påpeka något fel. Om jag ska vara lika jävla petig så heter det TV-övervakning och video-övervakninig. Kameror används i båda fallenb.

2008-09-27 11:53
bakochfram
Nej jag förstod faktiskt inte vad han menade, annars hade jag väl inte frågat? Jag fick en tanke att det kanske var det han menade och därav kom min fråga...