Allt Finns På Youtube.com
trevligt trevligt.
da hempish!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tung!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
NICE GRABBAR :D
Stående uttryck keep one's cool---{informellt} hålla huvudet kallt, behålla fattningen lose one's cool---{informellt} tappa huvudet, förlora fattningen
vilken lockren bild. blir dock lite snurrig. delarna som är varren ser ut som pelare...
shit vad nice sjukt fett ju ajajaj
Relaxtion in the nation
riiktigt skööön bild!!!:O Fett med Fherstyle.. Är de inte dax för en PMS film snart hihi
-"Open Your Mind" din instängda egoistiska svenne!
Wholecars med regnbågsfärger går inte hem så ofta nu för tiden, om man målar tåg ska det va svart chrome och vit, nothing else! Så tyvärr måste jag säga att den där inte fångade min uppmärksamhet alls.. :/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
naajjjs, gött att det körs
http://gbggraffpics.blogg.se/
Redaktionen
2009-10-11 15:39
diggar att e:et imiterar sig, men bilden ser ut som den är gjord i paint typ.. ser lite komiskt ut.
namaste
den e fake! Tycker bilden ser "konstig" ut och tåget ser "plastigt" ut Sen så finns det absolut INGE folk i tåget, det är inget folk på gågatan i bakgruden, Njaa skepptisk till att den är äkta, *Photoshop Host host*..
glömde alla målare norrgående linjen eller vad?
spöktåg? tidig morgon? whoa folket spekulerar för mycket? du är en plastig, konstig fejk? *sthlmboy host host* orka bry
varför ska man hurra över en datagjord bild ?
Jag stör mig mer på att så fort det är ett känt crew lr känd målare som lägger en panel lr vägg, å även om den e så jävla ful så de ser ut som om nån har lyft upp kannan för första gången så börjar alla här skriva att den e riktigt tung å hur fräsh som helst osv osv...!! För jävla patetiskt allvarligt liksom, bara för att de e en känd målare som lagt den betyder inte att den måste vara tung liksom, plus att alla i dom "stora crewen" kör nästan också alltid likadana stilar flera gånger på sina målningar!! och sen skiter jag i om denna är fake lr äkta, den är ful i vilket fall som helst. Bara för att man redan har kört så pass länge å visat va man går för så kan man fan inte bli så slapp å bara lägga upp nåt som ser ut som om dom inte ens kollat när dom gjort sin panel...typ dragit mössan över ögonen å kört!!! så fan ryck upp er nu å sluta bli kåta så fort de e en känd målare som lagt nåt, för de e verkligen inte alltid så feta grejer som vissa här vill få de att vara.
hahah "ya heard me" jävla toyhora lägg en wholecar själv istället för att sitta här? TOYTOY
Falsk. det är för ljust för att vara denna årstid och skulle den gjorts förut skulle du skickat den då.
aa jag har aldrig lagt en wc...de har jag inte!! lol....pfff va fan..du vet väl inte ens vem du snackar me heller hahaha !!! luffare !!
sthlmboy du är bra trög du. Det är inget folk i tåget för att sl kör inte nerklottrade tåg i trafik, och det är inget folk på gatorna för att det är tidigt på morgonen. Ya_heard_me började du med graffit i förrgår?
ÄBOD
Ya_heard_me. ja, visst borde fher ha en stil till varje panel?
Awaiting Beheadment and Mutilation
Rastahunden .
Äru helt körd eller ?
För det 1a :
Det är inget folk i tåget för att sl kör inte nerklottrade tåg i trafik HAHAHAHHA, driver du med mig ? Hur fan kommer det sig att det rullar då ? Då skulle man aldrig se rull som var i trafik, men det är ju det man gör ? Svara på det.
för det 2a.
Om denna WC gjordes på hösten, som man tar för givet att den är eftersom fotologen la upp denna bild 10/10.
och det är inget folk på gatorna för att det är tidigt på morgonen. Om det är så tidigt på morgonen så borde det väll inte var såpass ljuset va ? Eller är det bara jag som lägger märke till att det är mörkt vid 06.30 - 07.00 ?
Efter det börjar rusningen, det kanske du inte visste eller ? Och då är det jävla mycket folk på tuben kan jag säga dig..
Så du kan ju försöka förklara hur du menar.
du måste ju vara jävligt skadad om du tror på det du säger ?
varför leker du smart för? Du gör bara bort dig..
om vi säger så här, den behöver inte vara gjort nu bara för att bilden är upplagd nu. MEN målad är den ju ttill 100% ofta fher skulle lägga upp en bild på sin flogg som var "oäkta" det har jag väldigt svårt att tro...
