Bärsen är slut, wtf would Macguyver do!?
spexit S, det ser ut att var uppochner.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
står panels av dom i en layup oxå.
CSG4SAINTSHIT!
Ok om man lånar bilden?
Graffiti Writers Won't Die !!
fan va tungt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
TyskenPro - knock yourself out! :)
Bärsen är slut, wtf would Macguyver do!?
style...
Seriöst, hade en okänd målare lagt det där så hade hela tråden vart nedskräpat med "TOYS " kändiskåta jävlar.
äcklig o sne. vänerns-öl-stars
diggades ej
fett att det KÖRS men dock NADA STYLE in my eyez!! ser ut som någon 16 åring slängt upp den ju
-"Open Your Mind" din instängda egoistiska svenne!
tvär fet den där rackaren
Feztime det säger väl mer om dig än BST. Fet panel!
gemigpiller panelen var fet vad e problemet?? spelar roll om de står VIM eller HBA
ModernDrunkard P23 - vad ska ja säga då? "Fet panel!" -när jag tyckte att den va ful o saknar style?.. och bry dig inte om mig, vi snackar BST här, håll dig till de! gemigpiller - håller med dig!
Måste säga att den såg väll bra ut. Men alla är vi olika. Håller dock med gemigpiller, :) Men kul som fan att de rullar lite på norrgående.. om någon vill veta yards på norr, så kan man skriva på pm till mig :)
glömde alla målare norrgående linjen eller vad?
sry för dubbel.. Men skippa de sista i förra inlägget!
glömde alla målare norrgående linjen eller vad?
Feztime F24 Du är väl med 99 % sannolikhet en ärketoy (en gammal sådan dessutom) så att du inte kan skilja på bra och dåligt är väl föga förvånande
CarlJan - Alla har väl sin egen uppfattning om vad som är bra eller dåligt? Men du kanske bara tänker - "Jag håller med alla coola grabbar på Whoa, så jag passar in och får lite respect kanske nån gång!!" säger som någon sa högre upp.. Om någon okänd lägger en riktigt fet panel så säger folk typ - "TOOOOY" för att dom inte känner igen tagen, medans om t.e.x Fher skulle lägga en fyllepanel som såg ut som skit så skulle alla typ - "NICE" "TVÄRFET". vet inte vad det är med sverige och att tänka själva och ha en egen uppfattning, alla följer strömmen, köper volvo, villa, hund o.s.v, VÅGA HA EN EGEN UPPFATTNING. vet inte hur jag kom in på detdär, men skitsamma. ni förstår poängen, kanske, det är ju trotts allt whoa.
Que sera, sera.
mycket muppvarning i tråden. panelen var fet, toys är toys och S:et var övertungt.
CarlJan - Känner du mig så bra till 99%??? -Lääskit.. har du inget annat för dig än att kolla upp andra? stackare synd om dig!:)
seriöst så är den inte snygg.. men visst.. kul att de körs.
"It was about selling dope to put our kids thru college"
Reinfeldt Ja du har rätt, så tänker jag. Jag är väldigt mån om hur jag uppfattas av ett gäng anonyma användare på internet. Finns det graffiti UTANFÖR internet? Du är ju förmodligen också en toy som tycker att stil är detsamma som en schysst färgkombo, en pil eller två och någon form av teknikonani. Anledningen till att folk inte vrålar toy även om Fher lägger något halvtaskigt, vilket han gör och har gjort sin beskärda del av, är att han inte är en toy. Rätt simpelt egentligen. Du har rätt, det blir det gamla vanliga "Schysst med Fher!" oavsett vad. Men graffiti handlar även om prestation, det ÄR schysst med en fyllepanel av Fher eftersom det är Fher. Man vet hur mycket hjärta och engagemang det ligger bakom det han gör samt hur länge han har gjort sin grej och då får även en fyllepanel av honom ett bra mycket större värde än valfri keff panel av någon som började måla förra sommaren och kommer att lägga av i slutet av denna. I slutändan är allt subjektivt, men om man bara skulle konstatera det rakt av och inte ta debatten så skulle poängen med forum överhuvudtaget försvinna ganska snabbt. Jag ska inte skriva någon doktorsavhandling här á la UP-redaktionen så här sätter jag punkt. Carl Jan Ph.D.Feztime F24 Mja, vi kan nöja oss med att säga att varningsklockorna börjar ringa när en 24-åring med "Vill de spendera miljoner på att tvätta så är det deras problem. Graffiti can't be stopped" på sin whoapresentation börjar gapa om "NADA STYLE in my eyez!!".
carljan är en död unge! fett som fan med bst, alla som inte gillar vad fan menar ni? äkliga internet fags!
