Stor konst..! Kan det vara en brandsläckare han använder? sett nått på nätet om det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Segt att dom outar Nuggen :/
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
fett att fylla en brandsläkkare med färg! men, ingen som vet vars man kan få se movien ?
((MAAD))
Jag har för mig att den blev såld för 100k och de själva sagt att de inte tänker lägga ut filmen
var det dummaste jag hört. vem har då köpt den osv? låter sjukt om man ej kommer få se den ;S
((MAAD))
Asså killen har problem, svåra problem !
"
Ja jag tycker ändå att moderaterna har skött sig bättre än väntat vi har ju till och med kvar facken, mänskliga rättigheter osv. "- RenegadeHard
var det dummaste jag hört. vem har då köpt den osv? låter sjukt om man ej kommer få se den ;S Det är väl samma sak som att köpa en tavla för det priset ?
Och förövrigt så har väl inte han några större problem en någon annan konstnär?
pawtrikah, bra jämförelse, men en tavla kan man fota osv, måste ju släppas en kopia av bandet. Kanske inte samma kvalla eller dylikt då någon annan betalt hundra papp för den.
((MAAD))
Har jag drömt att den blev såld för 100k? Kan man köpa en tavla som är målad enbart i blå färg för flera miljoner så är det säkert någon konstintresserad som köpt den för 100k. Jag är nästan helt säker på att den såldes för det priset.
mellanöl - neej stog i tidningen förut, någon välbärgad tant som köpte den.
Bärsen är slut, wtf would Macguyver do!?
Klart videokonst kan gå för såna priser. Bruce Naumans good boy bad boy gick för 155,000 euro på Christies för nått år sen t ex. Den var gjord i 40 ex... Nån som såg Konstbubblan på svt? (finns på svt play) rätt intressant.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ImmaOne, så en välbärgad tant kan inte köpa den för 100papp eller vad menar du?
Det där är bättre än mycket av det som läggs upp på det här forumet.Jag skojjar inte. Tänk Jackson Pollock med sprayfärg..
Färgblind ... va!? jo jag bara instämde med Mellanöl - alltså i att den VART såld till en tant.
Bärsen är slut, wtf would Macguyver do!?
Jag följde debatten när den var som "starkast".. Filmen såldes i 2 exemplar för 60.000kr styck. Så totalt blev den 120.000kr . (För er med räkneproblem)
NUG IS KING!
Jävla klottrare! Fan gör ngt vackert me färgen istället, de sånna som er som ger graffitin dåligt rykte. peace.
och den där jävla banks!
((MAAD))
davve_d P23: Kopian är ju typ det som du kan se här ? fresh031: Ingen har tvingat dig kalla det graffiti? Det här är mordernkonst i högsta grad.. Kan någon berätta för mig när "graffitin" fick patent på högtryckssprutor och pennor? Vem fan bryr sig om ryktet.. börja spela golf fy fan..
så du menar att filmen bara är 1,34min lång? det där ju bara en liten del av filmen vad jag förstått.
((MAAD))
ojj det antog jag bara.. my bad
varför skulle det inte vara hela filmen? det är en installation och ingen hollywood-rulle
om du kollar länken till dn så är det en bild där som ej visas i det där klippet. så uteslutsmetoden sa att det finns mer att se än det dära! men jag är ju ej säker,-.
((MAAD))
googlar man så ska den vara 2 minuter lång, den där är 1.30 så visst kanske det finns mer men jag har faktiskt på allvar svårt att tro att den halvminuten (om den ens finns) är särskilt radikal mot resterande i klippet
det är ju som att du bara får 3/4 av en tavla.
((MAAD))
Det finns 2-3 klipp av den där filmen på youtube.. vet ej om det är hela dock men jag gissar på att det inte är det.
Allt är sant på internet.
De är ju så jävla braaaaaaa! Bomba allt!
Jag måste kommentera svandyket igenom fönstrett när tåget rullar hahaha fetaste action jag har någonsin skådat i en graff/konst rulle. Är detta på tuben i sthlm? färgsprutandett är antagligen en trägårds pump med färg om inte nån kan förklara hur man fyller på en bransläckare i hemmet.
im never yet sober
fast när jag googlar på vattenbrandsläkkare så finns det fan inte att köpa typ.
((MAAD))
Jag tror inte du kan köpa det bara sådär. Du får nog ta kontakt med en sån firma..
alltså, skum, kolsyre osv går ju att köpa "bara sådär" för några hundringar. borde ju vara lättare att köpa en med vatten tykker då jag! ;S
((MAAD))
Tror hela filmen var lite över 2 minuter.. Först sprang han ju runt inne i stationen och målade sina streck på väggarna. Sedan var det de i tåget (som du kan se på länken lite högre upp).. Och i slutet så går han in i en affär, rackar några folköl och sedan hänger han där bak på tåget när det kör och dricker undertiden. Sen på något vänster lyckas dom få in att han ramlar av tåget och ligger halv sönderslagen på rälsen...
HimClown det där att han flyger å ramlar av å skit det e ju fan fake :s
Allt är sant på internet.
pawtrikah; ahahahahahahahahhah kallar du detta konst?
läste artiken, så han heter magnus gustavsson asså. eller mistolkar jag den. oops
SHANGHAI PALMA STHLM SLÄTTARÖD
oHer . Jo klart att när han ramlar av är fake. Men det är ju trots allt med i filmen...
fresh031 : Det är konst... om du någon gång i ditt liv har varit på ett museum så vet du det, åk till morderna museet i sthlm så kommer du få se bra mycket konstigare saker en det här.. Därimot sa jag aldrig att det var snyggt, men att det är konst går inte säga något om.
ogräspump... snodda brandsläckare , lite dålig moral men va fan.... nug , gillade ditt intagningsprojekt bättre o måste säga att både han o den andre tjejen som spela psyksjuk "påskoj" var rätt o-konst... trash o mockery , ett fattigt försök att efterlikna nån annan..
the people are dead but the money keeps talking..
hahaha han är ju så tung, alla dom andra klippen ni snackar om, när han fuckar ur på fridhemsplan, rackar bärs och surfar och går in i en lägenhet finns på youtube HÄR
och alla dem är med i en graffitirelaterad film som heter Metagraffiti, och är inte från territorial pissing, eller så är dom med i båda..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Su Casa Mi Casa.
Que sera, sera.
Vilket jävla psykfall. Karsudden nästa?
Vem bryr sig om denna filmen skulle "förstöra" graffitins rykte, ingen bryr väl sig om graffitin har ett dåligt rykte de e inget att bli ledsen för, man målar fan inte för andras skull, det vore ganska fucked. Man gör det för att man vill det och om man tycker att dessa filmer förstört graffitins rykte så kan man som ovan sagt, BÖRJA SPELA GOLF
”Att klottra olagligt är egoistiskt - man förstör egendom och det kostar skattebetalarna pengar." Det säger graffitimålaren Karl Valve.
Känns ju inte som att graffitin generellt sett har så väletablerat rykte iallafall, så vad är de man förstör :)
Sag vad ni vill. Jag tycker i alla fall Nug ar grym. Han ar javlig mycket battre an den dar javla jack polack eller vad han heter som bara stanker farg pa sin javla canvaser och kanner miljoner pa det.pigglaen De dar filmerna gjordes tillgangliga langt innan Meta graffiti slapptes via hemsidan kontraband.
Vandalen Ah det visste jag faktiskt, gjorde våran film som också var med i metagraffiti och sen hörde nån av sig till oss genom whoa faktiskt, sen tog det typ 1-2 år innan metagraffiti kom..
fullfjädrad när jag kickat en gås..