Seriöst, tror ni att Fher skulle sitta och fejka en bild i photoshop och lägga ut på sin flogg? Han är väl en av de mest aktiva i Sverige och har inget att bevisa. Hade det varit någon okänd så kanske det hade kunnat diskuteras om den var fake eller inte. Fher har inget att bevisa. Han har kört en wholecar punkt slut.
haha ja du dom har väl inte en buff på varenda ställe som det står tubar på i Stockholm, eller?
ÄBOD
Producent
2009-10-12 00:53
sthlmboy ett tåg kan rulla "ur trafik" också utan påstigning, tänkt på det?
deluxe: Varför skulle de då endast ta ut vissa nermålade tåg ? Och varför skulle de ta ut ett nerklottrat tåg när det är "tidig morgon" , då är det ju rusning? Du vet väll att de kör de nerklottrade tågen på morgonen då man behöver alla tåg för att det är mycket folk.. Tappade i golvet..
Ok, ni som skriker "FAKEE". Vi analyserar det hela lite. Fråga 1: Varför photoshoppa bort folk från gatan? Fråga 2: Varför photoshoppa bort folk från tåget? Skulle man inte bara photoshoppat dit målningen? Ni som tycker att ljuset ser konstigt ut. Varför skulle man photoshoppa och trixa med ljussättningen? Klart den är på riktigt.
sthlmboy, bor du under en sten? Har du missat att det är SLs policy att ta ut tågen ur trafik oavsett tid? Sen att de alltid inte gör det är en annan femma, detta kan vara pga flera anledningar tex att de missat att någon backjumpat den eller. Men en wholecar är fan inget som gör på en backjump idag. Och de skulle aldrig ta ett tåg från en layup eller yard och köra ut det i trafik om det var målat, speciellt inte om det är en WC. jävla dumpucko.
Som retuschör så se jag absolut inget ovanligt med bilden, således är den "äkta" hur man öh taget kan ifråga sätta detta är ren idioti. Har man kört 1000+ paneler och närmare 100 wc så har man förmodligen inget vidare behov av att hävda sig. Konstigt ljus vart då? bilden är förmodligen tagen i somras
sjukt onemanwholecar på en gammal tub ! det är färg det finns inget att klaga på
sthlmboy oavsett vad du säger asså så vet jag att den där tuben inte är fake.. behöver inte säga mer ok?
Bilden kan vara från sommras ja, men varför har det väntas tills nu att lägga upp den?
noll4tre0: vem fan bestämmer när en bild skall läggas ut? =) fan folk är så jävla bortsämmda med foton på nätet, ut och måla motsvarand istället och se om ni vågar/klarar det. till er som tror den e manipulerad, tänk om! sthlmboy: istället för att starta rykten ta reda på fakta!
------------------------------- Tröttnat på Whoa? -> http://www.graffitiforum.se
Noll4tre0 - han kanske hittade bilden nu och hade itne mycket annat att lägga upp? han kanske inte har känt för att lägga upp bilden förut? Finns flertal olika svar man kan tänka sig,vet själv att jag inte har lagt ut /skickat bilder till någon när man kört förens någon månad efter bara för den har legat kvar på kameran och dammat eller bara lagt in skiten på datan och inte tänk på det för man har gjort något mer på samma kväll/natt som man vill slänga upp? Sthlmboy - Hatare? avundsjuk? har sett dig hata på ett antal forum/trådar (?) sjukt tråkigt iaf. för ser ingen sanhet i att falska en bild när han väl är så pass duktig och aktiv ( ingen större koll på killen men verkar som han är det) att hålla på med photoshoppa bilder. Fast detta är whoa, finns inget mer att säga eller diskutera över... / Tomv.
Sthlmboy,du är fan tappad i golvet när du föddes.Häng med i svängen så behöver du inte skriva efterblivna saker som gör att du ser efterbliven ut ...Tungt Fher
Den kan vara tagen i somras tidigt på morgonen då det e tomt med folk. brutalt !
http://www.fotolog.com/northernzone
Sthlmboy, är du helt jävla sjuk i huvudet, din jävla snorunge, tror aldrig jag blivit så sne på någon. DEN ÄR INTE FAKE. Den är antagligen gjord i en layup där dom sen har tagit den ur trafik och transpoterat den till närmaste buff, tidigt på morgonen, antagligen väldigt tidigt eftersom det inte är en enda luffare på torget i bakgrunden heller. Ditt äckliga svin.
Och varför i hela helvete måste det vara på hösten? Är du så jävla pantad att du inte kan fatta att folk lägger upp saker, dagar, månader och år efter att de har gjort dem.
