Montana hardcore.

Vår Hiphop - Graffiti

Montana hardcore.

tja.. jag undrar om det finns någon som vet om det finns affär i stockholm? och nej, jag vill ha seriösa svar och inga jävla post om * GÅ O LETA SÖK PÅ GOOGLE osv osv * , jag har letat och hittar inget, jag hittar bara ib wahlström som inte säljer till omyndiga och homeboy finns ej längre.

det var inte jag
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
duger det inte med montana gold och black på high lights?
snart vinter ju då funkar ju inte hardcore.
fast dom säljer ju visserligen inte till folk under 15 eller vad det är.
men du kanske kan hitta nån som kan langa åt dig

på medis
Östgötagatan 16
116 25 Stockholm

st eriksplan
S:t Eriksgatan 64
113 20 Stockholm
Andres.

FUCKKENEFÖREVIGT
jo det duger jävligt bra med montana black/gold/extended/basic.. men jag kanske vill testa lite nya burkar som jag aldrig testat förr.
det var inte jag
du är en otrevlig slyngel.
testa att föra in nya burkar i valfri kroppsöppning också.
fan.
Andres.

FUCKKENEFÖREVIGT
jag visste inte att jag var otrevlig för jag sa jävligt..
det var inte jag
Ett enkelt svar då. Nej. Det finns ingen butik i stockholm som säljer hardcore till barn. Be din mamma köpa åt dig på IB wahlström då?
GROG-PAINT SPECIAL OFFERS:
En flaska Grog Paint refill 250ml för ynka 60kr
Två flaskor Grog Paint refill 250ml för endast 100kr!
nej .
det var inte jag
vadå homeboy finns ej? Homeboy/Lifestyle finns på fridhemsplan,köpte mtn hardcore där för ett par dagar sedan.. Fast dom burkarna är ingenting jämfört med montana black/gold
asså nya black e ju helt underbara men ja föredrar nog hardcore mest ändå.. men asså man måste ju inte beställa från sverige.. beställ hardcore fron tyskland eller nåt på nätet
Ingen mera rosa banner
shader, ge mig adressen till lifestyle/homeboy
trodde fan aldrig att homeboy skulle finnas igen
det var inte jag
fridhemsgatan 38
t-banan fridhemplan

Mån-Fre 11-19
Lördag 11-17

08 -217 117
ska fan ta o dra dit!!! tack för svaret shader!
det var inte jag
Sommar erbjudande av Original hardcore montana cans från barcelona
12 för 360 sek endast denna vecka

fridhemsgatan 38
t-banan fridhemplan

Mån-Fre 11-19
Lördag 11-17
se info på (url link=http://www.homeboy.se)www.homeboy.se(/url)<br>
Eller så handlar du av typ Henxs och får dom billigare per canna och slipper allt stör och krångel som är nära sammanbundet med utvecklot på homeboy?

Nu kanske inte utvecklot finns kvar på homeboy (alt. han har lärt sig styra sitt handikapp och vara en ngt så när ärlig affärsman) men det ska ändå sägas att jag har hört folk använda hans namn som svordom och uttryck för besvikelse.

Jag hatar internet.