I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2011-04-15 08:49

Kritik..

Har länge haft dessa funderingar, och det har stört mig ganska mycket. det är väl speciellt i dagarnas internetgraff, fotolog och så vidare, Om man inte följer strömmen och säger fett på varenda flogg, utan man faktiskt ger lite konstruktiv kritik, så får man dirrekt hugg tillbaka att man är en toyhora, horunge, att man ska få kniv och så vidare, listan kan göras lång. Vad har hänt med att ta åt sig av den dåliga kritiken och försöka göra något bättre utav det? det är ju nästan som att vissa inte ens vill utvecklas längre och bara målar för "sportens" skull, eller för att tjäna hiphop-poäng.
Och ja, jag vet att jag inte behöver finnas med på internet, men jag har valt att göra det.
En annan sak som är ganska frustrerande dessa dagar, är att om ett välkänt tågmålar crew- (tänker inte nämna nåot crew, då detta inte är riktat mot något speciellt crew)- lägger världens fyllepanel med bara krom och svart, som ser ut som ett russin, så hyllas det med flaggan i topp. Men om någon writer från nån liten håla kastar upp världens färgrejj i toppklass, så blir han smutskastad som toy o.s.v.

det kanske bara är jag som har tänkt på det här, så, jag väntar bara på klagosången!

But i just dont get it. Peace.

Que sera, sera.