|
|
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
antagligen därför graffen ser ut som den gör i sverige , för att folk inte skissar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Jag och mina gängmedlemmar i cool crew brukar skissa till looptroop, för det blir ofta bäst då.  Jag blev speciellt nöjd med skuggorna.
Orale!
|
|
|
|
|
|
hits for kids 6!
Skyll på systemet
|
|
|
ReHab - Graffiti the world Prop Dylan - We Strive, You! osv osv osv.. Promoe - ALLT HAN GJORT
Sen kickas det SJUKT mycket reggae med ur mina speakers..
..::picture me rollin::..
|
|
|
Allt som jag lyssnar på när jag inte skissar.. Ushc, crust, käng, grind, reggae, hiphop typ!
jhurdtasgbnbzmgzfr.
|
|
|
ingen jävla svartskallemusik iaf
Awaiting Beheadment and Mutilation
|
|
|
DRUM N BASS!
Klotter är nått fint, typ som att mista sin oskuld
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=R_SqtCNhv44
|
|
|
allright: Jag levererar feta saker utan mina skisser, har bra fantasi och är duktig (vill inte skryta aight?). Vissa behöver vissa inte. Om man har hållit på i 4 år så langar man feta saker, iaf dem flesta.
|
|
|
haha ja vet tjock onödig fråga
musique
|
|
|
OneHandedWinner med andra ord så ser alla dina målningar likadana ut allihopa LOL
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
|
|
|
mabanda, håller helt med där
|
|
|
Mest hiphop ibland någon graff film i bakgrunden
Promoe Ken ring 50 Cent Lite random band ;D
händer att jag bara öppnar nån random spotify lista (typ inte opera o sån skit men ni fattar) och kör igenom den
pz
|
|
|
ed solo - age of dub prodigy - voodoo pepole promoe - colgate white gangstarr - work gangstarr - battle gangstarr - full clip
dom som spelas mest när jag sketchar.
wholecar?
|
|
|
third world , Busy signal ken ring kartellen looptroop chords M.M.M hare bra
Stående uttryck keep one's cool---{informellt} hålla huvudet kallt, behålla fattningen lose one's cool---{informellt} tappa huvudet, förlora fattningen
|
|
|
Drum n Bass !
http://www.youtube.com/watch?v=3FiUHoKJ5cM
http://www.youtube.com/watch?v=0bovUM-X664
http://www.youtube.com/watch?v=X8LsoSw1ELc
http://www.youtube.com/watch?v=kLMD9wSHo9k
|
|
|
"ImagoMortis: ingen jävla svartskallemusik iaf" Jävla rasist...
|
|
|
Frank sinatra, dock skissar jag bara på tåget påväg till layuppen! GANGSTAAA
"finns inget dåligt med knark (hash,grönt) rökt det själv i ett år nu o jag mår susen!! röka o måla e grymt!!" - Jaojao
|
|
|
rippade låtar från graffiti filmer som jag inte vet namnet på än. dubstep har jag då lyssnat sedan jag var ganska liten börjar avta lite nu. hip hop artister t.ex Gangstarr, Prime Stash, Genius Enis, Blockhead.
Boards of Canada gammla klassiker låtar som jag bara ÄLSKAR! Testa också på instrumentala versioner av hip hop låtar funkar utmärkt. Downtempo Ambient Chillout Drum n bass ( har inte alltid funkat så bra när man skissar men det funkar ) Acid Speedcore Hardcore
Och till sist kan du ju testa Half Life 2 låtar.. Lätt att slappna av till o så e de bara o skissa på.
|
|
|
jag brukar lyssna på Lasse Stefans Dansband eller LSD förkortat. Brukar gå bra då!
Nej men DnB och dubstep gäller!
ANDALE
|
|
|
Jedi mind trick, Looptroop / Promoe eller Fiels spotifylista!:)
Tack Fiel :)
Det kunde varit värre.
|
|
|
Inte direkt så att jag lyssnar på annan musik när jag skissar än vad jag gör i vanliga fall. Mitt svar är allt som faller mig i smaken.
|
|
|
Max peezay!
”Att klottra olagligt är egoistiskt - man förstör egendom och det kostar skattebetalarna pengar." Det säger graffitimålaren Karl Valve.
|
|
|
Bul musik
|
|
|
|
|
|
lilljam P31 2009-11-08 11:55 Skicka PM Gästbok Vad lyssnar ni på för musik medans ni skissar?
vilken idiotisk fråga!
vad lyssnar du på för musik när du cyklar?
har du något speciellt du lyssnar på när du duchar?
vilken tidning läser du när du bajsar? Hör du inte hur dumt det låter din jävla toy
W O R D ! ! !
|
|
|
Gillar idén med tråden... Gangstarr och the wu clan går alltid hem, sen mycket svenskt som looptroop, mbma, jacko, stor osv.
MMM Fikon
|
|
|
|
|
|
my domain - sekken thautz
|
|
|
herr_berg fanns ett par sjysta soul & funk klassiker där. tummen upp!
|
|
|
Hardcore-Darkcore-Terror ...my brain has an error!
...Er is maar één Trance! Hup de groen een wit Hammarby...
|
|
|
Detta går att jämnföra med NASAs tidiga rymdforskning... Lilljam p31: Vad läser du för tidning när du bajsar?
MMM Fikon
|
|
|
gillar beats och oldschool
|
|
|
Är jag hemma blir det att ligga på sofflocket och skissa och halvglo på Southpark på DVD. Bättre kombo finns nog inte!
GROG-PAINT SPECIAL OFFERS: En flaska Grog Paint refill 250ml för ynka 60kr Två flaskor Grog Paint refill 250ml för endast 100kr!
|