SHANGHAI PALMA STHLM SLÄTTARÖD
Mad fet denna!
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
Inget speciellt? Jag tror inte dom vant pa S:et, tror bara det blev fult med fel propotioner.. Inget att klaga pa direkt men kandes kanska lam i mina ogon.
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
Varför ens diskutera andras åsikter? Kul att det är en panel, synd att den blev så ful.
Dysläktikär
nice nice..
Deluxe_ : "panelen var fet vad e problemet?? spelar roll om de står VIM eller HBA" I mina ögon så är den inte så jävla fet, den är ungefär lika fet som 1gram smör. det är en kromare med vad det ser ut som att vara en så sjukt simpel och stillös skiss att det inte är sant. Det är klart att det spelar roll vad det står, hade det varit en okänd målare/okänt crew så hade hela tråden varit full av "FYFAN VAD FULT, JÄVLA TOYS. RÖR INTE TÅGEN" och det borde du väl veta själv om du har hängt på whoa ett tag? så fort det kommer upp en bild på någon okänd som har gjort något nice så är trådarna oftast fyllda med "jävla toy" och "jävla baitare" BST är duktiga, men det där var ju ingenting utav vad dom kan prestera.
gemigpiller.. hade du förväntat dig en helt banbrytande skiss och 10 färgers fyll? gå o kör en x60 själv om det nu är så jävla enkelt
Awaiting Beheadment and Mutilation
Alla har ju sin egen åsikt angående vad som är fett eller inte. och att sitta och kalla någon annan för toy över internet höjjer dig till mellanstadiet från lågstadiet, du vågar ju yttra dig iaf. även fast du inte har nån aning om vem jag är.
Que sera, sera.
ImagoMortis ; nej, det hade jag inte förväntat mig. men seriöst. gå in och titta på den högupplösta bilden och se hur fan paneln ser ut. spaggig kromfyll & riktigt fula proportioner. sen finns det tåg som är mer knas att måla än X60. sen så kan jag ju ha kört X60n flera gånger, det är inte direkt något du vet om då du inte känner mig personligen eller ens vet vad jag drar för tag, reppar för crew eller något alls.
ImagoMortis Det finns många (uppenbarligen inte du) som VET att det går att lägga betydligt snyggare saker på x60. Sååå jävla knas är det inte att man inte kan lägga en clean piece.
vissa gånger är x60 lugnt andra inte fullt så lungt, vad vet ni om situationen bakom denna? :) BST pojkarna vet troligen mer om stil m.m än de flesta som komenterar här men ibland gör man hällre nått snabbt än inget alls, så enkelt är det. och när det kommer till stil så skall vi inte ens börja diskutera, alla tycker olika och ingen har mer rätt än den andre så enkelt är det, hur svårt kan det vara att acceptera det? Och även om någon komemterar bilden oavsett ris eller ros så behöver man knappast börja tjaffsa om det på ett Internetforum, känns ganska ovettigt :)
http://www.graffitiforum.se <- Party!
din_mamma87 P21. kul för dig
Awaiting Beheadment and Mutilation
en oskriven graffregel.. har du låst slussen/gamla stan fullständigt får du måla panels hur du vill
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
CarlJan - haha stackars dig, jag verkligen ser din desperation när du går till
personlig attack som sista utväg haha, patetiskt!!
att sitta och kalla någon annan för toy över internet höjjer dig till mellanstadiet från lågstadiet, du vågar ju yttra dig iaf. även fast du inte har nån aning om vem jag är. så sant som det är sagt, ändå "försöker" folk här som tex
CarlJan (Grr) sitta och bestämma vad som är style o inte Och vem som är Toy och inte!