Graffiti saker.
Tja skulle vilja veta vad ni har för graffiti saker, tex pennor vilket märke vilken storlek på udd, spray cans, alltmöjligt som har med graffiti prylar att göra. Men är de någon som kan någon annan graffiti sida som man kan köpa saker på än: Highlights.nu , Fatcap.se , Backjump.se, Peace där ute hoppas de går bra med alla tags och målningar, // Jerk in tha hood, yä!
Just writing my name Graffiti is not a crime,
Mest gold-burkar, typ alla sorters posca, två stora lådor med touch och sen allt annat junk man har samlat på sig, pennor och sånt. Köpte ett superbt skissblock på bokia igår, perfekt papper för touch, A3 format, lätt att ta ut papper ut blocket och kostade bara 75kr. Ska slänga iväg en order till HL på 3000 snart till ett jobb så det blir en hel del att ställa i hyllorna.
SMÅLAND!
Molotow premium elr High burkarna, Sharpie & Alpha pennor och skissböcker från HL och Curb servin. Händer även att jag kör med "New montana black" och clash och chromare såkör jag med Burner. Markers & squessers: Krink, grog, Molotow, montana, MR white/black. Stickers gör jag själv med hela klistermärks A4 papper 15 HELA ark 99 pix på Akademibokhandeln!:) / VA
Har lirat M black nu ett tag, men har börjat lira med molotow premium på senaste tiden, tycker de är skönare att köra med. Skiss har jag bara något häfte , kollegieblock eller vad som helst, köpte billiga tusch pennor, läcker inte igenom om man inte bombar med färg på samma ställe i 1 min typ,
köp självhäftande plast till klistermärken, finns i massa olika färger, kostar 60-80 kr/m. Finns i tapet/färgaffärer.
SMÅLAND!
Biltemekrom, Corostabil svart, Hagmans vit. Skissandet består av papper från skrivaren, och använder mig endast av bläckpenna.
Que sera, sera.
Okej tack så mycket grabbar, ja molotow premium är skönast jag bestälde en order nyss från backjump.se, med lite smått o gott. :)
du kan annars racka, mackar, mekonomen, jula,rusta, biltema större kjedjor där de säljer " allt" bara racka, ner innanför byxan,tröjan,väskan, UPPMANAR INTE TILL NÅGRA SOM HELST BROTT HÄR ! DU TAR EGET ANSVAR OM DU FÖRSÖKER DIG PÅ DETTA
www.henxs.com Har använt Montana Gold alldeles för länge, prövade nyaste black burken senast.
Denna gången blev det mtn 94 vilket jag är riktigt nöjd med. Några alien burkar mm finns också.
Resten är en blandning av posca,otr m.m
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Graffare
2009-11-08 18:38
en jävla massa skisspennor Ett par graffiti filmer och böcker och tidningar kommer lägga upp en order på 5000 på HL och de är bara graffgrejjer inga cans bara markers och flows och ink och stickers :D
Knark?
haha jag önskar ja hadde så mkt pengar nu. :)
Burner Chrome, Coversall (2), ironlak.
Burner chrome, coversall 2, montana black (både nya och gamla), montana gold, montana pennor med eget ink i, massa ink man fixat själv, ca. 30 posca, px-30 och lite andra pilot pennor, finns väl mer, kommer bara inte på fler saker nu...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare
2009-11-09 12:32
Pilot Silver :)
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
egen blandad rollfärg värd tråd yo!
allt funkar
guess what daddys bringing home 4 dinner nigga nuts n guts n slabs of humen meat mutherfucker.know eat
corprate express feet penna (?) 2st en uni posca feeet svart en montana pocket vit, har ngra typ tomma montana black oxå en artline 400 xf en liten pilot silvrig som drippar bra typ allt har allt utom inc till en hemmagjord burk/flaska/penna ska nog testa med målarfärg som man blandat ut med lite vatten, en polare sa att det skulle funka o.O
http://gbggraffpics.blogg.se/
Producent
2009-11-10 23:23
Allt som det kommer färg ur!
jhurdtasgbnbzmgzfr.
exakt allt testa dig framm så du skjälv vet vad du gillar alla målare kör inte med exakt samma grejjor först och främs andvänder du dig av det som e billigast eller gratis tex gå till din lokala miljöstation och ta roller färg dår var det är menat o kasta färg sen borde du skissa med en blyertspenna eftersom du verkar vara ny med allt det här är blyerts bra för du kan sudda om det blir fel
guess what daddys bringing home 4 dinner nigga nuts n guts n slabs of humen meat mutherfucker.know eat