Reptoid#7 trailer

Vår Hiphop - Graffiti

Reptoid#7 trailer

Vet inte om det finns tråd redan, fick mail om den idag iaf.

håll tillgodo

GROG-PAINT SPECIAL OFFERS:
En flaska Grog Paint refill 250ml för ynka 60kr
Två flaskor Grog Paint refill 250ml för endast 100kr!
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
ser fram emot numret :)
Pinsamt...

Vad har arise gjort för stockholms-scenen? Kör ju knappt ..

Han har ju fet stil? vad gör du själv för stockholmsscenen?
den som kör nånting i huvudtaget i den där tidningen är Vifl typ, alla andra vill bara glännsa lite extra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
trainkill

Har jag sagt att jag gör nåt eller?

Nej, men det är jävligt lätt att gnälla på dom som kör mer än dig att dom inte gör nått..
DISKOPOLO: Vart ligger logiken i det du just påstog? Ingen annan än vifl målar, men ändå har vi kort på ca 300 målningar i tidningen?
Reptoid Magazine - 100% TRAINS!
DISKOPOLO: Vart ligger logiken i det du just påstog? Ingen annan än vifl målar, men ändå har vi kort på ca 300 målningar i tidningen?

Det är alltid någon på Whoa som ska säga emot, så är det bara,han har helt enkelt inte kolla på dom andra.
Ser nice ut ju!
yo hiphop r'n'b

trainkill..

Vi behöver inte ta den diskussionen här överhuvudtaget.
Men du vet ingenting om vad eller hur mycket jag kör.

din_mamma87 P22
-"vad gör du själv för stockholmsscenen? "
-"Har jag sagt att jag gör nåt eller? "

Med den meningen säger du ju själv att du inte gör nått. Nej jag vet inte vem du är, men när du slänger ur dig en kommentar som "Har jag sagt att jag gör nåt eller? " så är det lätt att den tolkas som precis vad du skrev, att du inte gör nått.
ReptoidMagazine

Ja och Vifl är väll den ända som målar och har tillräckligt med bilder för att skicka in någon utan att visa allt han gjort
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
I mina ögon så är Arise en av dom som verkligen kör sthlm nu för tiden.

Big up!
whoa är inte en community, det är en livstil.
cool, fan kom precis på att jag inte ens vet om jag sett ett fysiskt ex av er tidning nångång, kanske ngt av dom första...verkar rätt cool uaaaaaaaaaanset
sant vad fan har arise gjort för stockholmsscenen..
arise kör iallafall.
en av dom som ligger i för tillfället. dessutom är hannågorlund egen och gör nått som få andra gör. det ska väll ges kredd eller
Andres.

FUCKKENEFÖREVIGT
Den svenska avunden. Man måste inte rädda världen med sin stil för att förtjäna att stå i en spotlight i min mening iaf. Det räcker med att man kör o kör bra grejer. sen om han inte kör 15 paneler i veckan kan varken ni eller jag yttra mig om, och jag bryr mig inte heller, ska bli kul o läsa om han ändå. Iaf jag värderar folk som börjar, har en egen stil o inte har arsles kromare från 2001 utan överdel som stil-ideal.
Ja arise kör väl bra mycket mer än tex ifus---------
frågan är inte vad arise gjort för stockholmscenen utan vad han KOMMER att göra. Orka dömma någon som precis börjat bli stor.
Rappare

2010-07-29 11:54
Jantelagen?
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
kan ni inte länka lite av arise jag har aldrig ens sett tagen eller hört ngt...hade vart fett
Jag tycker då att det verkar som att Arise kör på rätt bra utifrån det jag har sett och hört. Sen misstänker jag att folket bakom Reptoid, precis som alla andra som gör tidningar, bryr sig föga om en handfull muppar på Whoa inte tycker att folket som intervjuas/får specialer har "gjort något för Stockholmsscenen".

