I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2010-05-20 22:35

Historier!

Tjenare!

Tänkte att droppa en tråd som handlar om sköna kvällar när ni har varit ute och bombat/målat . Alltså nu menar jag inte när ni körde en tag på ett träd i något fame. Utan när ni har varit ute och har fått upp riktigt mycket tags/t.ups/målningar , kanske lite knas historier osv. Och skriv nu så att man fattar gott folk , så att man får en bild i huvudet hur stället ni är på och hur resultatet ser ut.

Kan själv berätta en liten godnatt saga för er.

Det var en härlig sommar kväll 2009 , klockan var cirka halv 3 på natten och man hade nyss softat på en strand med sina polare och knäckt ett par öl . Det var relativt varmt ute och hade nyss ringt en polare för att höra om han ville med och köra en målning eller något. Han svarade ja , och mötte upp mig vid ett bostadsområde 10 minuter efter samtalet jag hade med honom. Vi drog oss ner mot Centrum för att kolla ifall vi hittade något schyst att lira på. Efter någon kvart hittade vi en barack som stod vid ett par lägenheter som hölls på att renoveras. Vi bestämde oss för att köra en varsin throw-up med gul fyll och mörk blåa lines. Vi var ungefär klara med fyllen samtidigt och började dra outlines med plötsligt hör vi att en bil är i närheten och kör relativt fort. Jag säger " Tror du att det är snuten ? " till min polare med en låg ton . När han ska precis svara ser jag en polisman springa rakt emot oss och jag säger " SHIT , ainaknas ainaknas...." Vi springer iväg som ett par galningar och medans vi springer börjar min polare att Wave:a ett ett par byggnader. Efter 10 minuter var vi långt borta ifrån polisen och pustade ut . Jag säger " Haha jävla idiot att wave:a husen när polisen var bakom oss ". Han säger " Haha rööjjj mannen rööjjj ". Vi båda skrattar och bestämmer för att dra hem till honom för att sova .

Typ sådana historier menar jag , är faktiskt kul att läsa när folk har haft jävligt roliga kvällar. Peace.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.