I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad ska jag göra

Vår Hiphop - Graffiti

   

2008-10-29 23:03

Vad ska jag göra

Jag och några kompisar skulle ut och graffa vi gick runt och kollade lite först på vad folk har gjort. vi går sen ner för att måla sen är det Några andra från ett crew som har målat på ett tåg och mina andra 2 kompisar gick iväg för att pissa lite längre bort sen ser dom dom där som målade tåget och dom springer iväg lite längre bort så ja och min kompis går på en gångväg för att möta dom lite längre bort sen ser vi polisen bakom oss och dom stoppar oss sen visiterar dom oss och ja hadde 1 burk och pennor på mig och (det var min kompis väska) och sen säger min kompis utav misstag att det var 2 personer till som var med och målade och polisen frågade mig var ja hadde målat ja sa att ja hadde målat på en vägg vid en skola med en penna så fick vi sätta oss i bilen med farbror blå och åka dit och så tog dom kort på den.. Ja har kört ett antal gånger på soptunnor tunnlar osv. men ja sa inte min tag ja ljög om en annan var det bra eller dåligt gjort . vad tror ni polisen kommer göra i förhöret med oss? och hur mkt pengar kan det bli ?


/peace

(Inlägget ändrat av Louder 2008-11-06 20:12:14)