Cope2 går fri?
Cope2 är ju en jättekänd writer men som fortfarande bombar illegalt, då undrar ju jag varför snuten i NYC inte satt honom bakom galler? han visar ju nyllet, han heter Fernando Carlo och vem som helst kan få tag i den informationen på Wikipedia. Är polisen i NYC verkligen så dålig?
Jag har flyttat till Kiruna och bott där i 1 år bara för den lattjo dialektens skull.
Och ja, denna frågan håller mig vaken om nätterna..
Jag har flyttat till Kiruna och bott där i 1 år bara för den lattjo dialektens skull.
undrar också!
jag hatar dig !
Ganska sjukt faktiskt, man hade inte klarat det i vårt land iallafall!
Klotter är nått fint, typ som att mista sin oskuld
alla som har sett killen lär ju hajja varför ingen vill ta honom, två meter lång väger minst 200kg och lär ju ha maffiastöd överallt hela tiden och gratis pizza !!
så han e fortfarande aktiv på gatorna?
Inte för att förstöra era drömmar nu, men det är väl rätt självklart. Har ni sett hans throwups? De är ÖVERALLT och ser fan precis likadana ut hela tiden. Samma sak med hans tags; så det är rätt svårt att se vad som är nytt, och vilket som är gammalt?
COPE, Sollentuna lirarna som bombade riktigt jävla hårt på 80 och början av 90-talet !
http://www.fotolog.com/northernzone
Men sen å andra sidan så gav väl new yorks politiker Bronx till graffitin? Hörde det i någon film där dom sa typ att det målades så mycket där både dagar och nätter att polisen inget kunde göra. Och det var där han höll till?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HimClown så kan det la inte va? hur fan skulle det se ut?
Det är iofs ett välkänt faktum, eller rättare sagt ett välkänt rykte att han togs för något år sen men golade som fan så dom släppte honom... (Inlägget ändrat av Louder 2009-04-11 23:57:30)
Usa är inte alls likt Sverige... hederliga snutar i usa drar cola förfan. Korrupta snutar överallt också, sen så om man har sett tillräckligt många intervjuer med cope så borde man ju ändå förstå att han har varit med om ett och annat.. det ser man ju så fort man tittar på han.. sen så borde man ju också fatta att han har sina.. 'Kontakter'. Och sen så är VANDAL SQUAD trippelt så mycket värre än CSG ska ni veta.. Vandal Squad skulle töjja ut era röv hål så grovt så att ni aldrig mer skulle kunna tänka er att röra färg igen om ni tycker att CSG är tuffa. Sen så är det en helt annan sak i vissa områden i usa vafan.. i vissa områden om En snut glider förbi så tar nån jävla latinamerikansk gangster upp en jävla mac10 och borrar in cirka 20 hål i grisen. Sen så vet man ju inte, han kanske har torskat och fått skulder.. men fortsätter ändå, lever på folk som säljer.. rånar osv osv osv, finns alla möjliga slutsatser.. Man vet ju aldrig. Njaa.. majoriteten av alla snutar är dåliga i nästan alla länder newschooler, eftersom att dem inte gör sitt jävla jobb. Their the law, and that's prolly the reason to why we don't give a fuck about the law.
Bane P18 Du har en poäng där, inte mycket att tillägga efter dig.
Yeah, FTP, woop-woop, wow wow, n*gga!
Intressepenisen hårdnar!
sen så, sen så, sen så, sen så
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sist jag var i N.Y. så såg jag inte alls mycket av Cope2. En eller två throwups på lastbilar, och nå chrometags på nån tegelvägg. Iofs så var jag bara på manhattan och brooklyn, så han kanske inte reppar "all city" längre. Eller så har han bara dragit sig tillbaka. Ska dit igen i sommar, ska hålla utkik efter vilka som plöjer gatorna.
mok vurban
Mok Vart ju där för nå' veckor sen, det är mest Sen4, Novyork och JA som plöjer.
Aha, så JA har tagit tillbaka fortet? Ja va där 2006 sist, o då letade jag stenhårt efter hans grejor, men såg inte speciellt mycket alls. Tung är han. Sen går det ju inte o missa Claw's throwups på manhattans gatuhörn. Noxer & Earsnot är ju vassa med silverpennan också, såg mycket sånt då. Kanske annorlunda nu.
mok vurban
ni har ju internet allihopa så varför inte pröva google http://www.houstonbeats.com/board/showthread.php?t=20865
otroligt att en moderator inte vet hur man länkar. tack så mycket erorone, nu har jag förlorat värdefull 4-6 sekunder PGA copy/paste.
du hade sparat ganska mycket tid genom att googlea själv vetu.
Herregud vilken låg nivå det är här, folk borde verkligen sluta lukta på krom. Bane , du har ingen jävla koll alls, och dessutom skriver du som en idiot.Newschooler , det tar inte "4-6" sekunder att kopiera någonting. Då är du lika efterbliven som Bane.
dumåsteröka(hasch)
ni vet ju förfan inte nåt om någonting verkar det som. håller med A123 till 200%
Earsnot kör ju också, Han visa ju ansiktet i INFAMY, dom måste ta personerna på plats och ha bevis för de dem gör, och även om de blir tagna på plats får dem bara för de dom gjorde just då..
The News called it crack, i called it diet coke..
Earsnot blev intagen efter den filmen... Men syftade på att det bara var någon som var lik honom i filmen. Dock är det väl bara för polisen att syfta på att han äger samma sko affär som filmen och att hans hem är identiskt med det på filmen m.m Vet dock inte hur det gick för honom?...
Varför blicka mot USA för att ställa den frågan? Tror ni inte polis/väktare/horor har någorlunda koll på vilka som ligger bakom dom större tagsen här i Sverige? Som någon sa, bar gärning är nog det som gäller. Annars skulle det väl skickas ut rättegångsbrev varje vecka då saneringsföretag skickat in sina bilder till polisen.
Dessutom så har han inte bott i NY på några år...
Shame on a nigga who tried to run game on a nigga. Wu bucked wild with the trigga...
Cope2 verkar mest vara en tjock jävla snicksnackare tillika mediahora.
Graffare
2009-04-15 09:35
Det lustiga är att när jag för några år sedan gjorde ett inlägg om att Vandal Squad hade tagit COPE2 så blev inlägget borttaget pga "man får inte outa den som knasar". Vill minnas att han kom undan med en förseelse.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Husrannsakan kan hjälpa till rätt mycket ibland.