Scandinavia 2008

Vår Hiphop - Graffiti

Scandinavia 2008

Scandinavia 2008
2008-12-23

It is time. Scandinavia2008 will be the first movie to come out 2009. The width of the movie was extended to include Copenhagen as well as Gothenburg comparing to the last movie that was a project for Gothenburg 08!

Dayactions and loads of wholecars, backjumps, citybombing and other heavy scenes from the DRA crew from Copenhagen but also ROM and BCK among others. TSD is representing Gothenburg, maybe in combination with OCF, we´ll see about that ^^ But also CHA, PIXS, FAU, TAMS and MVH are in the film.

If everything goes as planned the movie will be released in March 2009. Full HD 1920x1080pixles

The price will be about 150-200:-, where it is to be sold is not yet decided.

Länk till http://www.youtube.com/watch?v=CeiW08oR8xY
(grymt dålig kvalité där)

(Rubriken ändrad av Mabande p.g.a. CAPS 2008-12-23 18:40:32)

(Inlägget ändrat av Rallare fixade länk 2008-12-23 19:19:11)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
längatar, men vart är den där stockholms filmen som det stod om i up#38? och är detta den som tsd gjort reklam för "gothenburg 2008 out soon tsd" på en pappaerskorg i gbg
Groupie

2008-12-23 19:16
Scandinavia? Bra titel...då kan vi ju hoppas att kommande Stockholmsfilm kommer heta Europa eller liknande.
"Vill man träffa folk, då ska man gå med i en skytteklubb"
Scandinavia, and nothing but Sweden and Denmark?

Fuuuucked up title if u ask me.

danmarka har ju bra scen
men att behöva se ytterligare en gbg rulle känns inte så fett. gothenburg 2007 eller 2008 var ju ganska kass men dom rädda de med överfet musik. cha och pixs är ju bra, ocf kan väll sin del också, men resten känns ganska överskattad och onödigt. även fast jag verkar gnällig lär jag väll se filmen..hehe

go hjul för den som vill
Andres.

FUCKKENEFÖREVIGT

2008-12-25 01:56
Trevlig film! glöm beefen, värt med OCF i rullen!
www.myspace.com/drdrogdisko
Trevligt med en ny film. Speciellt med mer GBG.
Vi får hoppas att det kommit till en korrekturläsare den här gången, men av trailern att dömma så har det inte det.
"It time for a new movie."

sämsta skiten ever! skulle inte betala en krona för att få se en till film med massa toygrejjer av mase.

Pix och Cha är grymma, men för i helvete, ställa upp i en toyfilm??

Kul att du försöker MSE productions.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Till logotype0

Det ända du har sätt är en trailer och då kan du ju för fan inte sitta och skriva att det är den sämsta skiten ever? Det låter riktigt jävla dumt. Sedna skulle jag inte påsåt att det är massa toy grejer av mase snarare tvärt om crewn som är med har riktigt go stil och vet vad dom gör. Mitt råd till dig är att du KÖPER filmen kollar på den och sedan skirver din kommentar

Fred på dig!

Gothenburggraff P16

Word
BCK från Köpenhamn är dock rätt duktiga.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain.
http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
En trailer utan några bilder på pieces?
Dömm inte innan du sätt den
låter fett !
fresh att nån snickrar film ändå
VEM DÅ?
Enligt säkra källor kommer även Oslo att medverka som stad i filmen. Ryktas om en ny trailer innan filmen kommer ut.
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
låter kanon, hoppas på lite all o fos då!
Hej, det är jag som är kenny.
Jag är 25 år gammal och är bosatt i en trevlig kommun i Jämtlands län.
Du får gärna lämna ett spår i gästboken om det är nånting du undrar.
de blir de inte

All fos ligger några snäpp högre.
-
hur fan kan du få för dig att kalla den scandinavia när det bara innehåller gbg och cph?
”Att klottra olagligt är egoistiskt - man förstör egendom och det kostar skattebetalarna pengar."
Det säger graffitimålaren Karl Valve.
KarlValve P25
Som BIZR sa kommer filmen även ha en del scener från Norge !
Sverige,Danmark, och Norge,
Puckoboyen

En skandinavisk film utan graff från sthlm är ingen skandinavisk film..!

