@Doktordöd: Ja, om man lirar aktivt och lever för det som TS får det att framstå som att han gör - så borde man inte ha några vidare problem med att skaffa kontakter. Om man är en writer så drar man sig automatiskt till andra writers - så har det varit för mig och många andra i alla fall. Lets face it, om man vill få kontakt med andra writers och lirar aktivt - så kommer man få kontakt med andra writers. Tror dock inte att en writer med koll skulle påstå att whoa är det enda stället personen kan vända sig till - när det finns både flogg och fames. Ja, jag tycker att det är likadant som att kalla graffiti för klotter - i mina ögon så borde han använda rätta termer ifall han är en aktiv writer. "Jag började rita för 1,5 år sedan." - Shit, vem säger så? det är inte ens graffiti-relaterat. Tycker att det är en extrem tabbe när man försöker utgå ifrån att vara en bra writer. OnT: Det är inget fel med att lira själv, det är bara till din fördel. Men ja, jag förstår hur du tänker - det är alltid skönt med gemenskap och samarbete. Ett tips om du ska börja med flogg dock: Avslöja inte någonting på dina bilder - tro mig, CSG kan spendera hur mycket tid som helst på att leta efter ledtrådar. Grönvästarna dedicerar trots allt sina liv till detta jobb som dom har. Du får gärna dela med dig av floggen här när du väl har lagt upp den! =)