Ni som inte känner arise ska fan inte säga ett skit om hur mycket och vad han kör.
Bara för att han inte hänger ut allt han gör på fotolog som alla andra gör så kör han inte? Idioter.
"finns inget dåligt med knark (hash,grönt) rökt det själv i ett år nu o jag mår susen!!
röka o måla e grymt!!" - Jaojao
han skickar in till tidningar,han har både fotolog och streetfiles.dags att öppna ögonen lite..
den som kör nånting i huvudtaget i den där tidningen är Vifl typ, alla andra vill bara glännsa lite extra

haha som inte Omgs kör på...... dags och haffa nya brillor kanske..
Hoodrabbit, du kanske borde öppna ögonen själv och läsa om vad jag skrev.
Bara för att han inte hänger ut allt han gör på fotolog som alla andra gör så kör han inte?
"finns inget dåligt med knark (hash,grönt) rökt det själv i ett år nu o jag mår susen!!
röka o måla e grymt!!" - Jaojao
haha, lätt bästa forumet..
Que sera, sera.
alla hyffsade målare som piecar på galna spots och på tåg oavsett region tycker jag ska få synas, gillar de flesta målare som kommit fram nu på sista tiden som rockar tåg, vet hur galet de har blivit och gillar de dom gör, så om dem tar fram de som inte har kommit fram än, och de som har gjort det är ju suveränt, ska bli kul o se
k3 : Word. Men dock så är det ju så också, att såfort någon ny börjar lira tåg, (Då menar jag folk som hållit på och lirat väggar o gods i några år och inte toys.) Så blir det ett jävla liv och folk blir uthängda som toys även om det dom gjort är svinfett.
Det är väl svårt att acceptera nytt folk som lirar stål antar jag.
Men jag säger som det är , En bra panel är en bra penel, vem som än har gjort den.
Que sera, sera.
Reinfeldt P15,, jo exakt, har lirat några stycken i mina dar med, men nu förtiden så är filmkameran allt,,, tycker att allt "stål" e värt o se eftersom risken för torsk e stor, och nu har väggar blivit nåt år för mig eftersom man fick en torsk 2005 vi var med på commuter madness sen dess har de varit lugnt, med tåg, vart en 10 panels per år,, jag vet hur de har blivit haft 3 bekanta som torskat de senaset året bara i bergslagen, de e säkrare o pieca stationen än tib:en, heelt sjukt,, men de är bara o köra på
Kul med stash, gillar hans det mesta han slänger, dock diggar jag inte hans handstyle alls, men så är det bara. Han har lagt ett par riktiga tårtor vad jag har skådat!
som du säger, Filmkameran är allt. dom som någon gång setts i en film är guld.
vill ju inte outa någon speciell, och tänker inte på någon speciell heller men det jag menar är exempelvis att någon "filmskådis" lägger världens kastrullfull panel, och då är det Skitfett i allas ögon, medans någon okänd shuno från typ urkeljunga lägger värsta brännaren i färg, då är han toy för att hanns namn är okänt. Svenska graffitimentaliteten. yäää. jag hatar inte på scenen, men vissa är ba för mkt alltså.

Pz
Que sera, sera.
svenska jantelagen. bombar du inte tub i nyaste graffklassikern så är du ingen. skickar du dina bilder till tidningar e du någon, men laddar du upp dina bilder på nätet e du toy, oavsätt vad du presterar. sverige i ett nötskal. kolla på på filmerna som gjorts. folk gillar wufc för dom bombar tuben. HUR MÅNGA bombade tubar har du sätt av dom under 2000 talet? 2? 3? och det har varit samma som dom filmat o blivit kända över. aktivt? bedöm själva. objektivt? nej inte ett dugg.
Ser bra ut som vanligt..
Crüel town, it's a Crüel town...
trevligt
Andres.

FUCKKENEFÖREVIGT
Tidningen finns nu hos UP och highlights. Njoy!
bra bilder, trist med arise intervju som inte ens var en halv sida och bjöd på fler halvfärdiga målningar än färdiga.
trainkill:undrar varför du ser fram i mot att läsa tidningen?Du ser ju ändå alla bilder och får läsa allt innan dom som köper den i butik så......;D
"This is what we stand for......hardcore shit"
_regina_: har ej sätt tidningen än, beställd så den borde skickas imorgon. vet inte vart du får dina källor ifrån, men du borde nog ta och sluta förlita dig på dem.
trainkill spelar ovetande som vanligt...

Vad är det för låt som spelas i trailern?
lite anorlunda nummer men passade min smak till 100%
http://www.graffitiforum.se <- Party!