Bilder från KODAK HILL
OK, Här kommer 160+ bilder från KODAKHUSET 2009.Länk till http://www.graffiticreator.net/html/gallery/kodak1.htm De flesta bilder var för dåliga för att publicera så jag tar gärna emot bilder du har från Kodakhuset som jag kan addera till detta galleri. Full Credit till dig för din bild och vi har som policy att aldrig använda eller sälja bilder till tredje part. Har du bilder, skicka dem till mindgem @ gmail.com Glöm inte ange vem vi ska tacka för bilden. Alla ni som är proffs på att avgöra vem som är vem inom konsten, hittar du ett fel i min text så får du gärna rätta mig så ska jag ändra det på sidan också.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Säger du verkligen något vettigt i ditt meddelande. Det är INTE en regel på whoa att man måste skriva nåt i alla trådar man läser. Så skriv inte inlägg i stil med "yeeeeaaaaah", osv osv. Utan har du inte något vettigt att säga som tillför diskussionen något så låt bli att skriva nåt.
Nu känner jag mig som en jävla polis...6 - Håll grejer privat Fråga eller skriv inte om tågkletarställen eller fames på nätet. PRIVATA SAKER TAS PRIVAT. Skriv inte heller på vilken yard det står tåg osv.
Eh va?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har rensat tråden på inlägg som bryter mot reglerna. Det har inget med Topic att göra.
vi har sett dom bilderna 1000 gånger mindgem . ( jag såg dig när du var där med dina kompisar ) för några dagar sedan . Men det är bra att du dokumenterar :)
Småbajtat från PUBB..
Är det någon som vet vad det är för retards som tagar i folks bakgrunder och runt folks målningar? det är ju förfan dödsstraff på att göra det. skulle jag komma på nån snorunge tagga i bakgrunden eller runt mina grejjer för att han ska synas när alla fotar målningen och på så sätt cheap-famea skulle jag sparka han så hårt i skrevet att kulorna böt plats med halsmandlarna!
Crockboy. Var det du i vit hood och din kompis i blå hood? Ni gick i rask takt bort ifrån oss, jag ville stanna och babbla men ni var redan borta. Jag träffade ett gäng explorers där inne också, men det var väl ett annat gäng.
stället där de finna absolut fräschaste målningarna i hela sverige.
Jag gillar Elk, Elk gillar MIG!!!
logotype0 Skulle vilja se dig spöa olik..
olik e ju typ 2 meter lång....lycka till
ta inte ut vinsten i förväg :P fan tänk om logotype0 också e 2 meter? ba för att olik e stor behöver inte nån annan vara liten.
Jag är 4 meter lång.
ja men jag var ju 4.43 förra året när ja mätte. "hahah"
Sa jag 4 meter? Det var i omkrets, jag är 28 meter lång om man räknar med tånaglarna.
Louder: Hur kommer det sig att det blivit okej att starta update-trådar helt plötsligt? Dessa har ju varit hänvisade att ligga i update-tråden. Jag klagar inte, bara undrar. Hade själv missat den här updaten om den legat i update-tråden för jag kollar aldrig i den. Tror inte logotype0 syftade på Oliks tags. Dom satt ju inte i nån bakgrund eller i nån piece. Men sen när mätte man farlighet i centimeter? Ingen disrespekt till Olik eller andra långa killar, men jag förstår inte riktigt sambandet.
Det va sjukt snygga pieces där! :D Skulle vilja dra dit..Synd bara att man inte vet var de ligger :(
"Hellre en varm färgad piece, Än en grå sliten vägg"
Sitter här o checkar bilderna, Medans alla andra jiddrar. När man lämnar Topic så är man ju för fan krigsskadad.
Alcoholic.
Verkar vara ett underbart hus det där, påminner mig om Kaviarhuset i GBG back in the 90's...
Shake n' Bake!
FOSN. "när man lämnar topic"? Hvad?
Sjukt snygga målningar :D
KODAK! :D mysiga målningar där
"CrookBoy" vilket "orginellt" namn...
"Italian stallion" 10 years of Connection!
"A big fuzzy bear welcomes you down to the scarry sellar." Poke the pirate, for fuck sake !! aka mona
Pawtrikah. ?
Jag var där idag, kom dock inte in i byggnaden eftersom att jag inte hade någon typ av verktyg som kan ha upp dom där jäkla plankorna som sitter för varenda typ av ingång. Eller var det bara jag som var blind och missa någon väg in? Tacksam för svar :)
Kan nån pm om vart detta ligger. Fick ingen bra beskrivning sist.
inq. Du måste ta med dig avbitare för stängsel och mejsel för dörren.
Hehe ok, är det vanliga skruvar som de har placerat för att blockera ingångarna? :S Jag trodde främst att de skulle ha fifflat med dörrlåsningen inifrån? Vilken dörr rekommenderar du att ta, jag såg flera dörrar och en huvudentré. Sorry om jag ställer dumma frågor, är ganska oteknisk av mig. :$
Tror jag hört om Kodak innan men inte sett något därifrån. Intressant för en icke stockholmie.
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!