Married couple i mörby

Vår Hiphop - Graffiti

Married couple i mörby

Sågs rulla ut tidigare idag var en överfet grej!! stog CL, 007, TM crews? allt i färg (blå,grön färg med röda detaljer och grå 3d samt svarta lines) med transformers figurer mellan texten. Big up! var något av det fetaste jag har sett i wc väg på senare år..

Finns bild till dom inblandande, postas även till någon tidning om inte någon inblandat har något emot det!

Hate the players... Love the GAME!
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Ser fram emot att få se detta vart än de nu blir, förutsatt att detta är sant.

Inga kort postas eller skickas någonstans.

Mvh
/ 007
It´s the 007..Bling, Bling BabY!
BRA GRABBAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoppas moderatorerna håller koll på denna tråden.. är väl bara en tidsfråga innan någon jävla skitunge lägger upp bilder...

men fett annars, kul att det körs!
Whiskey & Cola !.
Har aldrig förstått varför man skapar en tråd om man inte ska lägga upp bild eller dylikt. Men sen har jag aldrig förstått mig på 08'or heller.
 http://www.youtube.com/watch?v=oBIxScJ5rlY
word på det, iofs så kanske någon vill fotta men är inte det samma sak då med bild? Sen tas de ur trafik efter 33 sekunder så då kan väl tråden kastas? Eller är det en internet-fame-grej jag inte förstår?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag fattar varför, men jag berättar inte :)
Jag hatar internet.
EVDB, är det emot reglerna att bilder läggs upp?
SOMA, tror inte det..
men om inte förövarna önskar både det inte ske..
peace
http://www.fotolog.com/onlyfreights
Om förövarna inte vill att folk ska se deras verk så kanske förövarna borde måla på ett plank i skogen istället för på offentliga tåg.
Soma . eller så lär man sig att respektera folks vilja din jävla snorunge
"Det behövs många sprayburkar för så mycket färg. De måste ha gjort ett riktigt nattinbrott i en butik, för så många burkar snattar de inte under jackan."
Lägg ner tjajet om bilder.

Liknande inlägg kommer hädanefter tas bort!
spliff macht frei
Jävla tjat om bilder hit å dit.
Varför målar dom tåg tror ni? Nu kommer det chockade svaret... FÖR det ska synas?
Vill dom inte ha bilder eller dyl på internet får dom ge fan i tågen. Jag kanske inte vill se klotter på tåget? Sluta klottra på tåget då? Man förstår att ni är klottrare så mycket som ni buffat chrome. Låt bilder synas eller låt bli att måla på tåg. Shit asså...
(regga mig endast för skriva detta inlägg för man ser hela jävla tiden en massa snorungar som vill leka delaktiga i missionet och säga att bilder inte få läggas upp)
Graffare

2010-03-15 21:18
Hur kan det vara ett married couple om det är fler än två crews?
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
eller så lär man sig att respektera folks vilja din jävla snorunge

ska nån som sysslar med graffiti verkligen uttrycka sig så?
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Stångådalsbanan, kasta inte sten i glashus. Förmodligen vill de inte att bilderna ska synas för att de vill skicka in bilderna till någon tidning. Grejen är att jag inte vill betala för något som är gratis. Jag slår vad om att inom ett år så kommer dessa "lägga inte ut några bilder" bilder finnas med i någon tidning och då kommer ingen gråta om att man inte ska publicera.
Men fortfrande, vad är syftet med tråden?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Om det stod CL vill jag gärna ha en bild, för mig veterligen har ingen i CL varit med på den.

Married couple=wholetrain enligt vissa här inne.
wholetrain = alla vagnar på ETT tågsett sedan om det är 3,6,8 eller 10 spelar mindre roll.

dock håller jag med om att det är tveksamt att kalla en tvåvagnars pendel för wholetrain men som ordets inebörd så skulle det faktiskt vara ett wholetrain(helt tåg)
-------------------------------
Tröttnat på Whoa? -> http://www.graffitiforum.se
Totalmytomani...

2 vagnar=inte wholetrain
Married couple=wholetrain enligt vissa här inne.
_-bacteria-_

Det är inge tjat, min simpla fråga var varför man skapade en tråd om ett rull om man inte lägger upp bilder? Och om jag inte missförstår whoa helt så är de ett diskuteringsforum? Sluta skapa meningslösa rull-trådar om ni inte har något att visa upp. Men det är ju bara min åsikt.
 http://www.youtube.com/watch?v=oBIxScJ5rlY