I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tvätta bort tag

Vår Hiphop - Graffiti

2011-02-20 23:56

Tvätta bort tag

Vore schysst om någon kunde hjälpa mig..
Jag måste tvätta bort lite grejer jag skrivit i ett trapphus men jag har ingen aning om hur jag ska gå till väga.
Hon som bor där tänker inte vara tyst, så det vore rätt praktiskt för mig om jag kunde tvätta bort det själv istället för att behöva betala, för det kan jag inte göra..
Det jag har använt är en flowpen, on the run.
snälla hjälp mig.

2011-02-21 01:43
1.Svinto
2.Suddgummi(Kan låta dumt men funkar allafall för mig)
3.Cellulosa(Tror de heter så eller liknande namn)
4.Aceton

Ta de lugnt, kommer gå bort med Svinto. OTR-ink brukar ju ändå vara sämst.

(tag med vatten för att snygga till efteråt.)

2011-02-21 06:40
Tack som fan.. :)
Haha, ja. kollar upp det där, cellulosa. Fattar inte riktigt vad det är eller var man får tag i det?
Men jag kör med svinto, suddgummi och aceton, se hur långt jag kommer. :)
tack igen.

2011-02-21 09:30
Men dumj-l...cellulosa är en växtfiber, har inget med graff eller borttagning att göra!! Allt du föreslår kommer att förvärra skadan!

Köp ett klotterborttagningsmedel och följ instrukltionerna för borttagning. Använd INTE aceton eller svinto, då förstör du underlaget..

2011-02-21 13:36
Hahahah, hade varit roligt när de blir värre.

2011-02-21 14:52
ja, verkligen jätteroligt..

2011-02-21 15:50
När jag använt cellulosa så har de funkat.

Trainkill, OK!

2011-02-22 14:38
Men för f-n...är du helt dum i huvudet?? Cellulosa är en kolhydrat/växtfiber!! Det är inget flytande borttagningsmedel!

2011-02-22 17:39
Cellulosa förtunning fungerade, sen kanske de har med underlaget att göra varför de gick bort. Ja, jag är nog helt dum i huvudet och lever tydligen i psykos eftersom jag uppenbarligen inbillade mig att de gick bort.

2011-02-25 15:34
eller så köper du lite målarfärg (samma som är i trapphuset) och målar över med en pensel,
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-03-28 22:08
om du kör färg tinner (cellulosa) riskerar du att färgen under försvinner med ...
cash is King!

2011-04-04 11:48
Jag hatar internet.

2011-04-04 12:56
OfattbartDjup, haha bra/nyttig länk. för man springer ofta runt med ags/ags gel å några wipes på sig ;P var fan får man ens tag i det?

cellulosa ÄR växtfiber. google rekommenderar cellulose thinner som en nära träff till vad ni ungdomar refererar till som cellulosa (thinner).

//Yde - instämmer med ofattbart
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2011-04-05 11:20
Huvudsyftet med den länken var att kunna kolla vad medlena heter och vad dom är lämpliga till och så kunde man googla det själv för vidare frågor, det där finns i detaljhandeln också, byggfirmor och större färgbutiker. Vem vet, graffitibort kanske kostar gratis?

Jaha, så cellulosa är googleslang för lacknafta? Jävligt street hörni...
:)
Jag hatar internet.

2011-04-05 12:23
Biltema har ju nåt som heter Klotterborttagare, en sån styrde jag och buffade min balkong med efter ett litet missöde, Funkade kanon. Spraya på, låt det dra lite, sen skrubba, sen vatten, skrubba, torka, borta.
Que sera, sera.

2011-04-05 12:26
edit : Det fanns iallafall, hittar ingenting nu på deras hemsida. men borde finnas på biltema, Claes olsson, jula eller liknande. Bästa sättet att spitta någon på, bomba i pieces med klotterborttagnign.
Que sera, sera.

2011-07-09 20:49
köp bara klotterborttagare eller va de heter de finns på dem flesta färgaffärerna
Homies over Hoes!
Poet

2011-07-09 22:35
thinner o trasa
In a world full of shit, you are still an asshole to me.