Rull på Gröna linjen, Farsta Strand
Igår såg jag ett rull från farsta strand, det var en DBC NHC med krom som rullade Den gick ungefär 14:.. något från Farsta Strand Den gjordes mitt i rusnings trafiken, satt i vagnen när den målades :p haha föraren kände säkert lukten av kromet och han började tuta över hela stationen Länk till http://img187.imageshack.us/img187/8840/dsc00358.jpg
131
hatar när folk säger toys ! kör själv då? kolla hur hårt bevakade tågen är nu för tiden.. det tog killarna typ 2 minuter att göra den innan föraren börja tuta..
131
Vad spelar det för roll om det tog två min, det bevisar ju bara att dom inte kunde stå oupptäckta längre. fortfarande ful som en påse skridskor!
drx fr brxx...
kul att de körs, men inge vidare.
CSG4SAINTSHIT!
såklart att man blir upptäckt om man står och målar inne på en inne station och det luktar krom.. idiot ut och måla själv då. lägg upp och bevisa då :P
131
Emad, måste man posta sina saker eller?
nej men du är ju så tung ju. jag såg bara att några målade och la upp det!
131
skulle de blivit bättre om dom stått i 4 min eller? nej hade sett likadant ut förmodligen. om de blir så dåligt visar de ju att man inte kan hantera en snabb panel i stress..
Är väl inte första gången dem kör såna panels? Och varför ser man likheter i den där panelen och deras linjeväggar? Som man med all säkerhet kan ta det iaf lite lugnare på.. Observera att jag skådat deras saker på fotolog eftersom jag blundar när jag åker tåg för att inte se sådant på alla feta linjeväggar..
Ja fan
tidsaspekt är ett dåligt argument i detta fallet... Om man påstår sig kunna prestera på stål får man väl fixa bättre ställen / tillfällen, men av deras log att dömma ser inte väggarna bättre ut. Nej, inte kul att det körs. mvh
yo hiphop r'n'b
fullgubbe - komiskt att du komenterar . Du målar ju lika fult
DBC är värdelösa! Kommer aldrig upp i samma klass som farsan märkar man iaf
power. hur du veta? ja ger mej inte på såna saker ja inte kan hantera iaf..
ähh hade det här varit för 4 år sen hade ni tyckt att detta var nice för mkt gnäll i hjärtat på er det blir rört när någon annan har vart ute o kört whiners like whoa
Dubstep changed my life!
fult som stryk faktiskt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dubzy - Jag hoppas att du skämtar! Det rullade ju bra mycket fetare saker för 4 år sen (2005). Ska jag vara ärlig så är det inte många tunnelbane rull idag som har den nivån som det var 2003-2005 och då kanske inte nivån var den bästa någonsin men den var åtminstonde bra mycket högre än dagens.. "Så du menar att alla som kör nu är sämre?" Nej absolut inte men nivån överlag var mycket bättre då. Det var bättre förr...
Ja fan
Målare blir äldre, ny generation är på väg, alla suger i början men vill självfallet synas! Om ca 4-6 år kommer det nog finnas några andra crews på hög nivå.
olämplig jag menar att folk för 4-5 år sen var yngre och tyckte fulare saker var snygga. folk blir mer kräsna, nya kommer till som suger, den bättre whinar.... den onda cirkeln. jag personligen är inte så kräsen. självfallet gillar jag grejjer som är bazookasnygga, men jag tycker helt ärligt att det är soft att folk är ute och målar fortfarande. man skall uppskatta det som görs. jag skulle aldrig hånskratta en dålig producent inom musikkulturen som jag lever i bara för att han inte är tillräckligt bra (än).
Dubstep changed my life!
Dubzy - Självklart är det bra att nya generationer målare kommer till, men bara för det ska man inte tycka att en dåligt genomförd panel är en bra panel bara för att dem är nya i spelet.. Tåg är inte som att måla en gångtunnel det krävs lite av personen som kör och då kanske det är bra att man tränar upp sin stil och förmåga att hantera stress med burken.. Det första du gör när du börjar med musik är ju inte att släppa en skiva eller hur? Jag förstår hur du menar man jag tycker man ska träna innan man ger sig på saker o ting..
Ja fan
FyfaN va fult måste jag säga!!
WINO - UNA POSSE
Dom har mer mage att köra än vad dom flesta nog har här på whoooaaaa.
http://www.fotolog.com/northernzone
Äh fan det e nice med lite hardcore vibbar å daska upp en mitt på dagen i sånna här vårtider vi har nu, tror inte dom heller förväntade sig någon master piece då heller direkt. För att använda en väldigt missbrukad fras: kööör bara!
www.myspace.com/o1kdubs
haschpuppie: Haha, skulle inte tro det. Snarare DengulaBananenCrew. När jag var ung (högstadiet) så lyckades vi joina/ta över riktiga Dustbin, men när Slisken fick se att det kom upp skarriga toy-pieces av ett gammalt crew så bad han oss lägga ner. Men jag tror inte någon orkar/bryr sig att säga åt nya kottar. Hade varit en annan femma om riktiga DBC fortfarande var aktiva.
TRÅD RENSAD!
spliff macht frei
Fullgubbe - nej det är inte snyggt . Tycker därför det är kul att du komenterar det, eftersom det som du gör inte ser mycket bättre ut .
- Nämn inte tags Det är inte tillåtet att fråga eller skriva ut vem som har vilken tag. Att skriva eller fråga vilka som tillhör ett visst crew är inte heller tillåtet.
Powerr - Va bara tyst istället för att börja gorma när folk dissar din eller dina polares panel.
Ja fan
<FETT TUNGA PROPPS BRE
fukk y