Sthlmboy vad exakt menar du är fejk i denna bild???? Själv tycker jag att det ser ut som att bilden är tagen utav en riktig fotograf.. iaf någon med Öga för att plåta bilder! (:
-"Open Your Mind" din instängda egoistiska svenne!
brushaan . Som att jag ska bry mig om vad en hobbyturk tycker ? Tror du allvarligt jag bryr mig ett skit om du blir " sne" på mig eller ? DAMAGE P49: Du är nog tappad i golvet, kolla på din stavning.. " du är fan tappad i golvet när du föddes." Herregud... Haha Tomv: Varför skulle jag vara avensjuk på honom för ? Till skillnad från de flesta här så kan jag faktist stå för min åsikt och inte säga " Aah fan det är ju fher som gjort den där, då måste jag säga att den är bra, eftersom alla andra gör det ? jag är så feg så jag inte kan stå för min egna åsikt, men det behöver ju inte folk på whoa veta. " Hoppas du fattar hur sorgligt det är att man gillar någras verk bara för att de har lirat länge, det behöver knappst betyda att de eller den personen lägger bra saker hela tiden. Sen är det klart att det är respekt att lägga en wc, har jag inte sagt något om, Jag gillar inte målningen bara. Låt mig ha min åsikt, jag tycker den ser konstig ut och jag ahr rätt att säga min åsikt Punk, vafan är problemet, låt miig tycka det då, jag skrattar bara åt att ni är så jävla famekåta.
fruktansvärt forum, var några månader sen jag läste här sist och kom fram till precis samma sak. blir ni inte helt knäppa av att alltid skriva samma sak? någon dissar, någon försvar, han är toy, han är toy. och för att inte bli bannad, ball med oneman-wc även om jag inte tycker den är särskilt snygg. yo.
sthlmboy; Visst,jag respekterar att du står för din åsikt, men tycker bara känns som dom flesta trådarna jag har sett dig skriva i, har du antingen klagat eller hatat (?).
Gillar inte bara den för den, är inte helt 100 på graffitiscenen runtom i sverige, en av dom få målningarna jag har sett med fher just nu, och jag tycker den har sin charm.Fast visst alla har sin egen smak och stil när det gäller saker.
Att säga att den är bra för att just fher har gjort den och att alla andra tycker den är nice är en annan sak för åt den sidan så får man tycka vad man vill. Alla målningar faller inte alla i smaken, det går bara inte bara för någon i fame har gjort den, de fattar jag me!
den e fake! Tycker bilden ser "konstig" ut och tåget ser "plastigt" ut Sen så finns det absolut INGE folk i tåget, det är inget folk på gågatan i bakgruden, Njaa skepptisk till att den är äkta, *Photoshop Host host*.. Det var det som fick mig att säga de jag sa i förra inlägget. no more.
bless.
sthlmtoy. Den där meningen var 100% rätt stavad, sen om han har uttryckt sig inkorrekt genom att blanda nutid med dåtid är en helt annan femma. Och om vi ska vara såna så passade jag även på att lägga märke till din stavning på ordet "Avundsjuk" det heter "Avundsjuk" och inte "avensjuk", hade dock inte förväntat mig något bättre från dig om jag ska vara ärlig men ska du sitta och rätta folk på ett forum så kan du fan ta och stava rätt själv. Nr2. Ska du sitta och tala om för folk att en bild är fake så se fan till att ha kollat upp det samt fått det bekräftat innan. Den där målningen är 100% äkta, och visst, gillar man den inte så gillar man den inte, men det betyder inte att man behöver skriva hur dålig den är heller. Just den här målningen faller mig i smaken på alla sätt och vis, oavsett vad som står på den, det är en clean stil med cleana färger, den är välgjord, är gjord av endast en person och den sitter framförallt på en tunnelbanevagn. Slutligen, gör oss alla här en tjänst på detta forum att nästa gång du vill komma och spela att du vet något, ta då reda på fakta innan du börjar skriva för du har gjort bort dig så pinsamt mycket genom att börja skriva saker du inte vet ett jävla skit om, genom att försvara dig och dra upp helt irrelevanta grejer så som någons bakgrund, eller hur vida denne blivit tappad eller ej. Tack på förhand din pajas
.......
Som jag skrev tidigare i tråden. Kan någon förklara för mig varför fher skulle photoshoppa en wholecar och lägga ut på sin flogg? Det har bara varit okända folk som gjort det tidigare och lagt upp för att få fame. Behöver han bevisa något för någon?
haha oj oj , att folket orkar ! fan de dära va dock inte väntat , FÄRG =)
skit ska skit ha !! ..