I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Toppy & Azna

Vår Hiphop - Graffiti

2011-03-30 17:15

Toppy & Azna

Först o främst props till Toppy som jag tycker förgyller staden me schysta tags.
MEN tagen Azna...? Hört talas om Azma? Sen är hans tags dragna (fast jag tror de va Toppy som dragit dom) EXAKT som min polare Ceznas tags. Skulle ha fotat o lagt upp så ni kunde se, helt otroligt!

"Italian stallion" 10 years of Connection!

2011-03-30 17:47
Helt magiskt.
"Näe, nu målar jag bara lagligt."
"Jasså? När var du senast ute och målade tåg då?"
"Jo, det var jag igår."

2011-03-30 18:42
Azna är med i ATL och är inte samma person som Asma..
"finns inget dåligt med knark (hash,grönt) rökt det själv i ett år nu o jag mår susen!!
röka o måla e grymt!!" - Jaojao

2011-03-30 20:11
Assma KCN TD kör inget idag (jo lagligt)

Åzna ATL kör tags centralt.

helt olika stilar, alla hajjar....

tyvärr men nu lever vi i 2011 det är dags för gamla föredettingar att sluta svamla me skiten! (syftar inte på dig OlaMagnell, du & jag e vänner). inte Assma heller. jag syftar mer geneellt på writers.. OLIK FATTAR VAD JAG MENAR:. 91-2011 NONSTOP det är så det är o alltid kommer va. hardcore writers har OFFRAT mer.

detta är alltså inget att klaga på över huvudtaget..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-03-30 20:34
Äh jag tycker bara man kan kämpa lite mer när man ska välja tag.
"Italian stallion" 10 years of Connection!

2011-03-31 23:25
Äh jag tycker bara man kan kämpa lite mer när man ska välja tag.

Med tanke på hur många(/få?) bokstäver vi har i vårat alfabet och snittet för hur många bokstäver ett alias vanligtvis innehåller är det oavsett bokstavsval och ordning snubblande svårt att ha ett unikt namn idag. Och då har jag/folk sett mer jämlika namn än Azna/Åzna kontra Assma/Asma/Azma (för att inte tala om hur många som faktiskt kör samma namn, t.ex kultklyschiga namn som "Fresh", "Bomb", "Crazy" osv). Det är dock en helt annan femma att sno hur bokstäverna formar sig då enbart fantasin sätter gränser för hur många variationer av stilar det finns. Namn och stil är två vitt skilda begrepp.

Är dock ambitionen att bli störst och synas överallt utan en stilkungsframförhållning (med tillhörande tydlig avsaknad för formgivningsutveckling) så kan dock ett namnbyte vara på plats för att inte blandas ihop med någon som också enbart kör för att synas, men om man endast fejmar 30färgspjäser på en frågvist placerad betongvägg mitt i spenaten som bara bortsprugna rävjägare och vinterväckta brunbjörnar noterar samt målar 30färgstavlor som aldrig lämnar sitt eget hem så är det kallt konstaterat skitsamma om det står "Arsle" eller "Cantwo" på dom.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-04-10 23:43
Whoas onödigaste tråd någonsin.........

Jag hade utan problem kunnat skriva exakt samma kråka (alltså Assma/asma osv) ute på stan om jag så kände för det.

Att trådskaparen ens jämför några bombare från denna generation med någon som enbart i dagsläget står vid ett fejm o pillar är bland det konstigaste jag hört. Absolut ingen diss till Asma för du gör feta grejjer. Men det jag menar är att folk hade ändå förstått vem som var vem oavsett om man skrev likadant.

Tillhör själv den gamla generationen och kan säga att jag bara hade tyckt det varit kul om någon återanvände min gamla kråka. Låt den nya generation göra sitt eller bevisa att du fortfarande använder tagen du använde för 10-20 år sedan...

Till exempel så finns det i dagsläget många som återanvänder gamla kråkor.. t.e.x:
Gamla Smak, också ersatt av nyare generation som skriver precis samma sak.
Gamla Trone, idag ersatt av någon som skriver Tron.
Gamla RC crew, idag ersatt av ett liknande crew.

osv osv. Listan kan göras lång!

2011-05-15 21:36
såg asna asma tags på söder.. Och toppy och toppy. helt loco man
www.myspace.com/drdrogdisko