Det är jävligt sant.
-
fuck sthlm
FAU
Jag vill inte se STHLMgraff, då kan jag lika gärna ladda ner en STHLMfilm.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain.
http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Fett med HD-kvalitè, hoppas dom använt hd-kamera (haha)
Undrar om det blir blu-ray skivor??

fan, kommer bli feett, hoppas på mycket insideterror på spånken asså!!!!

skåne är fan ett bortglömt land när det gäller klotterfilm!
”Att klottra olagligt är egoistiskt - man förstör egendom och det kostar skattebetalarna pengar."
The price will be about 0:-
Med tanke på att den förra filmen fortfarande säljer i utlandet t.o.m så tvivlar jag på att upphovsmännen bryr sig överdrivet om era klagomål.
Ser fram emot filmen, folk kan ju fortsätta hata istället om det känns finare.
Roligt! :) Alltid kul med nya rullar.
Varför är alla på Whoa så oseriösa?
hoppas den blir kulig "
http://farggladavaggar.bloggplatsen.se/
Snart mars månad, någon ny info?
Börjar bli pepp på filmen.

Hoppas på en bra rulle!
Stå på dig släpp den film som du vill att den ska vara inte vad Whoa folk tycker.

Sedan att göra det själv (inte någon som klippt de senaste 5 Stockholmsfilmerna, inget ont ord om dig) samt ej ha reklam i filmen (vilket mig vetande bara jag gjort) är plus i kanten som fan.

Sedan att toys måste lägga upp fimer på direkten bara för att, är det otroligt att folk ändå gör filmer, hmm undra varför ingen gör en riktig Stockholms film längre.
Nej kommer ej släppa en ny film!
OKej, det finns säkert runt 15 graff filmer med innehåll från stockholm, Det finns EN graff film med bara grejer från göteborg.... EN !!!! så då brjar alla mongade stockholmare lipa och ba : "varför är det inget stockholm Buuhuuuuuu !!!" kom igen va fan ni är ju patetiska ... det finns ju redan ett dussin stockholms rullar ni har skit många att se.
trist att kameramannen fortfarande inte verkar ha lärt sig hur man håller en kamera stadig bara.
Whores from the underground
Tråd rensad
spliff macht frei
Någon som vet om filmen kommer snart? Det är ju i början på mars nu!

Tack på förhand!

Tänkte precis skriva detsamma.
Något datum?
filmskparen kommer nog ut med info om när,var och hur ska ni se.
Håller med EndlessLove där, lär komma info senare, den ligger nog i slutspurten....
Nej kommer ej släppa en ny film!
Fett med OCF liksom, alltid tungt o se ett crew där alla tjallar på alla springa runt o klottra! tunga grabbar det där!
namnlösP14: om jag inte är helt fel ute så är det lite götteborg med? även lite i rapidtrancetape eller vad hette filmen?
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
Håller med KarlValve Mer skåne i filmerna skåne är jävligt bort glömt av resten fasten det körs på bra här.
Jag e sjukt grym för jag hänger på whoa!
Men att Skåne är bortglömt kan väl inte resten av Sverige hjälpa?
Typsikt skåningar att tro att någon annan kommer komma och fixa allt åt dom:) Varför inte göra en film ifall det körs så bra?
Okej, jo hoppas på de bästa. Sitter och väntar spänt på att filmen kommer.

nu ska vi inte vara ohövliga bara för att du släppt 3 filmer snart, och snälla, välj inte den först dnb'n du hittar på youtube.
KarlValve: Tre filmer? Gothenburg07 och denna.. någon mer?

fluger P22: tror att han syftade på PrismaS F22.
KarlValve P25 Vilken förolämpning att ens tro att Transit toytape är gjord av mse då han inte ens varit i närheten av att ha något med den att göra. Speciellt efter han dissar den på baksidan av 07^^