|
|
|
|
|
Klotter är nått fint, typ som att mista sin oskuld
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Pull your strap at me you better kill me!
Running free with lsd. WemVlchillers
|
|
|
en-vandal: Lyckat att dra ut på mission när man bara har slattar hemma! sorligt att det rullar sånt skit!
|
|
|
Va rökheroinet inblandat?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
bra för att vara 17!!
Big Up till alla yoys där ute! rock rock ON! fortsätt att köra och gör det ni tycker är kul. det är äkta.
Alla vill ha fame men ingen vill ha knas.
|
|
|
perfekt P22
Skönt att det finns folk på Whoa med skön inställning...
Peace and respect !!!
Busögat
|
|
|
För alla som inte förstog så var det en gnutta ironi i rubriken, iallafall så som jag uppfattade det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Chrisone fattar hela poängen med det här! Vissa har ju svårt att förstå verkar det som ;)
|
|
|
B-Back, Kristianstad, Ja! Dryga målningar jag vet, la upp skiten här för jag vet hur folk på Whoa är, för skoj skull!
|
|
|
har för mig att Stork från STB - Göteborg, skrivit Sork ett antal gånger.. ser dock inte ut som hans.
|
|
|
Även fast ja e dålig på att måla så måste ja säga, fett keff vet minst 10st 17åringar som målar hundra gånger bättre!
PääKing BaaByyyy!
|
|
|
mr.n .. vadå 17åringar? de finns väl inget som säger att dessa snubbar är 17? kan ju lika gärna vara spädbarn;)
|
|
|
Det handlar inte hur gammla dem är, dem kan ju lika gärna vara 21 och lägga en skit panel. För mig talar det om hur länge man lirat, inte hur gammal man är, eftersom med tiden förbättras man ju.
|
|
|
|
|
|
jag har sett dom rulla.... inga dundersaker!!! mohahaha!
http://soundcloud.com/freshjonte http://soundcloud.com/pomperiposse http://pomperiposse.blogspot.com/
|
|
|
Såg en SORK rulla på ett S-tåg i Kph igår. Signad MHD och VSA. Två mycket välrenomerade och aktiva crews.
Kan det vara samma?
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
|
|
|
den stod vid buffen i måndags, snacka om att hänga med ett tag...
hör inget, ser inget, säger inget!
|
|
|
Dsb som tar över, alla har ju varit i danmark och vet ungefär hur snabba de är på rengöring av tåg..
yo hiphop r'n'b
|
|
|
Chrisone
Att ens behöva förklara att du märkte ironin låter ju i sig som ironi. Tror inte ens vi på whoa är tillräckligt jävla pantade för att inte ta rubriken med en gnutta salt.....
|
|
|
bangade sheten ur o stack eller?
|
|
|
vem bryr sig om dom bangade ur halvvägs eller inte har dom största skillsen... dom håller graff vid liv! BIG UP
|
|
|
Och du var tvungen att göra en ny Whoa för att skriva det? :) BOOST
|
|
|
shet är ju bajt på karlstad kungen
Skyll på systemet
|
|
|
|
|
|
mja typ :P
|
|
|
BOOST är en trevlig energidryck som säljs hos diverese arabbutiker :)
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
|
|
|
Finns allt för många arabbutiker som säljer drycken! =)
|
|
|
BOOST IT! ta så många ni kan!
|
|
|
Fattar inte att vissa kan säga "kul att det körs" och sån skit? Det är ju kul om det blir sånt här kanske lite off. Men det sitter på tåg? sabbar ju yarden för andra och graffiti blir mer klotter relaterat? Klart det ska köras. Men det finns ju måtta FFF! peace
|
|
|
"never trust a junkie" nej dom är ganska lömska såhär års.....
|
|
|
FREE THEBOOST!!!!
Kärlek och respekt...
|
|
|
freestyle; du får ursäkta men det där va det dummasteskiten jag har hört på länge "Men det sitter på tåg? sabbar ju yarden för andra och graffiti blir mer klotter relaterat?"
vem fan bestämmer vem som får måla vart, det e inte direkt stureplans gästlista för att kicka tåg. graffiti och klottere e samma sak i grund och botten så fuck det där bull snacket
Kärlek och respekt...
|
|
|
yup. killen med de konstiga namnet har faktiskt lite rätt. ingen som "förstör yarden" för nån annan.. Gå dit själv då innan nån annan gör det,, om du nu har patent på tåg
|
|
|
|
|
|
nice (;
MUSIC IS MY DRUG, NOT ENTIRELY BUT I MEAN.. HEY!
|
|
|
tvärfett, absolut :D
typ, eller?
|
|
|
Sork igång igen, nu på X2000 http://www.fotolog.com/tibklotter/48774424
|
|
|
När jag tröck för att komma in på tråden hoppades jag på att de skulle vara ett skämt då de skulle vara tråkigt om 09's fetaste rull kom upp här.
fotolog.com/klotter
|
|
|
Graffiti har funnits ända sen stenåldern på ett sätt.
Och nej, graffiti är inte klotter.. graffiti är GRAFFITI och det är ta mig fan därför det heter graffiti för i helvete, bara för att man går och skriver Blondinbella@cheapsluts.com på ett tåg så är man inte en jävla writer, man kluddrar bara och det är inte graffiti relaterat alls.
|
|
|
"Never trust a junkie" hårdaste signen på länge, haha. vilka killar!
Big ups.
Jannica är glad när hon lämnar sin mormor och åker hem till en bekant. <br> Där tar hon en fix heroin inför mötet med kunden.
|