Rull Upptåget

Vår Hiphop - Graffiti

Rull Upptåget

Yo!

Såg ett målat upptåg idag vid 12.23 tiden åkandes mot Upplands Väsby vänstersida färdriktningen. Satt en stor "Torsten Flink" i krom och grön fill. och en NRG i ljus grön fill och mörk gröna lines, med blå svart bg. signad hfus och nrg, fast övertejpade. Sågs igen kl 13.05 tiden åkandes mot Uppsala.

Foton finns till förövarna.

(Inlägget ändrat av _-bacteria-_ 2010-10-06 09:38:00)

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Såg den också, har video och foton,
Materialet jag fick var dock inget att hurra över. Blev tvungen att ta emot skit från den förbannade konduktören och en gnällig kärring som sa att man inte får fotografera på stationer.'

Någon som vet vad dom menade med "Torsten Flink"?

har väll sett sökarna och kom inte på något annat att skriva? :P
www.fotolog.com/proffs
kul med gammel-torsten!

Det lär ju höra ihop med nåt crew/tagnamn. Tyckte att stilen påminde jävligt mycket om tomcat..
Crüel town, it's a Crüel town...
Antagligen bara som en hyllning till Torsten Flinck.

Tyckte att stilen påminde jävligt mycket om tomcat

Haha skojjar du eller? tomcat kör ju förfan New-york throwup style på sina grejer, inte ett dugg likt den där panelen som för övrigt var helt vanliga straight letters
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sågs även idag!
rullar fortfarande. rullade in på Gävle C för ca 5min sedan, vänster sida färdriktningen från uppsala, dvs dom har vänt på tåget.
GROG-PAINT SPECIAL OFFERS:
En flaska Grog Paint refill 250ml för ynka 60kr
Två flaskor Grog Paint refill 250ml för endast 100kr!
rullar fortfarande. rullade in på Gävle C för ca 5min sedan, vänster sida färdriktningen från uppsala, dvs dom har vänt på tåget.

Såg också det idag 2 gånger. Blev lite häpen av att dom vänt på tåget, varför gör man en sån sak?:S
Kul att de får sitta :)

hyllar dom honom som skådis eller för hans fantastiska sångkunskaper?
dom vänder alltid på upptåget när det blir målat och rullar mer än en dag...

Tror jag såg den i GävleC också. Lite sent att svara på denna topic dock. Riktigt fet panel.
Alcoholic.