CSG eller Falck?
Va tycker ni om CSG? Nån som har erfarenhet av ett möte med dem? Bättre än Falck?
Dom erfarenheter jag har är dom ändå helt ok. Man stör sig väl mest på dom för att dom gör sitt jobb jävligt bra och håller obehaglig koll på saker och ting. Upplevde aldrig falckarna, så kan inte dömma dom, men det känns som att dom körde mycket fulare spel än vad CSG gör. Rätta mig om jag har fel.
"Graffiti och läktarkultur går hand i hand."
många gick ju över när csg tog över klottrspanet.....från falck då asså...
goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...
många gick ju över när csg tog över klottrspanet.....från falck då asså... Sägs det ja.. Frågan återstår hur mycket sanning det ligger i det?
Mycket möjligt att det är så, och förmodligen väldigt troligt också. Skillnaden nu är väl att dom har tydligare regler och hårdare bevakning på sig uppifrån. Även om en del kan vara riktiga rötägg.
"Graffiti och läktarkultur går hand i hand."
Ähh Csg är ju pratglada dem har iaf bra koll på "scenen".
Toastare
2008-10-03 23:57
Tänk på att inte diskutera ouppklarade möten med dessa två bolag, det är inte bra för nån. Man vet aldrig, eller jo det vet man, vilka som läser.
Jag skyller allt på Emma!
många av csgarna e inte gammla. massa små pojkar.hänger runt i hagsätra o tror dom e osynliga. klart dom tar många me tanken på hur många dom e. dom ska va glada att folk klottrar. annars hade dom varit telefon försäljare hela bunten....
_GRÖNA FUCKING SKÖNA_ linje 19 söderut.....
hehe. Det finns många färskingar inom csg sen finns det dem som vet vad dem gör men det är inte många.
-
Håller med dmrocker, finns ett par gamla rävar som mer eller mindre faktiskt håller koll på en del. Sen har vi alla (90% av csg) ny rekryterade lumpar horor som försöker göra sitt bästa, visst dom orkar springa en mil för att plocka en destruktiv sabotör men nån koll i allmänt har dom fan inte! / 10,2
fan kör på bussarna istället, kom till 135 hooden och kirra lite där ;)
Flaskflask @ flogg.
håller med flaskflask, vfr kör ingen bussar ? här i borås finns inga spårvagnar eller tunnelbanetåg, så vi kör bussar ;)
Hata dom som hatar dig! - KnasVandaler http://borasgraff.blogspot.com
Hette inte Falcks klotter grupp CSG (Civila Spanings Gruppen) Kanske inte är en slump att CSG (Commuter Security Group) valt det namnet...
Same shit HATE THEM ALL..
CocaineMotherFucker1
Falk finns inte längre utan går under namnet G4S om jag inte minns fel. Står för Group 4 Security Han som stod bakom det som kallades "Civila spanings gruppen" startade sedan "Commuter Security Group" som nu i dagarna förkortas för CSG
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Han som stod bakom det som kallades "Civila spanings gruppen" startade sedan "Commuter Security Group" som nu i dagarna förkortas för CSGLåter skumt då CGS i från början hette CIP security. Kan dock stämma det du säger ändå, i och med att dom bytte namn ganska omgående.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
CIP stod ju för CIty Pendel Security om jag inte är helt ute och cyklar.
Du sitter bara och hittar på eller hur.
-
bakochfram Läs planksteken ;) det står där
ni snackar s mycket ni vet ingeting falck är samma som csg.. precis som i byggbranschen gå ett företag i konkrs väntarman en månadoch startar ett nytt företag med annat namn. precis så va det när csg kom till världen
Falck är inte CSG! Falck har sina rötter längre bak. ABAB (Allmäna Bevakningsaktiobolaget) köptes av Procordia 1988. 1992 så ombildades hela organisationen (Procordia), och fick det nya namnet "Partena Service". Tre år senare köptes hela klabbet upp utav något franskt bolag som la vantarna på servicedelen. 1996 köptes "Partena Security" upp av "Falck" (tidigare ABAB) och fick det nya namnet "Falck Security". 2004 gick "Group 4 Falck" (Falck Security) ihop med "Securior", och bytte till det nuvarande namnet "G4S" eller "Group 4 Securior". CSG (Commuter Service Group) grundades 2003 under namnet "CIP" och drivs av "Keolis" ett franskt bolag som sysslar med kollektivtrafik.
all 'bout the bluntrap
Keroes Är du dum på riktigt? Fattar du inte vad folk är ute efter i den här tråden? Googla lite mer innan du klipper och klistrar nästa gång...
STHLMWALLS P29 Nej, jag är dum på låtsas.
all 'bout the bluntrap
Skitsamma hur det änn är! fuck hela bunten!
cocksucking group allihopa... samma skrot och korn vart man än vänder, en smutskastad falckväktare har väl inget annat val än att joina sl's svar på främlingslegionen. SOPGUBBAR!
fuck all you haters!
Redaktionen
2008-10-13 14:10
tur att whoas graffitiforum ligger några tusen år efter det då.
fuck all you haters!
csg är riktigt hårda grabbar!!