Retard Episode1 Trailer

Vår Hiphop - Graffiti

Retard Episode1 Trailer

Kommer när du minst anar det.........................................................

http://www.youtube.com/watch?v=Tys8zjgabNQ

http://www.youtube.com/watch?v=Tys8zjgabNQ

PUMP UP THE VOLUME

(Inlägget ändrat av Legoland 2010-07-07 10:52:42)

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
släpps den på youtube/google videos osv.. eller måste man köpa på t.ex HL ?
http://www.location-strawtown.tk/
http://www.fotolog.com/strawtowstreets/
helt jävla cp. fyyfan vilket ös.

denna e efterlänktade KÖÖÖÖÖRBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

helt underbart! pepp!
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
Dra åt helvete vaaaaad hääärligt! äntligen!!!
Rappare

2010-06-07 20:03
Såg den precis och tänkte dänga upp en tråd men nån hann före :D

Kommer nog bli fint med STHLMs-action igen!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Yes! När släpps den?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"när du minst anar det"

bland dom sämsta trailers jag sett. man kanske borde ha lite kunskap inom filmredigering innan man ger sig på ett projekt

asså SiegHeilSatan .. va ere för kommentar du droppar? ingen bryr sig om filmredigering vi vill bara se sthlm graff. lovar att du e en csgare
Randomz ?
"Fan vad skön den här är!" är ju bara skönast! :D
Klotter är nått fint, typ som att mista sin oskuld
jag tyckte den var riktigt lockande faktiskt... bra målare och verkar vara skönt ös i filmen också... tror det kommer bli bättre än det senaste som släppts...
"vem vare som kasta" Hahah
hoppas på möe jagande av poliser, sådant är spännande :-)

Klippningen var det inga stora fel på. Dock förstår jag inte detta med mycket drag?
Mest skräp i mina ögon och ingen riktig action.
Äger dig som staten
tror att film skaparna inte vill visa allt för mkt av vad som ska komma , men tror på att det kommer va bra drag i denna rulle

tror att film skaparna inte vill visa allt för mkt av vad som ska komma , men tror på att det kommer va bra drag i denna rulle

Prick så!
e man avis på att de körs mkt kan man alltid sitta här och dissa och hitta fel.. antingen e de fel på filmredigeringen, eller så e de fel på det som körs i filmen...... hopplöst att inte bara kunna svälja stoltheten o inse de här e nice...............

Yeah! Det kan inte bli fel med BST och 40+

Jag gillar det. Och om jag gillar det är det bra!
tillbaka utan stil
SiegHeilSatan palla klaga idiot
exakt vad alla på detta forumet längtade efter!!
denna ska införskaffas utan tvekan!!

Älskar när folk gör fula backjumps med mening !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du är ju pantad mannen, fo real
tillbaka utan stil
Jag det är väl så det blir när man slår sig själv för mycket när avundsjukan kommer fram.....
så jävla härligt att det körs, såg en panel av BSTY2K idag i telefonplan:)
det var inte jag
det ska bli spännande med en ny rulle..
din syrra smeker vaktkuk! /yoclickclackgang
Yeah! Det kan inte bli fel med BST och 40+

Jag tycker nästan tvärtom, sen k*** (joinat?)/börjat lira med BST har det bara resulterat i massa jävla FOR, 40+ och även HEJ målningarna från samma person som vairt förjävliga imo. Känns som lite CP wannabe över hela 40+, FOR grejen :/
Dock bara min egen åsikt, har full respekt för din..
 www.rtjcollection.com
Bra bra

Tungt! Såg riktigt tjusigt ut. Längesen man såg en intressant film.

verkar sjukt grym.

foooor 40+++++
När kommer skönheten ??
Klotter är nått fint, typ som att mista sin oskuld
Fan va gött! Bring it on!
...
SJUUUUKT gött att det äntligen händer lite nya grejer för den svenska graff- scenen.. än är jag inte gammal o vis men försöker hänga med för fullt !!
kul och se lite nytt folk, eller rätta mig om jag har fel !

NICEEE
I can still hear the Canz shacking in the dark train yard...