I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

graffiti intervju

Vår Hiphop - Graffiti

2010-01-31 14:32

graffiti intervju

Sha
ja gör ett projekt om graffiti och ja ska intervjua en graffiti målare och fråga om hur han börja måla och så så hör av er ifall ni vill va med på en intervju?:)

2010-01-31 20:53
Sha!
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow

2010-01-31 21:39
shabba!
vore fett med häftigt och nice om du typ gjorde en sån här cool presentation av dig själv och sånt där du vet coola grejer samtidigt vore det nice om du använde lite punkter och kommatecken men det ville du typ inte göra.

Jobbigt att läsa det jag skrev va?
Ärligt, självdö.
Dags att ta in folk på min "kompislista" igen så bara att lägga till mig. (förutsatt att vi snackat då).

2010-02-01 18:01
Go monkeywriter!
Intervjun kommer ju uppenbarligen suga (rent textmässigt). Då blir man ju inte alla pepp på att ställa upp.
Call me Mr. Tibbs

2010-02-02 06:53
Sparka upp grund frågorna här så blir det nog lite lättare för dom flesta att avgöra om dom skulle kunna tänka sig att ställa upp.
Och berätta lite om du själv så att man vet vem man har att göra med, är det ett projekt för mellanstadiet eller är du ungdomsrepporet på någon av Sveriges alla graffiti hatande tidningar? Vad är det du vill att målaren ska ställa upp på?
Prorsum! Pro rege et patria!<br>

2010-02-02 09:07
Monkeywriter WORD!