bakåt spårning av tags

Vår Hiphop - Graffiti

bakåt spårning av tags

hur starka bevis är det om snuten säger i förhör efter man torskat att dom spårat ¨färskatags med samma färg och pennbredd som du hade på dig då du torskade?

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
ingen erfarenhet av det, men magkänslan säger att det borde vara lätt att komma undan med att neka
Just because i stand over you don't mean you understand me
det finns ingen med erfarenhet av detta?
du kan ju ha hittat pennan/burken på marken. antagligen inte men det blir svårt för dom att bevisa motsatsen.
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
Polisen säger ju allt för att sätta dig dit. Polisen e din fiende.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dem kallar dig på förhör för att du ska snacka, om du håller tyst klarar du dig. Bevis har dem inte, för i sånna fall hade du varit fälld för brottet! Knip käft, snuten är inte din bästa kompis!
Klotter är nått fint, typ som att mista sin oskuld
har dem bevis så är det bara att luta sig tillbaka hålla käften och vänta på att böterna ska rulla in.

har de inte bevis så är det bara att luta sig tillbaka och hålla käft.

oavsett vilket så är det bara att luta sig tillbaka och hålla käft.
håller med de som Soma säger..

luta dig tillbaka och håll käften så kommer allt gå bra..
dom måste mer eller mindre ta dig på bar-gärning när du dra för att dom ska kunna bevisa att d är just från din liknade penna som linjerna dragits med..

känns som det är rätt lugnt..!

jag har erfarenhet av det från december 09
dom kan inte bevisa ett skit om dom inte tatt dig typ i en tunnel med blöta tags i samma tunnel med pennan du hade i fickan
neka!!!!
lite sent att lägga dena komment nu men..
bra till nästa gång!
peace
http://www.fotolog.com/onlyfreights
När dom kommer med sånadärna snilledrag i diskussioner typ "vi har hittat spår som knyter dig till platsen" eller typ "din penna är samma som denna" är det bara för att du ska ge dom ett finger. Det dom är ute efter är att ta hela din hand och köra upp den i röven. Kom ihåg det.

Kom också ihåg att oavsett vilken form av teknisk bevisning dom skryter med har dom troligtvis inget på dig, annars hade dom inte suttit där och påstått sig veta men erbjudit dig en chans att komma undan... precis som nämnts tidigare.

Alla former av mer avancerade CSI-påhitt dom påstår sig ha tillgång till har dom budget för, det är deras jobb att hitta den skyldige, det får dom betalt för. Vad ska dom göra? Lägga tre månaders arbete på Linköpings krim-labb för att hitta high-tech bevis på din inblandning? Glöm all sience fiction, detta är sverige och inte nazityskland... och polisen har ont om pengar, tid och folk.
Att tala är bajs, att tiga är silver, komma undan är guld.
Jag hatar internet.
OfattbartDjup hahaha jävla sköning!:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

detta kallar jag bakåt spåning
csg<3
väktarn sa att han såg snubben gå på ena stationen, Väktarn hade inte sett hnm klottra. Väktarna random searchade hnm några stationer bort, hitta en burk.ringer snuten. Snuten kör tillbaks och letar vid första stationen. Väktarn sa vart han hade vart. hitta samma färg brevid stationen = torsk.
Inge vittne, ingenting. Bara samma färg.

Gött samhälle!
whoa är inte en community, det är en livstil.
stakkarsråli

På riktigt? Det var inte så att han erkände för att han kände sig fast och överbevisad? Det är ju jävligt lätt att göra det när dom väl börjar med sitt "vi vet ju att det är du, alla bevis tyder ju på det, du kan ju inte neka till att ett plus ett blir två? Vill du verkligen gå igenom hela grejen med rättegång och ändå åka dit? Det blir billigare såhär dessutom. Kom igen nu, gör det rätta bla bla bla!"
Det krävs ett erkännande eller att man i domstol bortom rimliga tvivel bevisas skyldig för att man ska åka på torsket, eller? Eller har man börjat syssla med summariska domar? Ivf kan man alltid överklaga, det tar tid och är säkert skitjobbigt för alla inblandade att bara komma ihåg alla detaljer...

Nån som kanske kan det här med juridiken bättre men jag har för mig att det inte är så att det helt summariskt räcker med att ha setts kring platsen och att man har en burk med sig. Har man caps som är kladdiga, färsk färg på fingrarna etc blir det plötsligt svårare att fortsätta vara hal som en ål, men har man handskar på sig när man kör och dumpar capsen om det osar bränt så har dom ju genast färre hållhakar på en...

bara för att länsman lägger handen på axeln och säger följ med här så betyder det ju inte att du är stekt för det. Blåneka är som sagt bästa alternativet om man har svårt att hålla munnen stängd. Med lite tur och lite is i magen så kan man komma långt.
Jag hatar internet.