I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Stanna i växten p.g.a spray

Vår Hiphop - Graffiti

2008-12-16 18:29

Stanna i växten p.g.a spray

Är det någon som har någon erfarenhet av hur kontinuerligt sprayande, 2-3ggr vecka, när du är mellan 13-15 år kan komma att påverka din längd?

D.V.S Vet du någon som sprayat ung skulle det vara intressant att höra hur personen utvecklats i förhållande till sin längdkurva.

2008-12-16 18:47
När jag var i den åldern oroade jag mig främst för att torska, men tiderna förändras tydligen. Tvivlar på att spray utgör något som helst hot för dig att växa sålänge du inte sprejar i konstant sidvind eller möjligtvis inomhus. Gener, puberteten och kost lär knappast låta sig hotas av spray.
Intressepenisen hårdnar!

2008-12-16 21:38
Hehe, galet. Ungefär som de flesta säger om ciggaretter.. Röker du vid ung ålder så stannar du i växten... hurvida det stämmer har jag inte den blekaste aningen om.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-17 10:04
SVARA SERIÖST ELLER INTE ALLS!

2008-12-18 03:16
ja e fan rätt nöjd över min längd så mej spelar de ingen roll.. men vafan om man skulle kunna sluta växa pga spray så kan de inte vara så farligt ändå efterssom man lär ju knappast krympa, så längden kan inte bli sämre än va den redan är iaf... jippi nu har ja löst gåtan ja vet att ja e smart ni behöver inte påpeka det!!! men ni får gärna göra de om ni vill:)

tänk om en fågel skulle flyga in i just ditt fönster!!:O
galen graffiti film:
http://www.youtube.com/watch?v=O7CT7kZ8NTY

2008-12-18 14:46
jag började måla tidigt och jag är bara 1,73 så nu fick jag äntligen svaret varför alla mina polare som inte målar är längre än mig..

=D haha

2008-12-21 18:16
Jag är 170cm rätt kort..

2008-12-21 22:38
Låter otroligt osannolikt.. men för att bidra till statistiken så började jag måla hyffsat tidigt och jag har växt sen dess. Är nog cirka 1.82 nu.

2008-12-25 00:56
skulle inte tro att växten påverkas.. däremot tar dina nervceller stryk, vilket är ett tilräckligt skäl att skaffa en gasmak

2008-12-25 03:48
Har nåra polare som målat längre än gatan men på dom verkare blivit motsatt effekt hehe.. jag själv har itne heller direkt märkt av nåt, är normal lång så d där vet i fan om man vågar tro på.
WINO - UNA POSSE

2008-12-25 13:36
jadu det finns mycket stannar man i växten av att styrketräna, att bruka tobak osv.. och nu, stannar man i växten av att inandas spray? nej, jag tror nte det.. finns betydligt mer realistiska saker att oroa sig över när det gäller det.
Tack för mig.

2008-12-26 21:07
hahahahahaha jag dog..
men nej, jag tror inte att sprayfärg påverkar din längd

jag var väldigt kort när jag sprayade som mest, men jag växte ovanligt mycket på 2 år.
jag är dock inte så lång överlag.. 1,72. men jag är kortväxt.
Dubstep changed my life!