|
|
|
|
|
Vad ska jag göra
Jag och några kompisar skulle ut och graffa vi gick runt och kollade lite först på vad folk har gjort. vi går sen ner för att måla sen är det Några andra från ett crew som har målat på ett tåg och mina andra 2 kompisar gick iväg för att pissa lite längre bort sen ser dom dom där som målade tåget och dom springer iväg lite längre bort så ja och min kompis går på en gångväg för att möta dom lite längre bort sen ser vi polisen bakom oss och dom stoppar oss sen visiterar dom oss och ja hadde 1 burk och pennor på mig och (det var min kompis väska) och sen säger min kompis utav misstag att det var 2 personer till som var med och målade och polisen frågade mig var ja hadde målat ja sa att ja hadde målat på en vägg vid en skola med en penna så fick vi sätta oss i bilen med farbror blå och åka dit och så tog dom kort på den.. Ja har kört ett antal gånger på soptunnor tunnlar osv. men ja sa inte min tag ja ljög om en annan var det bra eller dåligt gjort . vad tror ni polisen kommer göra i förhöret med oss? och hur mkt pengar kan det bli ?
/peace
(Inlägget ändrat av Louder 2008-11-06 20:12:14)
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
varför erkände du öht?
((MAAD))
|
|
|
haha, neka till allt, det funkar :)
http://www.fotolog.com/sonenone/
|
|
|
pappa betalar!!
ne men neka allt...blir de verkligen så att allt pekar på er så säjj som de var ... att niu har klottrat på ett annat ställa så får ni typ 2000 istället för 40.000
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
svårt som fan att hänga med i texten
|
|
|
hur jävla efterbliven får man vara!? Du skulle sagt att du inte klottrade punkt slut vad vet dom?
|
|
|
Snälla kan du skriva med kommatecken och radbyten.
Det dummaste är ju att erkänna ditt brott, neka neka neka alltid!
M-Line since 2001
|
|
|
Men lär dig kommatera och sätta punkter! En jävla paradox att klottrare som skriver hela dagarna inte ens kan skriva.
Intressepenisen hårdnar!
|
|
|
Har du erkänt kommer du åka dit. Dumt gjort. Men du får lära dig av dina misstag, kom ihåg att ALDRIG ERKÄNNA!!! Även fast det är uppenbart eller att dom har bra bevis, spelar ingen roll neka bara. Jag har själv klarat mig ur väldigt "uppenbart att det var jag som gjorde brottet" situationer genom att neka, så erkänn aldrig!
Hur mycket det kommer kosta dig har med att göra hur gammal du är, och hur stort du hade kört när du torskade. Är du under 15, grattis då slipper du eventuell dagsböter. Skadestånd kommer du få betala för saneringen, tror det kostar ungefär 1000 kr/kvadratmeter men dom brukar överdriva summorna rätt rejält.
Och föressten, LITA ALDRIG PÅ POLISEN, dom ljuger mycket. Är du under 18 kommer dom försöka skrämma dina föräldrar också.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
ne men neka allt...blir de verkligen så att allt pekar på er så säjj som de var ... att niu har klottrat på ett annat ställa så får ni typ 2000 istället för 40.000 Om du menar att man får betala mindre för att man erkänner så är det BULLSHIT. Det finns inget i det svenska rättsystemet som säger att du får lindrigare straff för att du är hjälpsam. Sedan kan dom ju inte dra ner på skadestånder för att du är snäll, det kostar vad det gör i alla fall.
|
|
|
varför skulle man erkänna till något polisen inte ens tagit upp? Har du gjort det här? Nej, men jag gjorde det där..
va? aja kunde knappt läsa det du skrev. Men ifall att detta inte är fake och jag förstått rätt; DUMMMMT!
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
|
|
|
bara du nekade från början så skulle du klarat dej bättre än nu kan jag säga...
http://www.fotolog.com/sonenone/
|
|
|
klipp dig, gå kvar i skolan och hitta en annan hobby.
Andres.
FUCKKENEFÖREVIGT
|
|
|
du skulle sakt att du köpte dom i skolan och inte hadde tagit ut dom från ryggan
|
|
|
Haha. Begåvat. Förstår du inte att den tag du ljög om kan finnas på tusen gånger fler ställen än din egen? Det nästbästa du kunde gjort, efter att neka men det alternativet fanns ju uppenbarligen inte i din värld, är ju att i alla fall erkänna din tag och helt enkelt byta.
Fett underhållande läsning i alla fall. Tack som fan! ^^
"Cause no matter what I say, it's too little too late No way that I could ever set this crooked world straight"
|
|
|
Har du gjort det här? Nej, men jag gjorde det där.. HAHA word^^
|
|
|
Det är lite onödigt att skapa en tråd och fråga vad du skall göra när du redan har erkänt brott.
Det enda du förmodligen kan göra för att förmildra situationen (att behöva gå igenom en rättegång m,m) är att godta ett strafföreläggande.
Dubstep changed my life!
|
|
|
om du nu skrev på skola eller vad det nu var, erbjud en deal med dom. te.x. att du är villig att sanera bort det. Spela också som att du ångrar det djupt och att du försäkrar dem att detta aldrig mer kommer att hända så kan du få mildare skadestånd beroende på personen som kräver det.
rule number one you gotta learn how to lie deny everything 'cause the best evidence actually comes from your own statements
|