|
|
|
|
|
gammal sida:D
hej hej hallå alla på whoa...
satt hemma o tänkte på hur det var för några år sen. då kom jag på att förut fanns det en snubbe(gubbe) som hängde med graffare som hjälpte dom t.ex körde runt dom till olika ställen o fotade deras grejer o skit...jag kommer däremot inte ihåg vad han heter eller vad hans hemsida hette...är det någon där ute i cyberdjungeln som kommer ihåg...vore kul o kolla in
peace out wankstas
Varför finns det kondomer med jordgubbs smak när alla vet att musen gillar ost...
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
sännås?
cry me a river! --> thcrew
|
|
|
|
|
|
fett balla bilder på vissa. förtom skinheads!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
ola har jag för mig att han heter, men minns inte adressen till hemsidan. det fanns ju bilder på sidan där han också målade och signade med oli. någon som vet adressen?
jag kommer tyvärr inte på något att skriva här för tillfället, så det får vara tomt sålänge.
|
Moderator
2008-12-10 00:10
|
D-light
Jag tror att du tänker på Ola Hassbring (eller något liknande efternamn i alla fall).
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
|
|
|
det var ju bara toyskit på hans hemsida
Awaiting Beheadment and Mutilation
|
|
|
Många av klottrarna är invandrare och flera av gängen har utvecklat egna språk. Polis kallas till exempel aynasiz som betyder otrevlig. Ibland pratar klottrarna ett slags rövarspråk. De lägger till exempel till ändelsen shigo efter orden. Sprayburk blir burshigo. Att göra inbrott blir intjackshigo. Att ta plånboken från någon kallas att ”snäppa plönchen”...... P.O Sännås, Killen med koll :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Polisen griper en ung klottrare. Han skriker ut sin förtvivlan. Nu väntar skadestånd för resten av livet.
haha spara lite på dramatiken sännås...klassiskt!
|
|
|
precis...tänker på ola hassbring..PO sännås är skön han med:D
hittar dock inte hans hemsida med graff bilderna...
Varför finns det kondomer med jordgubbs smak när alla vet att musen gillar ost...
|
|
|
nån som vet vem som blev gripen? ^^
Blunted in stockholm
|
|
|
Jag har aldrig gillat Sännås asså.
-
|
Moderator
2008-12-11 22:19
|
Gussti
Det var väl han Jas 39 som blev gripen?
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
|
|
|
Squirtle
japp, precis ola hassbring var det.
ImagoMortis
hehe, jo det var ju ganska mycket som var lite sådär alltså
men hursom helst, ola hassbring är det SvampInfektion frågar efter.
jag kommer tyvärr inte på något att skriva här för tillfället, så det får vara tomt sålänge.
|
Promotor
2008-12-12 03:59
|
Det var ola hassbring hemsida som fick upp mina ögon för whoa!!! Kommer ihåg att han hade filmer uppe på sidan.. Någon som har den när "Mein hertz brennt" med Rammstein spelas? Glömmer aldrig de klippet..
|
|
|
the_passenger. alla kan vara målare/klottrare de e just inte "invandrare" som är de inget med hudfärg lr vart man kommer ifrån bara man gillar de man gör!!.
|
|
|
terror
jag tror bara atta passengee citera nåt som sännås skrivit?
blaze it up!!
|
|
|
Squirtle hahahahaha dagens
|
|
|
|
|
|
Paparazzi Sännås gjorde så fett många fejkade foto montage så det var helt sjukt!
Inte att glömma sådana som circle o wierd som självutnämnda mästare gjorde allt för att få sin media fame... ja jisses vilka Sell outs!!!
|
|
|
saknar ola hassbrings sida
Greenline/Uffline
|
|
|
aafan snubbens kommentarer var väl lite väl asså..annars feta bilder:)
|
|
|
Minns att adressen var www.olahassbring.pp.se
Bland mina första kontakter med graffitin.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
|