Aftonbladets senaste
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4430829.ab Känns som om man vill skjuta killen när man läser detta. GO NUG !
jäh.com
Redaktionen
2009-02-17 18:16
Redaktionen
2009-02-17 18:25
det är fan sinnessjukt att folk inte ställer sig frågan "VARFÖR målar folk på väggarna?" "vad driver dom?" "hur kan vi samspela med det?" fattar dom inte att vi inte tänker ge upp?
namaste
Graffare
2009-02-17 20:07
Haha, Arne borde faktsiskt testa på att måla. Och inse hur kul det igentligen är. :-)
Jag är miljöaktivist, tycker det gröna är gott. Om det går att röka förstås.
Det värsta är ju den där bilden av en artikel i hörnet. "Han klottrar för miljoner" så är det bara bilder på när han truddiluttar i dom här konstfacksfilmerna som om det var det enda han gör haha fyfan.
Det dom inte tar upp här är ju att.. Jag/vi sponsrar många andras intressen genom att betala skattepengar.. och inget av det jag betalar in i skatt gör så att jag får lättare att utöva mitt intresse snarare tvärtom.. äh
Arne Höök kom till mitt bostadsområde, det ligger i en småstad i princip helt utan målare. Här finns bara rena betong väggar så långt ögat räcker. Ta en kaffe eller varför inte flytta hit.. Reklampelarna vid bil vägen med fina bilder på lyckliga vackra människor byts ständigt ut så att dem förbikörande bilarna ska ha nått att kolla på. Staden är så ren och fin att man nästan skulle kunna tro att inget händer här.. Du skulle storm trivas!
www.FITHMiX.com - www.myspace.com/FITHMiX
nackskott på arne tralalalalallalalala
haha, gud vilken töntig artikel det där var, bara hänga ut någon så där.. Arne Höök verkar vara en riktig bitterfitta, det är väl inte Ivar Björkmans problem att folk målar på hans äckliga garageport..
Fucka ur!
klotter måste verkligen vara det värsta i svenska samhället, det är ju verkligen förfärligt att det finns människor som njuter av det :) men drogerna som flödar kan man skita i låt kvinnor bli våltagna det är ingen fara, bara ni tar fast dom där sjuka klottrarna.
http://farggladavaggar.bloggplatsen.se/
Hej jag heter Arne och jag generaliserar allting!
!!!
Fan grymmt att han lyckades kränga 2 ex av filmen, för 65000:-!!!
hoppas bara inte galleristen tar en allt för stor del...
– Jag hade svårt att få luft. Jag blev otroligt provocerad, sa ministern till aftonbladet.se efteråt. Ska man skratta eller gråta?!
Jag hade svårt att få luft. Jag blev otroligt provocerad, sa ministern till aftonbladet.se efteråt. Hoppas du kvävs till döds, pack.
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
rätt dyr film, måste vart på blueray :O
http://farggladavaggar.bloggplatsen.se/
hahaha
I <3 Kööött WWW.FOTOLOG.COM/NIGHTRIDER512
Som vanligt tar de bild på det tyyp fulaste på garagen (finns massor) detsutom så tar de med en halv bild på den ena
snacka skit om compton gör man inte heller ostraffat, vem ringer NWA?
Tu m'emmerdes!
Jag tycker de är lite synd om dig ARNE HÖÖK .. Du försöker göra Ivar Björkman som har en stor passion till kreativa människor till åtlöje i Aftonbladet, räkna med Motstånd!! Visst du gillar inte att folk målar "på baksidan av ditt garage" men o andra sidan vad i Heela världen skadar det dig??? låt dem måla o brinna för något, eller ska dem gå ut på stan o slåss o råna folk, du lär inte vara ett svårt offer så fall.. och just nu skapar du hat! Nu plåta du inte dem snyggaste målningarna bakom dirr lilla garage och de kanske är poängen med dina bilder, eller så finns det inte snyggare målningar där??? Du är väl journalist, så varför inte visa "helheten" så vi själv för göra en bedömning på det!?? men HALLÅ!! Du ber Ivar Björkman som är rektor på Konstfack att komma o njuta av klottret på ditt garage.. vad får du ut av det menar du???De är väl klart som fan han skulle NJUTA!! Ivar Björkman måste ju älska Kreativa o fantasifulla människor som målar graffiti! Visst, det är fel att måla på andras egendom men nu är det så att vi inte har så mycket till VAL! Vill man måla graffiti så gör man de iaf och så funkar människor!! Du Arne Höök kallar inte graffiti för konst eftersom du inte "förstår den" vilket Ivar Björkman Verkar göra och som det måste störa dig så mycket!! Varför inte lära Dig mera om Graffiti innan du skriver en spallt i Aftonbladet o smutskasstar allt som har med graffiti att göra så kanske du skulle komma med något NYTT.. du är ju ändå en Vuxen människa med andra ord, journalist! Du är en ganska dålig journalist måste jag säga.. jag skulle själv GÄRNA vilja komma på en kopp kaffe o ta ett snack med dig och GÄRNA NJUTA av konsten på ditt garage och jag skulle självklart ställa frågan: -Snälla Arne får ja göra en målning här??? men lär dig en sak, Det Går inte att Arbeta imot Graffiti, de födds nytt folk varje dag som kommer få upp ögonen för graffiti/klotter. Vissa testar o inser att de inte deras grej medans andra som NUG fastnar totaalt i det!! Det blir en ond cirkel.. Det är väl inte så svårt att förstå!? trögga gammla Gubbe asså.. Usch ja TÅL inte GUBBAR nu för det, Tack ARNE HÖÖK!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Förstår inte hur medierna utgår från att det är eleven vid konstfack som är personen i filmen och inte bakom kameran....det måste väl ändå vara ganska svårt att påvisa..?
såna som arne höök borde ha stryk , jävla äckel surgubbe , skaffa en hobby själv istället äckel arne höök
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
alla borde signa sina målningar till han ha ha ha ha
PimpMyStrumpa nackskott på arne tralalalalallalalala DAGENS !
De finns lirare och de finns lirare.
Länk Irriterande som fan. Snacka om att tro på stereotyper.
Han har sålt alla 4 filmer nu, pris 150.000:- SHIT VAD HAN MÅSTE ÅNGRAT SIG....
Helt sinnesslö snubbe, den här Arne Höök..
Det är så mycke graffiti, alla bombar i city!
ah fan glad att nån tog initiativet att fullständigt vandalisera en hel t-bane vagn efter år 2004
Skyll på systemet
Det sker oftare än du tror mannen
Ruff rugged bäver
tråkiga jävla gubbjävel sluta gnäll om ditt garage! skaffa en hobby för helvete istället för o sitta o skriva "kom ivar" 15 gånger om. hans garage är säkert finare med alla "fantasins skimrande kulörer" gaygubbe.
jag har alltid rätt.