Grymm Blogg
Tjaa, ja fick precis en länk av en kompis till en blogg. Ja gled in o läste o måste säga att ja diggar den hårt, han skriver om graffiti ur ett lite djupare perspektiv. Den verkar vara relativt nystartad så de kanske är något att följa upp? Snubben skriver sjukt bra om ni frågar migLänk till http://www.highlightlife.blogg.se
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Verkar jävligt najs, något jag tänker följa iaf !
Kör bara!
blir nog att följa den , verkar jävligt fet !
Like, som man säger på Facebuuk! :-) Ctrl+D ftw
sofft sofft
Stående uttryck keep one's cool---{informellt} hålla huvudet kallt, behålla fattningen lose one's cool---{informellt} tappa huvudet, förlora fattningen
Snubben skriver sjukt bra om ni frågar mig Snubben(? finns ju faktiskt en möjlighet att det är en tjej oavsett om det tråkigt nog inte är så många som målar) skriver mediokert om ni frågar mig
bränn, bränn, bränn alla män
Kul att fler än jag diggar den =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Självklart kan de även va en tjej också =)
Mabanda, ja antar att du har till gruppen "hardcore" Kom ihåg, inte hans fel att du blev mobbad i skolan!
Men va? Förstår ingen av ovanstående kommentarer. Det var ju skit.
"Som klockrenh säger." - oneoo
Graffare
2009-10-01 10:20
Fast snubben/bruden som har bloggen har ju bara varit aktiv en dag? Jag tycker det är lite navelskådande och romantiserande blogg. Kan sakna lite självdistans.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
fast exakt vad ska h*n skriva om? Hon kan ju inte skriva om hur mycket hon älskar betong i alla inlägg
Om du skulle fråga en plit vad deras främsta uppgift är så svarar de, "Att gripa brottslingar". Istället för det korrekta, "Att värna medborgaren". Word MindGem
Vi får väll se vad som kommer sluta klaga när personen knappt skrivit något , och sen har ju ingen tvingat er till att läsa bloggen. eller så kan ni ju göra en bättre .?
Stående uttryck keep one's cool---{informellt} hålla huvudet kallt, behålla fattningen lose one's cool---{informellt} tappa huvudet, förlora fattningen
Inga blider, bara en jävla massa filosofering... Tråkigt för min smak!
Producent
2009-10-02 13:07
Den börjar lovande, får se hur den fortsätter.
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.
höhö kan va en bög ! intressant läsning i alla fal. man kommer inte få reda på om det e en bög så man behöver ju inte tänka på det och äklas av det
uppdaterad
Redaktionen
2009-10-05 13:39
tyckte ja såg viss potential i bloggen. just nu är den ganska tråkig med allt för mkt velande och försök att rättfärdiga måleriet. försök att åtminstone få in en bild, kan vara en piece, tag, t-up, snygg brud eller vad fan som helst, per inlägg. särskilt när det gäller graffiti så är den visionella stimuleringen viktig! :)
niggaz want me to rhyme? $3,99!
haha ni som inte gillar den behöver itne läsa så slipper man era trista komentarer
Tycker han håller igång bra faktiskt, ny design och ny uppdatering. Bra ideer och bra inlägg. vissa flummigare än andra men men :)
Det är ju sorgligt hur efterblivna folk är...
Använde ögonen ni förmodligen fick när ni föddes.
Jag fick en förfrågan också om jag kommer lägga upp bilder, självklart kommer jag göra det. Däremot kommer det bli från alla möjliga writers. Jag tänker inte bara lägga upp mina grejer. Och har även blivit uppdaterad 2 ggr nu med 2 bilder.
Och du syftar på vadå?
Någon mer som följer den här bloggen?
Mabanda, du är efterbliven och vet tydligen ingenting. Vad är fel med att försöka sprida något man gillar? Idiot
Smått pretentiöst, pseudo-intellektuellt dravel känner jag rent spontant, speciellt bra skrivit är det ju inte heller, det märks att många är rätt nya inför att läsa något som inte är en MSN-konversation eller en tråd på Whoa.
Intressepenisen hårdnar!
Värdelös blogg. Verkar inte ha nåt att skriva. "Jag gillar att bomba", nån annans påhittade historia, "någonstans i världen målar någon just nu" Va?! e de sant?! Sen har han bara lagt upp andras bilder/filmer....
ÄLSKAR bloggen kollar 3ggr om dagen o längtar tills nästa inlägg. bästa bloggen jag känner till
http://gbggraffpics.blogg.se/