I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Rolig farbror

Vår Hiphop - Graffiti

   

2010-04-15 23:20

Rolig farbror

Jag och en vän skulle ut på en nattlig throw-up kväll , och bestämde oss för att ta med oss cyklar ifall det skulle bli knas eller något dylikt. Vi cyklade till en tunnel vid ett bostadsområde och började dra upp linjerna. Efter några sekunder ser min vän att det kommer en person lite längre bort som går emot oss, fast vi ignorerar personen och fortsätter. Plötsligt har personen ( Som var en farbror i cirka 60 års ålder ) kommit in i tunneln och säger:

Farbror : Jasså , är detta vad ungdomarna håller på med nuförtiden.

Min kompis : Hehe, japp.

Farbror : Tycker att det blir jätte vackert med lite konst i en ful tunnel som denna.

Jag : Tackar! Den blir mycket finare.

Sedan var vi klara och tänkte sticka men..

Jag : Aja.. men nu ska vi dra, ha en trevlig helg!

Farbror : Tack detsamma, men vänta.. får man testa att skriva något?.

Jag: Haha jafan.. ( Skrattade lite )...

Jag gav den äldre mannen en burk och satte mig på cykeln. Han skrev " Carl " med en fin skrivstil och gav mig sedan tillbaka burken och sade " Inte lika fint som erat men, hehe ".. Sedan sade vi åter hejdå och lämnade tunneln.

Detta var nog den sjukaste kvällen jag har varit med om , borde finnas mer av sådant folk!

Bless.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.